U fattu di u terremotu di Bursa hè statu discututu

U fattu di u terremotu di Bursa hè statu discututu
U fattu di u terremotu di Bursa hè statu discututu

A realità di u terrimotu di Bursa hè stata discussa in u "Atelier di Mente Cumunu nantu à a Riduzzione di Danni Terremoti" urganizatu in cooperazione cù a Municipalità Metropolitana di Bursa è l'AFAD. Dichjarà chì micca solu l'istituzioni, ma ancu l'individui anu l'obbligazione di rializà e so rispunsabilità in a riduzione di i danni di u terrimotu, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu: "Spergu chì ùn avemu micca affruntà un terremotu, ma ùn duvemu micca scurdà chì una tale realità esiste".

A municipalità metropolitana di Bursa, chì si trova nantu à u cinturione sismicu di primu gradu, hà realizatu studii impurtanti da i sondaggi in terra à a gestione di u risicu di u terrimotu è a preparazione di un pianu maestru di u terrimotu, è avà hà realizatu un attellu nantu à a riduzione di danni di u terrimotu. U Workshop Mind Common on Earthquake Damage Reduction, urganizatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana è l'AFAD, hà iniziatu cù a participazione di rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni pubbliche è accademichi chì sò esperti in i so campi. À a ceremonia di apertura di l'attellu tenutu in u Centru di Cungressu è Cultura di Merinos Atatürk (Merinos AKKM); U guvernatore di Bursa Yakup Canbolat, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş è u vicepresidentu di l'AFAD İsmail Palakoğlu anu participatu ancu.

"Questu ùn hà micca sensu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà parlatu à a ceremonia d'apertura di l'attellu, hà dettu chì dopu à ogni terramotu, hà ricevutu parechje chjamate è ognunu hà dumandatu nantu à a trasfurmazioni urbane in u so quartiere. Esprimendu chì ci hè un errore logicu annantu à questu prublema, u presidente Aktaş hà dettu: "Avemu sospiratu s'ellu ci era un picculu graffiatu nantu à a nostra vittura. Ùn avemu micca applicà à u statu per cambià i nostri prudutti bianchi, mobili in a nostra casa, o a nostra vittura. Sfurtunatamente, purtemu sempre u statu in mente nantu à e case chì ùn sò micca sicuru di terramotu. Lascia solu paghendu per a cunversione, 'Quantu soldi possu ghjunghje nantu à questu?' Facemu in pensamentu. Mi dispiace di dì, ma cù sta logica, ùn ci hè micca pussibule di esse in una trasfurmazioni urbane ligata à u terrimotu. U terrimotu hè una cultura cum'è u trafficu è l'ambiente. Micca solu ricurdà a realità di u terrimotu, ma sapendu a so esistenza, ogni individuu duverebbe accettà stu fattu è cumpiendu a so rispunsabilità di piglià precauzioni in u so modu ", disse.

Patrimoniu storicu irreparable

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà ancu dichjaratu chì Bursa hà un patrimoniu culturale irreparable "à u puntu di disastri". Nutendu chì volenu purtà u patrimoniu culturale di Bursa in modu sicuru à u futuru cù una mente cumuna, Canbolat hà dettu: "Storicamente, attachemu una grande impurtanza à i danni di i terrimoti, chì hè unu di i più grandi periculi, è vedemu tali attelli cum'è un grande. opportunità. Cù a forza di l'attellu, avemu u scopu di campà una vita sicura in Bursa, per riduce è prevene a perdita di vita è di pruprietà chì pò esse causata da disastri, per assicurà l'usu efficace di e risorse, per aumentà a cooperazione trà i stakeholder, è per riduce e spese per l'intervenzione durante i disastri è a ricuperazione dopu i disastri. Se ùn vulemu chì tutti l'assi di Bursa, chì hè ghjuntu à noi cum'è un grande legatu di a storia, sia distruttu da un terrimotu chì durà per seconde; Aspittemu chì tutti pensanu prufondamente à i fatti una volta di più, agisce cù un sensu di rispunsabilità, è tutte e nostre istituzioni facenu u so megliu in a lotta contru u terrimotu cum'è s'ellu ci fussi un terrimotu dumani.

20 terrimoti in 4 anni

Attendendu l'attenzione à u prublema cù e statistiche di u terrimotu chì hà datu per Turchia è Bursa, u vicepresidentu di l'AFAD, İsmail Palakoğlu, hà dettu chì Turchia hè una di e regioni più periculose di u mondu in quantu à i movimenti geologichi è tettonici è una di e regioni più periculose in u mondu. termini di terrimoti. Tirando l'attenzione à l'elevatu numeru di terrimoti in Bursa, Palakoğlu hà dettu: "In l'ultimi 20 anni, 0.5 mila 4,5 terrimoti di magnitudini da 4 à 636 sò accaduti in Bursa. Queste dati palesanu chjaramente chì avemu da preparà Bursa è Turchia per i terrimoti. Cum'è AFAD, avemu a seconda reta più grande di monitoraghju di u terrimotu in Auropa. E nostre stazioni 1143 operanu 7/24. Enfatizendu chì in l'attellu, tutti i risichi specifichi di Bursa è l'azzioni da piglià per minimizzà i danni chì ponu accade dopu à u terrimotu seranu discututi in tutti l'aspetti, Palakoğlu hà aghjustatu chì u 2022 hè statu dichjaratu l'annu di l'eserciziu da u Ministeru di Internu è chì pensanu di tene 2022 esercizii in 54.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*