Ministeru di l'Affari Esteri: L'operazione militare russa contr'à l'Ucraina hè inaccettabile

Ministeru di l'Affari Esteri Operazione militare russa contr'à l'Ucraina inadmissibile
Ministeru di l'Affari Esteri Operazione militare russa contr'à l'Ucraina inadmissibile

U Ministeru Turcu di l'Affari Esteri hà fattu una dichjarazione in quantu à l'intervenzione militare di Russia. "Stu attaccu, oltre a distruzzione di l'Accordi di Minsk, hè una grave violazione di u dirittu internaziunale è pone una seria minaccia per a sicurità di a nostra regione è di u mondu", hà dettu u ministeru in una dichjarazione. Per d 'altra banda, Beştepe hà dettu in una dichjarazione: "L'attaccu viola u dirittu internaziunale, hè inacceptable".

"Truvemu l'operazione militare lanciata da e Forze Armate di a Federazione Russa contr'à l'Ucraina inaccettabile è a ricusemu", hà dettu u Ministeru di l'Affari Esteri in una dichjarazione.

U ministeru hà dettu ancu ciò chì segue in a so dichjarazione:

"Stu attaccu, oltre l'eliminazione di l'Accordi di Minsk, hè una grave violazione di u dirittu internaziunale è pone una seria minaccia per a sicurità di a nostra regione è di u mondu. Turchia, chì crede chì l'integrità territuriale è a sovranità di i paesi deve esse rispettata, hè contru à cambià e fruntiere per mezu di l'armi. Chjamemu à a Federazione Russa di piantà stu attu inghjustu è illegale u più prestu pussibule. U nostru sustegnu per l'unità pulitica, a sovranità è l'integrità territuriale di l'Ucraina continuerà ".

SPIEGAZIONI DA BEŞTEPE

U "Summit di Sicurezza" nantu à l'intervenzione militare di Russia in Ucraina, chì si tena in u Palazzu sottu a presidenza di u presidente AKP Recep Tayyip Erdoğan, hè ghjuntu à a fine. Sicondu a dichjarazione fatta da a Direzzione di a Comunicazione di a Presidenza, l'intervenzione militare di Russia in Ucraina hè statu discutitu à a cima.

À a cima, hè statu dichjaratu chì questu attaccu di Russia, chì hà distruttu l'Accordi di Minsk, violava u dirittu internaziunale è era inacceptable.

Hè statu enfatizatu chì a Turchia hà da cuntinuà u so sustegnu à l'unità pulitica, a sovranità è a integrità territuriale di l'Ucraina à a cima, induve i tentativi di Russia è di e plataforme internaziunali per piantà stu attaccu, chì ponu ancu una minaccia per a sicurezza regiunale è mundiale, sò stati valutati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*