I zitelli svantaggiati scontranu cù u teatru

I zitelli svantaggiati scontranu cù u teatru
I zitelli svantaggiati scontranu cù u teatru

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà per scopu di reintegra i zitelli svantaggiati in a sucietà cù u "Progettu Future and Hopes". In u scopu di u prugettu, chì era u direttore artisticu di l'attore maestru Turgay Tanülkü, i zitelli chì travagliavanu in a strada cunniscenu u teatru è cuminciaru à riceve educazione artistica.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì cuntinueghja à implementà prughjetti di rispunsabilità suciale in a capitale, hà avà introduttu à u teatru i zitelli svantaggiati chì sò membri di u "Centru di i zitelli chì travaglianu in u Strada".

I zitelli, chì participanu à l'attività di teatru sottu a direzzione artistica di u maestru attore Turgay Tanülkü, ricevenu educazione artistica in u Parcu di a Ghjuventù Necip Fazıl Sahne.

TUTTI I FIGLI SONU UGUALI

I zitelli chì sò ghjunti à u "Centru per i zitelli chì travaglianu in a strada" affiliatu à u Dipartimentu di i servizii suciali è anu interessatu à u teatru sò stati scelti per u "Prughjettu Dumane è Speranza", chì hè statu iniziatu in linea cù a cunniscenza di "tutti i zitelli sò uguali". " in cooperazione cù u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali, Teatri Başkent.

In u scopu di u prughjettu, in quale tutte e tappe di u prucessu di a preparazione di una dramma di teatru sò insignate praticamenti nantu à u palcuscenicu, hè destinatu à reintegrate i zitelli svantaggiati in a sucità.

LEZIONE DI UN MAESTRO ARTISTA

Dichjarà chì hè felice di riunite cù i zitelli chì travaglianu in a strada in stu prughjettu, u maestru attore Turgay Tanülkü hà spressu i so pinsamenti dicendu: "Cerchemu di creà un ambiente induve tutti i zitelli sò uguali è e so rilazioni è l'unione sò rinfurzati. è si ponu salutà l'un l'altru ".

Tuğba Aydın, Coordinatore di Prughjettu di u Dipartimentu di i servizii di e donne è di a famiglia, hà dettu: "Vulemu travaglià cù gruppi svantaggiati per chì questi zitelli puderanu esse uguali à l'altri zitelli. Avemu pruvatu à offre uguali opportunità à i zitelli svantaggiati. Vulemu chì tutti i zitelli sò uguali, vulemu chì tutti i zitelli ridanu ", mentri l'instructore di teatru è dramma di Baskent Theatres Burçin Tarhan hà fattu e seguenti valutazioni:

"Hè un prughjettu assai preziosu per noi. Dicemu: "Ùn deve esse micca ghjuventù, zitelli o qualcunu chì ùn hè micca implicatu in u teatru in Ankara", vulemu ghjunghje à tutti. U sviluppu di l'arte provoca una percepzione completamente diversa in i zitelli, diverse percepzioni di u mondu. Dapoi circa dui mesi damu lezioni cù i nostri figlioli, è à a fine di stu prucessu, facenu un teatru di teatru nantu à u palcuscenicu. Tutti li seguitaranu. "

L'ECCITAZIONE DI I CIDELLI IN SCENA

Scontru à i zitelli svantaggiati cù u teatru

I zitelli svantaggiati inclusi in u "Prughjettu Dumane è Speranza" anu spartutu i so pinsamenti cù e parolle seguenti mentre s'eranu entusiasmati per u teatru di teatru chì andavanu in scena:

Merve Negizoglu: "Aghju 16 anni. Semu zitelli privati ​​di parechje cose. Vogliu ringrazià Turgay Tanülkü è u nostru presidente Mansur Yavaş per avè furnitu queste opportunità per 2 mesi.
Seyithan Devrim Tapur: "Aghju 18 anni è un studiente di u liceu di terzu annu. Vulemu ringrazià u nostru maestru Turgay Tanülkü è Mansur Yavaş, chì anu intesu a nostra voce in u teatru è ci anu fattu riunite quì. Anu intesu a nostra voce è ci anu riunitu quì ".
Serhat Polat: "Aghju 17 anni. Avemu pigliatu boni lezioni à i Teatri Capitali per 2 mesi. Faraghju u mo megliu in a finale. Grazie mille per avè purtatuci quì ".
Sinem Talun: "Aghju 14 anni. Semu in via di a finale per piglià u palcuscenicu di u Teatru Capitale. Sò tantu entusiasta di agisce cù i mo altri amichi ".
Seyhan Koldemir: "Aghju 17 anni è un sophomore in u liceu, sò ancu implicatu in u sport. Vogliu ringrazià u nostru maestru Turgay Tanülkü è u nostru presidente Mansur Yavaş chì ci hà purtatu quì. Anu revelatu chì esistemu ".
My Honey Water Deed: "Hè fantasticu per mè esse quì. Mi passa un bellu tempu. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*