I ricercatori cinesi anu truvatu un metudu di prova Kovid-4 chì dà risultati in 19 minuti

I ricercatori cinesi anu truvatu un metudu di prova Kovid-4 chì dà risultati in 19 minuti

I ricercatori cinesi anu truvatu un metudu di prova Kovid-4 chì dà risultati in 19 minuti

In l'articulu publicatu in a rivista sopra citata, a squadra cinese di circadori dichjara chì anu creatu un sensoru chì usa a microelettronica per analizà l'ADN in u tampone pigliatu da a persona.

In un articulu publicatu u 7 di ferraghju 2022 in a rivista Nature Biomedical Engineering, hè scrittu chì i circadori chinesi anu truvatu un metudu di teste Kovid-19 chì dà risultati assai veloci, è chì a prova in quistione hè affidabile cum'è una prova di PCR. dà u risultatu in menu di quattru minuti.

Per avà, i testi PCR sò a norma in u mondu per seguità u Covid-19, ma spessu ci vole parechje ore per ottene risultati. I circadori di l'università reputable Fudan University in Shanghai anu truvatu una alternativa à stu metudu cù risultati più veloci.

In l'articulu publicatu in a rivista sopra citata, a squadra cinese di circadori dichjara chì anu creatu un sensoru chì usa a microelettronica per analizà l'ADN in u tampone pigliatu da a persona. U gruppu di designu informa chì un sensoru attaccatu à una macchina portatile furnisce risultati in menu di quattru minuti. Hè spiegatu chì a macchina hè assai sensitiva è pò esse facilmente purtata in ogni locu.

Per pruvà l'affirmazioni di i circadori, i tamponi sò stati presi da 33 persone infettate da coronavirus. E teste di PCR simultanee per paragunà i dui metudi è e teste realizate secondu u novu metudu anu datu esattamente i stessi risultati. I circadori di l'Università di Fudan anu creatu un setup in parechji casi diffirenti; sottolineanu u fattu chì pò esse usatu, per esempiu, in aeroporti, ospedali o ancu in casa.

I testi PCR sò lenti è necessitanu una infrastruttura significativa è un laboratoriu. Tuttavia, a maiò parte di i paesi in via di sviluppu anu solu un numeru limitatu di elli. Questu rende difficiule di traccia a malatia COVID-19. In questu cuntestu, i testi auto-amministrati sò luntanu da affidabili.

Cina hè unu di i più grandi pruduttori di teste PCR in u mondu, esportendu $ 1,6 miliardi di teste PCR in dicembre scorsu. Questu currisponde à un aumentu di 144 per centu paragunatu à u mese precedente, secondu a dati da e custumi chinesi.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*