Chì sò i sintomi di i tumori cerebrali in i zitelli?

Chì sò i sintomi di i tumori cerebrali in i zitelli
Chì sò i sintomi di i tumori cerebrali in i zitelli

I tumori cerebrali sò i tumuri più cumuni in i zitelli dopu a leucemia. 6 di ogni 1 tumori chì si sviluppanu in a zitiddina si trova in u core. U 52 per centu di sti tumuri sò vistu trà l'età di 2-10 è u 42 per centu trà l'età di 11-18. U ritmu di tumuri cerebrali chì sò sottu à l'età di un annu hè di circa 5.5 per centu. A mità di i tumuri cerebrali sò tumuri benigni, è l'altra mità sò tumuri maligni. Sicondu dati statistichi da i Stati Uniti; 3 di ogni XNUMX XNUMX zitelli sò diagnosticati cun un tumore di u cervellu malignu. Grazie à l'impurtanti sviluppi in u mondu medicale oghje, hè incoraggiante per vede risultati assai più riesciuti in u trattamentu di tumuri cerebrali benigni è maligni.

Acıbadem Altunizade Hospital Specialist in Neurochirurgia Pediatrica Prof. Dr. Notendu chì u diagnosticu precoce è u trattamentu ghjucanu un rolu chjave per ottene risultati riesciuti da u trattamentu di i tumori cerebrali, Memet Özek hà dettu: "Nisun zitellu dice chì aghju un mal di testa facilmente. Per quessa, u zitellu chì si lamenta di un mal di testa ogni ghjornu per un periudu di 1-2 simane deve esse pigliatu in seriu è un MRI di u cervellu deve esse pigliatu per esse sicuru. Inoltre, postu chì u tipu di vomiting gushing chì si trova soprattuttu in a matina nantu à un stomacu viotu pò ancu indicà un tumore di u cervellu, a causa deve esse determinata da a MRI craniale senza perde u tempu.

A diagnosi precoce hè assai impurtante!

U diagnosticu precoce hè assai impurtante in i tumuri cerebrali benigni è maligni di a zitiddina, cum'è in tutte e altre malatie. "I tumuri chjuchi sò sempre più faciuli di trattà chirurgicamente cà i tumori grossi cù u stessu locu, è a tarifa di complicazioni chirurgiche generalmente si sviluppa menu in i tumuri chjuchi", hà dettu u Specialista in Neurochirurgia Pediatrica Prof. Dr. Memet Özek cuntinueghja e so parolle cusì: "In più, eseguisce trattamentu chirurgicu in i tumuri maligni, in particulare in i tumori 'ependimoma' è 'medulloblastoma' chì anu u putenziale di sparghje à traversu u fluidu cerebrospinale, prima chì a diffusione si faci, impedisce a malatia di ghjunghje. una tappa senza speranza. I tumuri benigni, cum'è l'astrocitoma pilocytic è i tumuri maligni, cum'è l'ependimoma è u medulloblastoma selezziunatu, ponu ancu esse guariti cù trattamentu precoce ".

Questi signali ponu esse un signu di un tumore di u cervellu!

Specialista in Neurochirurgia Pediatrica Prof. Dr. Memet Özek elenca i sintomi chì i genitori devenu attentu à i tumuri cerebrali benigni è maligni cum'è seguente:

in i zitelli

In i zitelli chì i fontanelli sò sempre aperti, a circunferenza di a testa pò esse allargata più di u normale, a suzione debule, a diminuzione di l'attività, a nausea, u vomitu è ​​a perdita di pisu. In i tumori cerebrali situati in a cavità posteriore, l'idrocefalia, chì hè cunnisciuta cum'è cullezzione d'acqua eccessiva in a testa, pò ancu sviluppà.

in i zitelli

Pò esse manifestatu cum'è nausea, vomitu, mal di testa, ochji cadenti, discorsu slurred, disordine di coordinazione manu-bracciu, perdita di forza in i braccia è i gammi, prublemi di equilibriu è una diminuzione di u successu scola. Puderanu ancu sviluppà a paralisi è a crisi epilettica.

S'ellu vomita nantu à u stomacu viotu in a matina, fate attenzione !

Nausea è vomitu sò trà i sintomi più cumuni di tumuri cerebrali benigni è maligni in i zitelli. Specialista in Neurochirurgia Pediatrica Prof. Dr. Memet Özek, avvistendu chì u vomitu cum'è gush chì si sviluppa soprattuttu in a matina nantu à un stomacu viotu pò esse un signu impurtante di un tumore cerebrale, hà dettu: "In casu di nausea è vomitu, un pediatricu hè prima cunsultatu. In questu casu, l'esame fundus deve esse fattu, altrimente u tempu pò esse persu perchè stu prublema hè pensatu per esse un prublema di u sistema gastrointestinali. In particulare in u vomiting gush-like chì si trova in a matina nantu à un stomacu vacanti, una MRI craniale deve esse realizatu immediatamente è u prublema deve esse clarificatu.

In a maiò parte di i casi, a causa ùn pò esse identificata.

I tumuri benigni chjamati astrocitoma pilocytic sò più cumuni in i zitelli, mentri i tumuri maligni, in particulare u medulloblastoma di pit posteriori è l'ependimoma, sò osservati in a seconda freccia. Meno frequentemente, i tumuri maligni, cum'è i gliomi diffusi midline è i tumuri rabdoidi teratoidi atipichi ponu ancu esse vistu. Cum'è cù parechji tumuri, l'agentu causativu ùn pò micca esse rilevatu in a maiò parte di i tumuri cerebrali benigni è maligni di a zitiddina. In ogni casu, hè cunnisciutu chì i tumuri di u cervellu ponu accade in u risultatu di l'esposizione longu à a radiazione.

Avanzate rivoluzionarii in u trattamentu

U trattamentu più ideale per tutti i tumuri di u cervellu eccettu i gliomi diffusi midline; U metudu chirurgicu hè di caccià u più tissutu tumorale pussibule. Allora, se ne necessariu, i metudi di radioterapia è di chimioterapia sò applicati secondu u nome è l'infrastruttura moleculare di u tumore. Specialista in Neurochirurgia Pediatrica Prof. Dr. Memet Özek, affirmannu chì hè di vitale impurtanza di fà studii molecolari da u tissutu di u tumore ottenutu dopu a cirurgia, spiega l'evoluzione in u trattamentu cusì: "Oghje, si sviluppanu chimioterapii mirati chì ùn dannu micca i tessuti sani. Drugs chì ponu influenzà e mutazioni di i tumuri ponu esse sviluppati è usati in i malati appropritati. Cusì, in i tumuri benigni è maligni, a recrezione di u tumore è a so diffusione à l'altri parti di u cervellu pò esse impeditu. In questu modu, l'expectativa di vita di i pazienti hè allargata è a so qualità di vita aumenta. A nostra clinica face ancu cuntributi impurtanti à a literatura mundiale, induve ci sò uni pochi di lacune in questu sensu, in particulare in trattamenti di chimioterapia mirati è persunalizati ".

I zoni di u cervellu sò mappati

I tumuri di u cervellu sò diagnosticati cù u metudu detallatu di MRI (Resonance Magnetica) di u cervellu. In i centri cù metudi MR avanzati; i percorsi nervosi chì movenu u bracciu è a gamba, i zoni di u cervellu rispunsevuli di a parolla, a cumpressione è u muvimentu di u bracciu pò esse mappatu è a prucedura chirurgica pò esse furmatu secondu sta mappa. prof. Dr. Memet Özek hà dettu: "Oghje, ci sò sviluppi vitali in u campu di a patologia, chì hè a ramu di a scienza chì chjama u tumore. L'Organizazione Mondiale di a Salute (OMS) hà riclassificatu i tumori cerebrali pediatrici in 2021. Sta classificazione dipende interamente da a cumpusizioni genetica di u tumore. Quandu avemu capitu a struttura genetica, avemu a pussibilità di piantà a proliferazione di cellule tumorali. Studii moleculari sò realizati nantu à ogni tumore, è u diagnosticu più precisu è i trattamenti di quimioterapia adattati à u tumore di ogni paziente sò pianificati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*