Chì ghjè a legenda Medusa? & A vera storia di Medusa

Cosa hè a Legenda Medusa
Cosa hè a Legenda Medusa

A storia di Medusa hè largamente cunnisciuta in a mitulugia greca. In a mitulugia greca, Medusa hè cunsideratu u caratteru più sfurtunatu di a mitulugia. U mutivu chì Medusa hè largamente cunnisciuta hè perchè hè una persona cù capelli di serpente, maledetta è mortale chì trasforma a ghjente in petra. In fattu, mentre Medusa era abbagliante cù a so bellezza, hà avutu à pagà u prezzu di a so bellezza per via di a malidizzione di Atena. A testa di Medusa hè una figura usata in parechji lochi da i tempi antichi. Vi cuntamu cumu sta zitella, chì hà principiatu a so vita cù a so bellezza in prima, hè diventata una figura cusì mala cù u tempu. Eccu a storia di Medusa !

A Storia di Medusa

U principiu di a storia di Medusa principia in u tempiu di Atena in Atena. In a mitulugia greca, Keto è Phorkus avianu trè figliole. I nomi di sti zitelli sò Sthenno, Euryale è Medusa. Di sti trè surelle, duie eranu immurtali è una era murtale. Medusa era a surella murtale. Medusa hè cunnisciuta cum'è assai bella, ancu cusì bella chì tutte e donne eranu ghjilosi di Medusa. Medusa si dedicò à i dii. Athena ùn hà micca cura di Medusa in prima. Puseidonu s'innamora di a bellezza di Medusa, chì era in u tempiu di a so moglia Atena. In ogni casu, perchè s'hè innamuratu di un mortale, hà avutu a paura di l'umiliazione è ùn hà micca mostratu u so amori. In seguitu, era ghjustu innamuratu di Puseidonu è violò Medusa in u tempiu di Atena. Medusa cuntinuò à stà in u tempiu dopu à questu avvenimentu. In seguitu, Athena hà sappiutu di questu avvenimentu è si n'andò in un colpu di ghjilosu è vulia punisce Medusa. Hà datu à Medusa u peghju punizioni ch'ellu pudia dà è hà pigliatu a so bellezza da ella. Trasformò Medusa è e so altre surelle in temibili mostri femminili cunnisciuti cum'è Gorgoni. Medusa è i so fratelli sò diventati criaturi cù capelli di serpente, ali è facci spaventosi. Medusa hà persu a so caratteristica più bella in a vita, a so bellezza. Per via di a bruttura di Medusa, nimu ùn li guarda più in faccia. In fatti, sicondu una credenza, quellu chì prova à fighjulà ellu si trasforma in petra. Medusa hè stata cuncipita da Puseidonu. Atena ùn era micca cuntenta di a so punizione è hà cooperatu cù Perseu è Zeus per tumbà Medusa. Sta unione era ligata da u sangue.

In seguitu, Perseus hà avutu à truvà e Streghe Grigie per andà in u paese di e fate di a sera chjamate l'Esperidi. E Streghe Grigie sò streghe chì usanu un ochju per trè. Perseus hà arrubbatu un ochju à queste trè streghe cù u so pianu è l'hà utilizatu cum'è una carta d'atout. In seguitu, hà amparatu u locu di l'Esperidi in questu modu. Hè vinutu à a terra di l'Esperidi, chì appartene à a Dea Hera, piena di pomi, è pigliò un saccu (Kibisis) da e fate di a sera. U so scopu hè di mette a testa di Medusa in stu saccu. In seguitu, i dii circundanu Perseus cù l'armi. Andendu versu a grotta induve Medusa dorme, Perseu li tagliò u capu cù a so spada senza fighjà Medusa. In seguitu, u giant Khrysaor è u cavallu alatu Pegasus sò furmati da u corpu di Medusa. Allora andò dopu à Perseus. Grazie à u cascu di l'invisibilità chì Hades hà pigliatu da Perseus, hà sappiutu purtà a testa di Medusa à Atena. Atena hà fattu un putere protettivu à u so scudu grazia à u capu di Medusa chì hà ottenutu. Stu avvenimentu, chì hè accadutu in Atena, significa u principiu di l'età di a filusufìa.

Atena ùn hà micca solu punisce Medusa per a so còllera. Hà punitu ancu i so fratelli. Athena hà fattu tutti i trè fratelli cattivi, brutti è pocu attrattivi. Avà, hà trasfurmatu tutti i capelli di Medusa in serpenti. Avia l'ochji terribili, i denti affilati, è facia di ellu un esse chì ùn si pudia micca fighjà. Atena ùn pudia vindicà Medusa è hà avutu tutti quelli chì fighjulavanu u so turnu à a petra. Atena hà pigliatu a bellezza di Medusa da ella. In una certa manera, hà fattu Medusa pagà un prezzu pisanti per a so bellezza. Athena ùn pudia vindicà ciò chì hà fattu. Allora aiutarà Perseus à tumbà Medusa.

In l'età di a filusufìa, alcune libertà anu sbulicatu, è e donne sò diventate cuscenti di e so pusizioni. Stu incidente di Medusa hè cunsideratu cum'è una ribellione contr'à u tema di genere. À u principiu, u simbulu di a serpente riflette a maternità, dopu hà truvatu significatu in u Ghjudaismu cum'è u cuncettu di u male è l'imputazione. In seguitu, stu cuncettu simbulizeghja a mentalità dominata da l'omi cum'è i capelli di Medusa era in u mutivu di serpente. E donne chì dumandavanu a rispunsabilità di e so lagnanza sessuale in tutti i campi di a vita è luttatu per uguali diritti anu mostratu reazzioni.

Caravaggio pintò u riflessu di Medusa cù a so propria faccia nantu à u scudu chì Perseu pigliò da Atena. A persona descritta cum'è Medusa hè ella stessu. Caravaggio si prisenta cum'è una figura assassinata perchè hà avutu a so parte bona di morte. I serpenti nantu à a testa di Medusa si movenu è i serpenti vitali ùn lascianu micca Medusa. Sicondu sta situazione, a vita ùn hè micca scappatu di a morte. Rubbens si vide cum'è Medusa è pruvò à dà sensu à u cattivu avvenimentu chì era accadutu.

A vera storia di Medusa

I primi registri di l'infurmazioni nantu à u tragicu avvenimentu di Medusa si trovanu in a Teogonia di Esiodu. Sicondu a storia di Medusa, ci era trè surelle in i tempi antichi è unu di elli era mortale. A zitella mortale si chjamava Medusa. Sicondu Esoide, hè cunnisciutu chì a morte di Medusa era in manu di Perseus. Malgradu questu, ùn ci hè micca assai infurmazione nantu à Medusa. L'infurmazione nantu à Medusa è Perseus si trova soprattuttu in Metamorfosi d'Ovidiu. Sicondu à Ovidiu, in stu travagliu, Medusa hè discrittu cum'è una zitella non maritata, ghjovana è bella. Sicondu Ovidiu, Puseidonu, chì hà fattu male à Medusa in u tempiu d'Athena, era impressiunatu da a bellezza è u desideriu di Medusa. In seguitu, a Dea mette i capelli di Medusa in forma di serpente. U scopu di trasfurmà i so capelli in una serpente hè chì quandu a ghjente guarda à Medusa, diventa una petra.

In a mitulugia greca, i Gorgoni sò cunnisciuti cum'è mostri femminili cù denti affilati è serpenti vivi in ​​i so capelli. Sicondu a leggende di i Gorgoni, e persone chì fighjenu sti mostri si trasformanu in petra. Unu di i trè gargoni hè cunnisciutu cum'è Medusa. Di sti trè gargoni, solu Medusa hè cunnisciuta per esse mortale. Euryale è Stheno sò immortali.

Sicondu a cunnessione di Medusa cù Perseus, Polydectes incarica Perseus di purtà a testa di Medusa. In fatti, questu hè una trappula. Polydectes hè innamuratu di a mamma di Porceus, Danae, è vole avè una vita liscia cun ella. Siccomu ùn sò micca in boni termini, hà fattu u so scopu di caccià u so figliolu. Polydectes ùn pensa micca chì Perses pò vultà da sta missione. Perseus hà ricevutu aiutu da Zeus è altri dii. Perseus hà ricivutu un paru di sandali alati da Hermes, un cascu di invisibilità da Hades, una spada da Hefestu, è un scudo di bronzu riflettente da Atena. Grazie à questu aiutu, Perseus principia à circà Medusa è si taglia a testa mentre Medusa dorme.

Dopu chì a testa di Medusa, chjamata Gorgona, hè stata tagliata, Pegasus, u cavallu alatu, apparsu. In Teogonia, hè cunnisciutu chì Hesiod Chrysaos emerge da u collu di Medusa. Dopu à sti avvenimenti, Perseus hà sappiutu uni pochi di più avvenimenti è vultò in Seriphus. Ancu Perseus hà avutu pocu influenza cù questu avvenimentu, hà ghjucatu un rolu in l'avvenimenti più tardi di Medusa.

U sangue chì goccia da a testa di Medusa si trasformò in serpenti velenosi. Dopu chì Perseus piglia a testa di Medusa, dumanda à Atlas un locu per sente è riceve un rifiutu. Allora voli turnà Atlas in petra usendu a testa di Medusa. in questu modu, hà trasfurmatu l'Atlas in una muntagna è avà sò furmati i Monti Atlas. In seguitu, quandu Anromeda (a figliola di Kepheus) hà da esse sacrificata, hè stata trasfurmata in petra cù a testa di Medusa, è hè stata salvata. Allora partenu cù Andromeda è andonu versu u rè Polidecte. Ma intantu, Polydectes ùn lascia micca à Danae solu perchè pensa chì Perseu ùn vulterà micca. Danae aspetta u so figliolu in un tempiu. In seguitu, Perseus vene davanti à u rè cù u capu di Medusa. Polydectes ùn crede micca questu purtatu. In u risultatu, Perseus caccià a testa di Medusa è u tene versu u rè. U rè hè avà turnatu in petra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*