AKSUNGUR SİHA consegna à e Forze Navali è Aeree

AKSUNGUR SİHA consegna à e Forze Navali è Aeree

AKSUNGUR SİHA consegna à e Forze Navali è Aeree

AKSUNGUR, pruduciutu da ingegneri è tecnichi di l'Industria Aerospaziale Turca (TUSAŞ), cuntinueghja à entre in l'inventariu.

Turkish Aerospace Industries Inc. Direttore Generale Prof. Dr. Temel Kotil era l'invitatu di a trasmissione "Gengenda Special" in A Haber. Parlendu di studii AKSUNGUR UAV, Kotil hà dettu; Hà sparte l'infurmazioni chì un totale di 5 AKSUNGUR S / UAV sò stati mandati per esse utilizati in missioni speciali cù e Forze Navali è i Cumandamenti di l'Air Force.

AKSUNGUR SİHA, chì hè statu sviluppatu cù risorse domestiche è naziunali è hà battu u record per volà cù è senza armi, cuntinueghja à serve in u campu. AKSUNGUR SİHA, chì hè statu sviluppatu in un cortu periodu di 18 mesi basatu annantu à a piattaforma ANKA, è hà a capacità di realizà missioni ininterrotte di intelligenza, sorveglianza, ricognizione è attaccu multi-role cù a so alta capacità di carica utile, furnisce una flessibilità operativa oltre a linea di vista cù u so payload SATCOM.

AKSUNGUR, chì hà fattu u so primu volu in 2019; Hà integratu tutte e teste di terra / volu di Verificazione di a Piattaforma, 3 diverse camere EO / IR [Electro Optical / Infrared], 2 diverse SATCOM, 500 lb class Teber 81/82 è Sistemi KGK82, sistema di mutore domesticu PD170 finu à avà. In più di tutti questi studii, AKSUNGUR, chì hà iniziatu a so prima missione di campu in u sicondu trimestre di u 2021 cù a lotta contru l'incendii forestali, hà passatu 1000+ ore in u campu.

AKSUNGUR culpisce u mira da 82 km cù u KGK-SİHA-55

Cù u KGK-SİHA-82, sviluppatu apposta da TÜBİTAK SAGE per SİHA sopra u KGK-82, i miri à una distanza di 55 km ponu esse colpiti cù alta precisione. U pesu tutale di dui munizioni portatili KGK-SİHA-82 da AKSUNGUR SİHA hè 700 kg. KGK-SİHA-82 hà capacità di colpi di precisione cù ANS / AKS integrati (INS / GPS).

In April 2021, AKSUNGUR SİHA hà riesciutu u mira à una distanza di 340 km cù u 82 kg KGK-SİHA-30, chì hà sparatu per a prima volta. In quantu à SSB İsmail Demir, "Continuemu a nostra strada cun determinazione. I nostri SİHA sò diventati più forti cù novi colpi di prova di munizioni. Per a prima volta, AKSUNGUR SİHA hà successu u mira à una distanza di 340 km cù u 82 kg KGK-SİHA-30. hà fattu e so dichjarazioni.

AKSUNGUR SİHA volarà cù u mutore domesticu TEI-PD-170

In u numeru 11 di Teknopark R&D è Tecnulugia Magazine Target, TEI TUSAŞ Motor Sanayi A.Ş. Direttore Generale è Presidente di u Cunsigliu Prof. Dr. I dettagli impurtanti sò stati inclusi in l'entrevista cù Mahmut F. Aksit.

Dumandatu annantu à u mutore TEI-PD170, Akşit hà dettu: "...Avemu iniziatu cù successu u nostru mutore TEI-PD2013, chì avemu principiatu in u 170, u 30 di ghjennaghju di u 2017. Dopu chì i travaglii di integrazione sò stati cumpletati da TAI, u nostru mutore TEI-PD2018, chì hà realizatu cù successu u so primu volu cù ANKA in dicembre 170, hà realizatu parechji voli di prova di successu in i mesi dopu.

Da dicembre 2019, cuntinuemu a pruduzzione di massa è e spedizioni di u nostru mutore TEI-PD13, per quale avemu pruduttu u primu batch di 170 motori.

L'integrazione di TEI-PD170 à a piattaforma Aksungur hè per esse cumpletata da TAI, è i voli cù Aksungur sò previsti per inizià in e prossime settimane. Un totale di 2021 motori più sò previsti per esse consegnati à TAI in 23 per e plataforme ANKA è Aksungur.

Inoltre, trè motori sò stati consegnati à Baykar per l'integrazione in e piattaforme Baykar è teste in terra.

U nostru mutore TEI-PD95, chì hè un altru membru impurtante di u nostru gruppu di motori di pistoni, chì avemu sviluppatu basatu annantu à l'infrastruttura di u nostru mutore TEI-PD170, chì a tarifa domestica hè attualmente più di 222 per centu, cuntinueghja à esse sviluppatu per risponde à i bisogni di putere di Veiculi aerei senza pilota di classe MALE cù una putenza di decollo di 222 cavalli ", hà dettu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*