E strade esistenti in Bursa diventanu còmode

E strade esistenti in Bursa diventanu còmode
E strade esistenti in Bursa diventanu còmode

Travagliendu duru per rende e strade esistenti più sane in Bursa, e squadre di a Municipalità Metropolitana anu finitu u travagliu di pavimentazione di asfaltu caldu nantu à a strada Bursa di 1400 metri trà u Ponte Kaplıkaya è a Scuola Primaria Fidyekızık.

A Municipalità Metropolitana, chì produce suluzioni radicali à u prublema di trasportu in Bursa cù i so investimenti in u sistema ferroviariu, strade novi, pruduzzione di ponti è junction, cuntinueghja i so travaglii di rinnuvamentu di e strade esistenti. In questu cuntestu, i travaglii di rinnuvamentu di l'asfaltu sò iniziati in Bursa Street in u distrittu di Yıldırım, chì hè statu usuratu per via di l'usu intensu per via di l'aumentu di a custruzzione in l'ultimi anni. I travaglii, cuminciati in a seconda settimana di ghjennaghju, ma sò stati interrotti per via di una forte nevicata, sò stati compiuti è a strada hè stata fatta più còmoda. In u scopu di i studii; A strada, chì hè 1400 metri di lunghezza è 8 metri di larghezza, hè stata cuperta cù 2 mila 200 tunnellate di asfaltu caldu.

L'investimenti continuanu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì destinanu a parte di u leone di u bilanciu d'investimentu à u trasportu per u 2022, cum'è ogni annu. Esprimendu chì facenu sforzi per rende e strade esistenti più sane, da una banda, purtendu novi strade à a cità chì furnisceranu una cunnessione cù l'Hospital di Bursa City via İzmir è e strade di Mudanya, u sindaco Aktaş hà dettu: "I nostri travaglii di rinnuvamentu di l'asfaltu cuntinueghjanu in u circondu. un certu prugramma. Bursa Street hè ancu una strada chì hè assai usata in particulare in u distrittu Yıldırım. Ci era una grande dumanda da i nostri citadini per u rinnuvamentu di sta strada. Cù a fine di i travaglii, Bursa Street hè diventatu assai più còmode. Bona furtuna per u nostru distrittu, Yıldırım hà dettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*