Supportu per a Negoziazione Nucleare da a Cina à l'Iran

Supportu per a Negoziazione Nucleare da a Cina à l'Iran
Supportu per a Negoziazione Nucleare da a Cina à l'Iran

A 8a volta di negoziazioni per a rinascita di l'accordu nucleare iranianu hà iniziatu ieri in Vienna. Wang Qun, u capu di negoziatore di a Cina è Rappresentante di l'ONU in Viena, hà parlatu à i ghjurnalisti nantu à u prublema. Apuntendu chì i passi attivi sò stati fatti versu a suluzione finale di e negoziazioni, Wang hà dettu chì i partiti duveranu fucalizza nantu à più prublemi senza risolve cum'è l'elevazione di sanzioni è garanzie ecunomiche, difendendu u prugressu fattu.

In u so discorsu, Wang hà trasmessu a so vista da quattru perspettivi. Wang hà nutatu chì prima di tuttu, i partiti duveranu sforzà per ottene un scopu cumunu. Ricordendu chì u "pianu di pacchettu" presentatu da i Stati Uniti è i paesi europei, i sforzi fatti nantu à i prublemi chì riguardanu l'Iran è i prublemi ancora micca risolti anu attiratu l'attenzione di a Cina, Wang hà dettu: "A decisione di esentà l'Iran da sanzioni à i prughjetti nucleari civili, cumpresu l'Arak Heavy iranianu. Water Reactor, hè statu risolta. Ellu hà dettu chì era un passu in a direzzione ghjusta. Esprimendu chì a Cina sustene a pusizione di l'Iran per risolve u prublema per via di negoziazioni, Wang hà dettu chì aspettanu chì i partiti sentenu l'opinione di l'Iran nantu à u "pianu di pacchettu" è dà impurtanza à i diritti è e dumande di l'Iran.

Attenti à a necessità di creà un ambiente pusitivu, Wang hà dichjaratu chì, mentri ci deve esse urgenza per i negoziati, ùn hè micca constructivu per stabilisce un certu limitu di data per i negoziati.

Dichjarà chì e dumande è l'accordi di negoziazione duveranu esse implementati, Wang hà enfatizatu chì l'enfasi deve esse nantu à l'elevazione di sanzioni. Ripetendu chì questu ùn cuncerna micca solu l'Iran, ma ancu a Cina, Wang hà nutatu chì i Stati Uniti, chì anu purtatu à a crisa nucleare di l'Iran, duveranu alzà e sanzioni unilaterali à questi paesi, cumprese l'Iran è a Cina, è ricuperà a fiducia di a cumunità internaziunale cù azioni concrete.

Intantu, Wang hà urigatu à i Stati Uniti à onore i so impegni è à risolve in modu adattatu i prublemi di sanzioni contr'à a Cina, rispettendu e dumande giuste è legittimi di a Cina. Infine, Wang hà insistitu chì i discorsi storichi nantu à l'Iran anu ripetutamente dimustratu chì u dialogu hè l'unicu modu per risolve stu prublema. Wang insistia nantu à a suluzione pulitica è hà dumandatu à i partiti per mantene a vuluntà paziente è determinata.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*