A grande stazione di autobus di Istanbul diventa un novu puntu di riunione

A grande stazione di autobus di Istanbul diventa un novu puntu di riunione
A grande stazione di autobus di Istanbul diventa un novu puntu di riunione

A Great Istanbul Bus Station, chì hè diventata u core di u viaghju intercity cù u cambiamentu fisicu è amministrativu chì hà sperimentatu; Ospita l'accoglienza e l'addio più pulite e tranquille. Bus Terminal, chì hè diventatu u centru di a vita suciale cù i so novi posti chì piglianu l'età; Sottu a gestione di l'IMM, hè diventatu una multi-identità, assai vivace è assai culurita. In a nova zona in custruzzione, i senza casa seranu ospitati.

Grand Istanbul Bus Station, chì hè stata ripresa cum'è un locu di depressione è paura in settembre 2019, hè stata trasfurmata in un centru di trasportu è attrazione in 2,5 anni. A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà iniziatu cù e zone trascurate è abusate in i piani inferiori.

Edifici abbandonati è periculosi sò stati evacuati, demoliti è puliti. Tutte e zone di asfaltu sò state rinnuvate. Camera è sistemi di illuminazione sò stati installati in tutti i spazii cumuni, i travaglii di riparazione è di mantenimentu sò stati cumpletati. Impieghendu persunale di pulizia è di sicurità; hè statu creatu un stabilimentu igienicu, sicuru è tranquillu. I parcheghji è i posti di taxi sò stati ancu operati da IMM, è e lagnanza di i citadini è i cunduttori di taxi sò stati eliminati.

SERVIZU SPECIALE À I CONDUTTURI À L'ALOGGAMENTE DI CAPTAIN

Capitanu Kosku

In a Mansion di u Capitanu, chì hè stata messa in serviziu, i cunduttori di l'autobus di longa distanza è i so assistenti sò offerti l'uppurtunità di riposu, bagnà, lavà l'uniforme, manghjà è beie, è socialize.

TURNED IN CENTRE DI SOCIALISATION

RITURNU À UN CENTRU DI SOCIALISATION

À l'autostazione; Sò stati creati spazii di socializazione chì riuniscenu Istanbuliti di tutti i campi di a vita, cum'è a biblioteca, a sala di cunferenza, u centru sportivu, u teatru, l'attellu d'arte, u campu di ghjocu, u centru di a ghjuventù è u studio di performance.

In u stabilimentu; I spettaculi di musica in diretta sò stati aperti, esibizioni di pittura sò state aperte, cunferenze è furmazioni sò state realizate, è sò stati ghjucati teatri. In l'area chjamata Dolmabahçe Clock Tower, una sala di furmazione di computer, attelli d'arte, biblioteca è aule, è ancu un palcuscenicu di teatru è campi di ghjocu sò stati custruiti.

APERTURA L'OFFICE DI A Ghjuventù

RITURNU À UN CENTRU DI SOCIALISATION

Unu di i punti più ammirati di a stazione d'autobus era "l'Uffiziu di a Ghjuventù İBB". Quì, i corsi è i prugrammi di seminariu per l'educazione, u sviluppu persunale è l'impiegazione di i ghjovani trà l'età di 15-29 anu cuminciatu à esse urganizati. L'uffiziu furnisce ancu servizii di guida cum'è trasportu, alloghju, cibo è bevande è viaghji culturali à i ghjovani chì venenu à Istanbul.

U primu teatru di teatru hà scontru cù l'audienza in u novu apertu Hasan Ali Yücel Stage, chì furnisce un serviziu gratuitu. Ci era ancu cummercianti trà l'attori di u teatru.

A BIBLIOTECA hè pronta à apre

BIBLIOTECA PRONTA PER APERTURA

A Biblioteca Evliya Çelebi serà l'altra zona suciale chì hè stata pronta per esse messa in opera in linea cù a trasfurmazioni suciale in a stazione di autobus. Sta bibbiuteca, chì serà messa in serviziu in pocu tempu, assicurarà chì i passageri chì aspettanu i so orari di partenza anu un tempu di qualità è piacevule. I citadini puderanu visità a Biblioteca Evliya Çelebi è participà à pannelli è discorsi quandu volenu.

U travagliu hè ghjuntu à a tappa finale per u Studio di Musica è Performance di Musicisti Dilettanti è Sala di Sport per esse messu in serviziu à u Terminal di l'Autobus di Grand Istanbul.

FAHRETTIN BESLI: "L'OTOGAR hè ORA PIÙ PACIFU, VIVU E CULURU"

FAHRETTIN BESLI

Grand Istanbul Bus Terminal Operations Manager Fahrettin Beşli, Presidente Ekrem İmamoğluDichjarà chì vulia ch'elli creanu una facilità sicura, pulita, multicolore è multi-identità, hà dettu chì anu cupertu distanzi significativi in ​​cunfurmità cù questi scopi. Beşli hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i novi prughjetti:

"Questa hè una grande facilità di 290 mila metri quadrati. Travagliemu per chì e persone venenu à a Stazione di l'Autobus, salvu per viaghji interurbani, scopi di accolta è addiu. I passageri, i cunduttori è i cummercianti sò assai cuntenti di tutti issi travaglii chì avemu fattu. A stazione di l'autobus hè avà un locu sicuru, tranquillu, animatu, culuritu. I nostri citadini chì viaghjàranu ponu vene prima è passà un bonu tempu cù i nostri servizii è attività, assai di quali sò gratuiti ".

MANSIONI PER I SENZA CASA

MANSION PRIVATA PER I SENZA CASA

Fahrettin Beşli hà ancu annunziatu ch'elli anu cuminciatu à custruisce un palazzu di serviziu suciale sottu a Moschea Cumhuriyet in i cunfini di a Terminal d'autobus per l'ospiti divini chì avianu da passà a notte quì o chì cercavanu di rifuggià. Beşli hà dichjaratu ch'elli risponderanu à i bisogni di i citadini chì stanu in l'edifiziu, chì hè in custruzzione, cum'è alloghju, manghjà è beie, bagnu è vestiti, è hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Offerremu un alloghju à i nostri citadini finu à chì sò necessarii. À a prima oppurtunità, li manderemu in i lochi chì volenu andà. In questu edifiziu, stabiliremu ancu una unità di lotta di l'addiction per l'addiction, chì hè unu di i prublemi più impurtanti di a nostra cità è paese. Supporteremu quelli chì sò impegnati à u trattamentu.

BUS ACADEMY IN BUS GARDEN

BUS ACADEMY

Enfatizendu chì Enstitü Istanbul İSMEK hà iniziatu un novu prughjettu sottu u nome di Bus Academy à l'Autostazione, Beşli hà dettu: "Furneremu furmazioni à l'impiegati di u settore di u trasportu di passageri cum'è cunduttori, copilote, hostess, impiegati di scrivania per assiste a so furmazione prufessiunale cum'è a cumunicazione è a lingua straniera. Li permetteremu di fà u so travagliu più cunsciente è più piacevule. Studi simili continuanu è l'autostazione cuntinueghja à esse ricordata cù a so identità nova, sguassendu cumplettamente u so passatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*