U futuru di l'autobus elettrici à Samsun hè statu determinatu

U futuru di l'autobus elettrici à Samsun hè statu determinatu
U futuru di l'autobus elettrici à Samsun hè statu determinatu

A Municipalità Metropolitana, chì implementerà per a prima volta l'autobus elettrici di batterie di litio in Turchia, in Samsun, esegue i travaglii meticulosamente da a stallazione di e stazioni di carica à e rotte. 20 di i 15 autobus elettrici da cumprà in totale ghjunghjeranu in aprile. U sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "U nostru scopu hè di purtà una rete di trasportu publicu sicura, ecologica è ecunomica à a nostra cità".

A Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà firmatu u Cuntrattu per l'Autobus Elettricu è i Sistemi di Carica cù Funzione di Carica Ultra-Fast l'annu passatu cù a participazione di u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank, hè un sforzu cullettivu chì elimina i gas di scarico, cuntribuisce assai à a pulizia ambientale, è riduce i costi operativi cù u risparmiu di carburante, cù u prugettu chì implementerà in u sistema di trasportu. L'autobus, chì anu una autonomia di 80 chilometri cù e batterie chì rispondenu à i normi necessarii contr'à a combustione è l'esplosione, riduceranu ancu l'emissioni di carbone è a contaminazione di u rumore. U countdown hè avà principiatu per Avenue EV, i primi autobus elettrici 100 per centu domestici di l'industria automobilistica turca, sviluppati in cuuperazione cù ASELSAN è TEMSA. 20 di i 15 autobus elettrici per esse acquistati in totale cumincianu à serve nantu à e strade di Samsun in April.

6 DI 3 STAZIONI DI RICARICA ULTRA SONT COMPLETE

Kadir Gürkan, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà datu infurmazioni nantu à l'autobus elettrici da esse utilizati in TEKNOFEST, hà dettu: "Avemu finitu a compra di autobus elettrici cù u software turcu. 20 di i 15 autobus elettrici ghjunghjeranu in aprile. I restanti 5 autobus elettrici sò previsti per esse in Samsun in Novembre. 6 stazioni di ricarica ultra-rapide sò state custruite. Stazioni di ricarica ultra-veloce in l'aeroporti di Taflan, Soğuksu è Çarşamba sò state cumpletate. U travagliu cuntinueghja à compie e stazioni di ricarica in u Bus Terminal, u Centru di Trasferimentu di u Trasportu Pùblicu è u Campus Ballica. E stazioni di carica da esse custruitu seranu ancu i primi perchè sò ultra-rapidi. L'autobus elettrici seranu carricati in 10 minuti in stazioni di ricarica ultra-rapide.

E GENERAZIONI FUTURE SERÀ CONFORTABLES

Enfatizendu chì i prughjetti sò stati implementati in un modu chì ùn farà micca travaglià di novu e generazioni future, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu:

"U prughjettu di l'autobus elettricu serà implementatu per a prima volta in Samsun. In un futuru vicinu, metteremu questi autobus in serviziu in tutti i trasporti publichi. Avemu u scopu di vultà micca solu l'autobus, ma ancu i minibus di cità è tutti i trasporti inter-distrettu à stu sistema. U nostru scopu hè di rializà una reta di trasportu publicu sicura, ecologica è assai bassu di u costu di operazione in Samsun. Hè assai impurtante chì serà utilizatu in Samsun per a prima volta. Sta tecnulugia, chì Turchia hà da cumincià à aduprà in un futuru vicinu, inseme cù u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, ASELSAN è a Municipalità Metropolitana, aghjunghje un valore significativu à a nostra cità. L'autobus elettrici chì servenu i residenti di Samsun sò vantaghji in parechji rispetti cumparatu cù l'autobus esistenti. Ecologicu, ecunomicu, tranquillu è còmode. U nostru scopu hè di purtà una reta di trasportu publicu sicura, ecologica è ecunomica à Samsun.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*