I rifiuti in questa facilità in Bursa seranu cunvertiti in energia

I rifiuti in questa facilità in Bursa seranu cunvertiti in energia

I rifiuti in questa facilità in Bursa seranu cunvertiti in energia

Cù a messa in funziunamentu di u primu cisterna di biogas in u stabilimentu integratu di eliminazione solida di a regione orientale, chì hè statu purtatu à a cità da a municipalità metropolitana di Bursa, a produzzione d'energia hà da principià, è 75 megawatt d'energia seranu pruduciuti finu à a fine di l'annu, equivalenti à u cunsumu di circa 12 mila residenze. U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà dimustratu à i membri di a stampa a facilità chì vale a pena l'ambiente è aghjunghje forza à l'ecunumia, hà dettu chì ùn hè micca pussibule esse un ambientalista cù discorsi Hamasi è chì tali investimenti sò necessarii per un futuru più sanu.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì hà fattu passi impurtanti à scala lucale in a lotta contru u cambiamentu climaticu, chì hè unu di i prublemi ambientali più impurtanti à scala glubale, hà aghjustatu un novu à e so risorse energetiche rinnuvevuli. A Municipalità Metropolitana, chì hà cuminciatu à trasfurmà i tetti di stazioni di Bursaray è edifici di serviziu in centrali solari, è genera energia da gas metanu in l'area di stoccaggio di rifiuti solidi di Yenikent è da l'acqua per mezu di HEPP installati à l'entrate di i tanki d'acqua BUSKİ, hà iniziatu ancu energia. pruduzzione in u stabilimentu integratu di eliminazione solida di a regione orientale. Cù a cumissioni di u primu cisterna di biogas in u stabilimentu integratu di eliminazione solida di a Regione Orientale, chì hè stata implementata cù u metudu di custruzzione-operazione-trasferimentu è un investimentu tutale di 40 milioni di dollari serà fattu finu à a fine di l'annu, a produzzione di energia hà da principià. , è 75 megawatts di energia seranu prudutte finu à a fine di l'annu, equivalenti à u cunsumu di circa 12 mila residenze.

Valore à l'ambiente, putere à l'ecunumia

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dimustratu à i membri di a stampa e facilità chì aghjunghjenu valore à l'ambiente riducendu i rifiuti chì andaranu à a discarica di 75 per centu è chì rinfurzanu l'ecunumia cù a produzzione di energia. In più di u sindaco Aktaş, u sindaco di İnegöl Alper Taban è Biotrend Environment and Energy Investments A.Ş. İlhan Doğan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, hà participatu ancu. Esprimendu chì 1.1 kilogrammi di rifiuti domestici sò generati per persona per ghjornu in Bursa è chì hè un travagliu assai seriu per sguassate 3500 tunnellate di rifiuti chì escenu ogni ghjornu, u sindaco Aktaş hà dettu chì vedenu questi rifiuti micca cum'è basura, ma cum'è crudu. materiali. Spieghendu e difficultà chì hà avutu durante a transizione da a discarica salvatica à a discarica sanitaria durante a presidenza di a municipalità Inegol, u sindaco Aktaş hà spiegatu chì, ancu s'ellu ùn hè micca a rispunsabilità di a municipalità di distrittu, anu furnitu 2011 per centu di l'investimentu da u Ministeru di l'Ambiente in u prucessu ch'elli cuminciaru in u 45, è ch'elli purtonu sta terraferma à Inegol.

Ùn hè pussibule esse un ambientalista cù i discorsi di Hamasi.

Esprimendu chì ùn hè micca pussibule esse un ambientalista solu fendu discorsi cum'è "cambiamentu climaticu, riscaldamentu glubale, avemu da prutege l'ambiente", u sindaco Aktaş hà dettu chì tali investimenti sò necessarii per trasportà e cità in u futuru in modu sanu. . Dichjarà chì un investimentu significativu di 40 milioni di dollari serà fattu finu à a fine di l'annu per u prugettu, chì hè statu implementatu cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu, u presidente Aktaş hà dettu: "Quandu u prugettu hè finitu, avemu scontru u trasferimentu. generazione d'electricità necessaria da 75 mila famiglie. Avemu pianificatu una facilità simili per a regione occidentale. Avemu da sparte i dettagli nantu à questu prublema cù u publicu. riclamu; A Municipalità Metropolitana di Bursa serà una di e municipalità chì facenu investimenti esemplarii in questu sensu trà 81 pruvince. Stabiliremu giardini di orchidee è magnolie nantu à una zona di 1200 decare intornu à a nostra facilità, chì hà a capacità di processà 1 tunnellate di basura per ghjornu. In novu, creeremu una infrastruttura ligata à a produzzione di fertilizzanti quì. Quì valuteremu a materia prima purtata da Yıldırım, Gürsu, Kestel, Gemlik, Orhangazi, İnegöl, Yenişehir è İznik. A quantità di rifiuti chì vanu à u situ serà ridutta da 50 per centu in a prima tappa, è da 75 per centu quandu l'investimentu hè cumpletu. Attualmente avemu un tank in azione. À a fine di l'annu, 5 di i nostri tanki seranu operativi è a capacità di produzzione di energia da i rifiuti organici righjunghji circa 12 megawatt-ora. Questu significa produzzione di energia equivalente à 75 mila case. Esse una municipalità attenta à l'ambiente hè a nostra priorità ", disse.

7 stat basura per annu

Yıldız Odaman Cindoruk, Capu di u Dipartimentu di Prutezzione Ambientale, Controllu è Cambiamentu Climaticu di a Municipalità Metropolitana, hà ancu datu infurmazioni nantu à u sistema di gestione di i rifiuti chì anu implementatu in Bursa. Dichjarà chì u 85% di i rifiuti in Turchia sò sottumessi à u almacenamentu regulare, Cindoruk hà dettu chì e facilità integrate cum'è u riciclamentu, a separazione à a fonte, a materia prima è a produzzione d'energia da i rifiuti anu guadagnatu impurtanza. Esprimendu chì a produzzione di rifiuti per capita hè in crescita gradualmente, a quantità di rifiuti chì hè stata calculata cum'è 2000 grammi à l'iniziu di l'anni 800 hà righjuntu oghje 1.1 kilogrammi, Cindoruk hà dettu: "A nostra quantità di rifiuti, chì hè di 3500 tunnellate, hè prevista per aumentà à 2035. tunnellate in 5500 è 2050 tunnellate in 8900 in a prughjezzione nurmale. Significa 3500 tunnillati di basura per ghjornu, vale à dì, riempiemu 7 stadii in un annu. A nostra terra hè assai preziosa. Hè difficiuli di utilizà grandi spazii cum'è spazii di almacenamento. Per quessa, avemu da riduce i nostri rifiuti è trasfurmà in materia prima è energia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*