Eren Kış-22 Martyr Gendarmerie Private Fedai Efe Operation Started

Eren Kış-22 Martyr Gendarmerie Private Fedai Efe Operation Started
Eren Kış-22 Martyr Gendarmerie Private Fedai Efe Operation Started

U Ministeru di l'Internu hà annunziatu chì l'operazione Eren Kış-22 Martyr Gendarmerie Private Fedai Efe hè stata lanciata in Diyarbakır. Sicondu a dichjarazione di u ministeru,

L'operazione Eren Kış-22 Martyr Gendarmerie Er Fedai Efe hè stata lanciata in Diyarbakır per neutralizà i terroristi chì si rifuggianu in a regione cù a tattica Search-Find-Destroy, per annullà i preparativi per l'azzione è per rinfurzà l'ambiente di pace è di sicurità in a regione. .

In funziunamentu; (1280) persunale [(82) squadra operativa] custituita da Comando di Gendarmeria, Operazioni Speciali di Gendarmerie (JÖH), Operazioni Speciali di Pulizia (PÖH) è squadre di Guardia di Sicurezza sò in carica.

Inoltre, in u scopu di l'operazione Eren Kış-22, l'ispezioni in situ è ​​l'ispezioni sò state realizate da u General Commander Generale di a Gendarmeria Arif Çetin, è i cumandamenti anu datu morale. Sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Interior; In u scopu di l'operazioni Eren Winter, chì anu iniziatu u 07 Novembre 2021, un totale di; 20 terroristi (19 morti, 1 vivu) sò stati neutralizzati, 350 bunkers / magazzini / rifugi sò stati distrutti.

114 cannoni, 2 cannoni antiaerei da 14,7 mm, 14 missili, 6 lanciarazzi, 1 mortaio, 2 lanciagranate, 6 mitragliatrici, 66 cannoni a canna lunga, 3 fucili da cecchino, 3 lava, 8 pistole, 3 pistole 172] unità di granate a manu, 60 mine / eyps, 366 detonatori, 520 cilindri, 1.665 kg splusivi, 28 binoculi, 27 radios, 23.54 munizioni, è una grande quantità di alimentazione è forniture di vita sò stati sequestrati. Eren Operazioni Invernali, chì sò realizati per eliminà completamente u terrurismu in u paese, cuntinueghjanu cù u sustegnu di u nostru populu, cun fede è determinazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*