Nova Tappa in u Prughjettu di Trasformazione Urbana Beşyol in Bursa

Nova tappa in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Beşyol in Bursa
Nova tappa in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Beşyol in Bursa

A Municipalità Metropolitana di Bursa allarga u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Istanbul Street, chì hè sempre in custruzzione, passu à passu. A demolizione hè iniziata in a prima fase di l'area di 240 mila metri quadrati chì copre Beşyol Junction è u so circondu.

Cuntinuendu l'investimenti chì portaranu Bursa à u futuru in ogni campu da u trasportu à l'infrastruttura, da u sport à u patrimoniu storicu è culturale, a Municipalità Metropolitana hà acceleratu i so travaglii di trasfurmazioni urbane in Istanbul Street, chì si parlava dapoi anni, ma induve passi concreti. ùn pudia esse pigliatu. E custruzzioni cuminciaru à cresce in u Prughjettu di Trasformazione Urbana Beşyol, chì hè statu iniziatu cù u scopu di dà un aspettu mudernu à Istanbul Street, chì hè a porta di Bursa per Istanbul, ma induve a contaminazione visuale hè sperimentata cù edifici imprevisti è negozi di riparazione irregulari. Mentre i custruzzioni cuntinueghjanu in u prughjettu, chì hè realizatu nantu à una superficie di 11 mila 269 metri quadrati, chì hè previstu di stabilisce un precedente per l'opere chì facenu Istanbul Street una vera vitrina, u buttone hè statu pressatu per a trasfurmazioni di l'area di 240 mila metri quadrati chì copre Beşyol Junction è i so circondi.

I demolizioni sò cuminciati

Nova Tappa in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Besyol in Bursa

A Municipalità Metropolitana, chì usa 13 buttreghi, 77 uffizii è 103 residenze per esse ottenute da u prugettu, induve e custruzzioni cuntinueghjanu, cum'è residenze di riserva è negozi per l'area di trasformazione di a 1a tappa di Istanbul Street, hà ghjuntu à un accordu cù 1 di i 137 pacchi. chì custituiscenu a prima parte di a 58ª tappa. Cusì, un cunsensu hè statu righjuntu nantu à l'area di 23 metru quadru in a fase 500 di a 1ª tappa di 1 6500 metru quadru. A demolizione di 3 edifizii, chì sò stati evacuati da u risultatu di l'accordu righjuntu cù i benefizii, hè stata realizata. E squadre anu finitu a demolizione di dui edifici di 3 è 2 piani è un locu di travagliu à un pianu.

A Municipalità Metropolitana, chì cuntinueghja u prugettu in tappe; Quandu u prughjettu gigante chì copre una superficie totale di 240 mila metri quadrati hè finitu, Istanbul Street hà da guadagnà un aspettu mudernu è esteticu.

A cunversione hè incuraghjita

Nova Tappa in u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Besyol in Bursa

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dichjaratu chì anu iniziatu a trasfurmazioni di cui si parlava dapoi anni in Istanbul Street, chì hè l'unica cunnessione stradale cù Istanbul, è anu finitu i travaglii d'infrastruttura necessarii per accelerà u prucessu. Enfatizendu chì l'Area di Trasformazione Urbana è Sviluppu di a Strada di Istanbul copre una superficie di circa 160 ettari da a Piazza di a Cità à u Mercatu di a Metro, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu purtatu l'iniziativi di trasfurmazioni chì sò stati pruvati à fà in u passatu in questu. zona à una basa più applicabile. Cù u pianu di zoning, chì avemu appruvatu in i mesi passati, avemu aumentatu a tarifa di l'abitazione in i diritti di zoning esistenti da 50 per centu à 70 per centu. In questu modu, avemu creatu una situazione più favurevule per l'imprenditori chì volenu investisce per scopi di trasfurmazioni è i citadini chì vivenu in a regione. Riducendu e dimensioni di u pacchettu cumparatu cù u pianu precedente, avemu cuntribuitu à l'operazione più faciule di u prucessu di cunversione. Avemu aumentatu l'usu di scole, moschee, spazii suciali è culturali è parchi chì a nostra ghjente chì vive in a regione hà bisognu. Mentre a larghezza utile reale di Yalova Road era di 36 metri in media, avemu aumentatu sta larghezza à 70 metri. Semu decisi à fà di Istanbul Street una vera vitrina ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*