Lode da l'Ambasciadore à a Cerimonia di inaugurazione di u Metro Buca

Lode da l'Ambasciadore à a Cerimonia di inaugurazione di u Metro Buca
Lode da l'Ambasciadore à a Cerimonia di inaugurazione di u Metro Buca

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà accoltu l'ambasciatori chì sò ghjunti in Izmir à l'occasione di a ceremonia di inaugurazione di Buca Metro, u più grande investimentu di a cità. L'Ambasciadore argentina Patricia Salas è l'Ambasciadore Messicanu Jose Luis Martinez Hernandez hà dichjaratu chì l'investimentu storicu cum'è Buca Metro à a cità era un passu impurtante è disse: "Hè statu un ghjornu assai affollatu è magnificu".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerospitu l'ambasciadore argentina Patricia Salas è l'ambasciadore messicanu Jose Luis Martinez Hernandez, chì sò ghjunti in a cità per assistisce à a ceremonia di inaugurazione di Buca Metro. I prublemi ligati à u sviluppu di a cooperazione ecunomica, scientifica è culturale trà Izmir è l'Argentina sò stati discututi cù l'ambasciadore argentina Salas. L'attività da esse realizatu per prumove a cultura messicana in Izmir sò state determinate cù l'Ambasciadore Messicanu Hernandez.

"Félicitations pour Buca Metro"

L'Ambasciadore Salas, chì hà iniziatu u so discorsu felicitendu à Izmir è u Sindaco Soyer per l'investimentu in Buca Metro, hà dettu: "Hè statu un ghjornu assai affollatu è assai successu. Anu dettu chì a nova linea di metro serà finita in 4 anni. Questu hè un tempu assai cortu. "Vi felicitamu", disse. Salas hà dettu chì e relazioni trà l'Argentina è a Turchia sò à un livellu assai bonu è hà dettu: "Avemu ancu vulsutu stabilisce una relazione di cità surella. "Faraghju un studiu nantu à questu tema", disse.

"E cità anu da amparà l'una da l'altru"

Dichjarà chì u ligame stabilitu trà Izmir è l'Argentina deve esse rinfurzatu, Soyer hà dettu: "Cerchemu d'utilizà sti rapporti fraterni in modu efficiente è rivitalizzalli. E cità duveranu sparte cun l'altri. Duveranu amparà da l'altri. Cullaburazioni ponu esse fatti nantu à tematiche cum'è a lotta à a crisa climatica è e cità intelligenti. Pudemu interagisce cù e culture cumuni. "Pudemu accoglie i nostri gruppi da l'Argentina in Izmir è avè spettaculi quì."

I ghjorni messicani seranu tenuti

Dopu à l'Ambasciadore Salas, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà accoltu l'Ambasciadore Messicanu Jose Luis Martinez Hernandez è u Cunsul Onorariu di Izmir Kemal Çolakoğlu in u so uffiziu. Dichjarà chì hà visitatu a Municipalità Metropolitana di Izmir per a prima volta, l'Ambasciadore Messicanu hà dettu: Tunç SoyerHè felicitatu. Dichjarà chì i passi devenu esse fatti in quantu à l'applicazione di a cità surella, l'ambasciadore Hernandez hà ancu ricevutu una prumessa da u sindaco Soyer per chì i Ghjorni di u Messicu ponu esse tenuti in Izmir.

Semu pronti à cooperà per prumove u Messicu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Ellu disse: "Semu pronti à fà tuttu ciò chì pudemu per prumove l'avvenimenti culturali di u Messicu. Pudemu fà un travagliu cumuni questu veranu. "Semu pronti à accoglie ogni campu cum'è a musica, l'arte, l'opera, a gastronomia", disse. Su raccomandazione di Izmir Consul Onorariu Kemal Çolakoğlu, u presidente Tunç SoyerEllu hà dettu ancu chì assicuraranu chì e foto chì prumove u Messicu seranu appiccicati in Mexico Street.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*