Poeta folk Özay, U mo core serà cummemoratu in Denizli

Poeta folk Özay, U mo core serà cummemoratu in Denizli
Poeta folk Özay, U mo core serà cummemoratu in Denizli

Introducendu a cultura è e melodie di Denizli à u mondu sanu, u pueta folk indimenticabile Özay Güldüm serà ricurdatu cù una ceremonia di commemorazione è cuncertu in u 22 anniversariu di a so partenza. Publicendu un missaghju annantu à l'anniversariu di a morte di u mo core, u sindaco Zolan hà invitatu tutti i so paisani à i prugrammi di cummemorazione.

Un cuncertu di commemorazione è una cerimonia serà realizatu à l'occasione di u 22 anniversariu di a morte di u pueta folk Denizli Özay Güldüm. Serà tenutu davanti à u Teatru di Camera Çatalçeşme, induve a prima statua cerimoniale di Özay Güldüm, mortu l'1 di marzu di u 2000, hà pigliatu un locu speciale in u core di u populu turcu. Una corona serà posta nantu à a statua di u mo core u marti 1 di marzu di u 2022 à 11.00:22 am. A sera di u stessu ghjornu, u Conservatoriu di a Municipalità Metropolitana di Denizli urganizerà u "Programma di Commemorazione di u 20.30u Anniversariu di Özay Heart". À u cuncertu di commemorazione, chì principiarà à XNUMX in a Sala Mehmet Gazi di u Centru di Cungressu è Cultura di a Municipalità Metropolitana, i belli opere di u mo core seranu realizati. U cuncertu commemorativu, à quale tutti i citadini sò invitati, serà gratuitu.

"Hè u nostru duvere di trasmette e so opere à e generazioni future"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu chì commemora u famosu pueta folk, chì hè statu criatu in Denizli, chì hà cunsacratu a so vita à a preservazione di a cultura anatoliana, cù amore, rispettu è misericordia. Dichjarà chì Özay Güldüm hè un artista chì hè statu un grande risorsu per u paese è chì hà dedicatu una grande parte di a so vita à a musica folk turca, u sindaco Zolan hà dettu: "Oghje, Özay Güldüm, chì ci manca tantu, hà intrecciatu. i canti populari, a cultura è i valori di a nostra cità, loop per filu, è li cuntò à u mondu sanu. Hè u nostru duvere di trasmette u nostru famosu pueta folk Özay Güldüm è tutte e so opere à e generazioni future. Ricordo una volta di più u nostru stimatu artista Özay Güldüm cù misericordia è gratitudine in u 22 anniversariu di a so morte. Chì Diu hà pietà di ellu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*