L'industria di a pelle si riunisce in İzmir trà u 16 è u 19 di marzu

L'industria di a pelle si riunisce in İzmir trà u 16 è u 19 di marzu
L'industria di a pelle si riunisce in İzmir trà u 16 è u 19 di marzu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà participatu à a riunione di valutazione è d'informazione di a Cuir&More- 16th Leather and Leather Apparel Fair chì si terrà da İZFAŞ, ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir, trà u 19-4 di marzu. U presidente Soyer hà dettu: "Sapemu chì se cresce, pruduce più è esporta, a prosperità di sta cità aumenterà. Semu cun voi è continueremu à esse cun voi ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu i so travaglii in linea cù a visione di "Izmir, a cità di e fiere", a municipalità metropolitana di Izmir cuntinueghja à riunisce diversi settori in Izmir cù e fiere urganizate. Leather&More-16, chì serà tenutu da İZFAŞ trà u 19-4 di marzu, ospitatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir. A riunione di valutazione è d'informazione di a Fiera di l'Abbigliamentu di Cuoio è Cuoio hè stata tenuta in u Restaurant Marina Nefes di İzmir. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a riunione. Tunç Soyer, Unioni d'Esportatori di l'Egeu Presidente di l'Associazione d'Esportatori di Cui è Prodotti di Cuoio Erkan Zandar, Camera di l'Industria di a Regione di l'Egeu Membru di u Cumitatu Prufessiunali di l'Industria di i Prodotti di Cuoio è di a Zona Libera di İzmir (İZBAŞ) Eyüp Cute, İZFAŞ Direttore Generale Canan Karaosmanoğlu Compratore, İzmir Şükran Nurlu, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è rapprisentanti di l'industria di a pelle anu assistitu.

Soyer: A prusperità di a cità dipende di rompe a so cunchiglia

Presidente Tunç SoyerEnfatizendu i disastri chì İzmir hà sperimentatu in l'ultimi anni, "Cuntinuà à cultivà è esportà malgradu a crisa ecunomica è a pandemia hè sopra à ogni tipu di apprezzazione. Pudete fà assai di più. Sò l'industriali resistenti di sta geugraffia. Nimu in u mondu ùn hà avutu e difficultà chì avete. Se pudete trattà cun elli, pudete fà assai di più. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Izmir è İZFAŞ; Seremu cun voi finu à a fine. Sapemu chì a prusperità di sta cità dipende di rompe a so cunchiglia è d’integrala cù l’esternu. Hè cusì chì cresce a prosperità di una cità ".
Dichjarà chì anu aumentatu u numeru di fiere specializate da 11 à 31 annu, Soyer hà cuntinuatu: "Leather&More merita assai di più. Semu cun voi, continueremu à esse cun voi. Vulemu fà tuttu ciò chì pudemu per aumentà u vostru voluminu è esporà più pruduzzione. Sapemu chì s'è vo cresce, produci è esporta di più, a prosperità di sta cità cresce. Induv'è tù ti bloccate, seremu quì per voi. Chì sta fiera sia una fiera induve a barra hè alzata un pocu più altu ".

Grazie à u presidente Soyer

Erkan Zandar, Chairman of the Board of the Leather and Leather Products Exporters' Association, hà dettu: "A Fiera Leather & More era una urganizazione chì Izmir mancava di vestiti di pelle. Quist'annu tenemu u quartu. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir è a so squadra per u so sustegnu è cuntributi. Urganizeremu sta fiera inseme cù Shoexpo. Speremu chì i nostri dui settori seranu benefizii l'un à l'altru, chì ci sarà un ambiente induve u risvegliu, l'esportazioni tornanu, è l'industria di a pelle torna in u passatu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*