A Direzzione Generale EGO hà 79 anni

A Direzzione Generale EGO hà 79 anni
A Direzzione Generale EGO hà 79 anni

Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara, "79. Celebratu l'anniversariu di a so fundazione. U direttore generale di EGO, Nihat Alkaş, hà dettu: "A storia di 79 anni chì assistemu quì oghje hè in realtà a storia di a nostra ghjovana Repubblica. A storia di EGO hè a storia bianca è negra di Ankara, chì hè stata scelta cum'è a capitale di a Republica ". U prugramma di celebrazione, in quale a storia di l'EGO hè stata cuntata, hè stata culurita cù spettaculi di ballu folk da u persunale di l'EGO.

A Direzzione Generale EGO di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà celebratu u so 79 anniversariu.

"79. U Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, i burocrati è u persunale EGO anu assistitu à l'avvenimentu "Anniversariu di a Fundazione".

PRINCIPALI SU TRASPORTI INNOVATIVI, FACCIATI À E POPLU è AMBIENTALI DA ALKAŞ

U Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, chì hà parlatu à a celebrazione di l'anniversariu cun l'Ensemble di Musica Folk Turca, furmatu da u persunale EGO è accumpagnatu da un mini cuncertu datu da artisti di strada amatoriali, spiegò i so scopi in u trasportu à a Capitale:

"Dapoi u 2019, quandu avemu pigliatu l'uffiziu, avemu aduttatu è sustenemu pulitiche di trasportu innovative, orientate à l'omu è amichevule à l'ambiente. A storia di 79 anni chì avemu vistu quì oghje hè in realtà a storia di a nostra ghjovana Republica. A storia di EGO hè a storia bianca è negra di Ankara, chì fù sceltu cum'è a capitale di a Republica. Pensu chì l'anniversariu di u stabilimentu hà una cuntribuzione impurtante à u sviluppu di a cultura corporativa è u sensu di appartenenza corporativa ".

Mentre i disinni preparati da l'Atelier di Publicità di a Facultà di Comunicazione di l'Università di Ankara (ILEF) per u 79 anniversariu di a Direzzione Generale EGO sò stati assai apprezzati, a performance di ballu folklore di u persunale EGO hà aghjustatu culore à a celebrazione cù a presentazione di u Cunsigliu di i zitelli di a Municipalità Metropolitana. membri chjamati "EGO attraversu l'ochji di i zitelli". A Direzzione Generale di l'EGO hà purtatu ancu u vechju autobus di città di u 1987 davanti à a Municipalità Metropolitana, dendu à l'impiegati un viaghju di nostalgia.

CELEBRAZIONE ECCITANTE

U prugramma di celebrazione, chì hà cuntinuatu cù a presentazione di a storia di l'EGO da l'Artista di Musica Folklorica Turca è u Ricercatore di Folklore Abdullah Gündüz, hà finitu cù una presentazione di una placca data à u persunale in pensione, una seduta fotografica di souvenir è una ricezione.

Fatma Soğukpınar, chì si ritirò dopu avè travagliatu in a Direzzione Generale di l'EGO per più di 20 anni, hà spressu i so sentimenti: "Eru assai entusiasta, era una urganizazione assai bona. Era fantasticu chì i mo amichi si ricurdavanu di mè ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*