A cerimonia di inaugurazione di u Metro Buca hà fattu a storia cù a tecnulugia Metaverse

A cerimonia di inaugurazione di u Metro Buca hà fattu a storia cù a tecnulugia Metaverse
A cerimonia di inaugurazione di u Metro Buca hà fattu a storia cù a tecnulugia Metaverse

A cerimonia di inaugurazione di Buca Metro, u più grande investimentu di a cità, hè ancu passatu in a storia. A cerimonia hà prisentatu una presentazione supportata da a realtà aumentata, fora è in diretta, per a prima volta in un avvenimentu publicu. U presidente di u Partitu Populare Republicanu, Kemal Kılıçdaroğlu, hà assistitu ancu à a cerimonia induve virtuale è reale sò stati cumminati.

A cerimonia di rivoluzione di u più grande investimentu di a cità, Buca Metro, assistita da Kemal Kılıçdaroğlu, presidente di u Partitu Populare Republicanu (CHP), hà assistitu à una presentazione sustinuta da a realtà aumentata, all'aperto è in diretta, per a prima volta in un avvenimentu publicu.

Duranti a ceremonia, un spettaculu visuale hè statu prisentatu à i participanti cumminendu l'uggetti in u mondu virtuale cù l'uggetti in u mondu reale. In u spettaculu, chì presentava tecniche d'ombra avanzata da u mondu "Metaverse", a sincronizazione di l'imaghjini hè stata ottenuta cù càmera speciale è effetti di sonu veri sò stati utilizati. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDopu à e parolle "Che u più grande investimentu in a storia di Izmir sia benefica per u nostru Buca, Izmir è u nostru paese", Buca Metro, chì si trasferì da u palcuscenicu cù a tecnulugia di a realtà aumentata, fascinava l'audienza.

A cerimonia di inaugurazione di u Metro Buca hè andata in a storia

Organizazione di classa mundiale

I squadre di a Municipalità Metropolitana di Izmir anu realizatu i preparativi organizzativi per a cerimonia cun grande cura di ghjorni in anticipu. Circa 500 metri quadrati di schermi LED sò stati posti in l'area di a cerimonia.

Un palcuscenicu gigante hè statu stallatu cù i materiali purtati da 16 camioni. Dopu à a cerimonia, a festa visuale hà continuatu cù spettaculi di luci à u cuncertu di l'artisti Anıl Piyancı è Zeynep Bastık.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*