U Bill Electricity di Ghjennaghju di ESTRAM hà arrabbiatu Büyükerşen

U Bill Electricity di Ghjennaghju di ESTRAM hà arrabbiatu Büyükerşen
U Bill Electricity di Ghjennaghju di ESTRAM hà arrabbiatu Büyükerşen

Mentre l'aumentu di e fatture chì venenu cù l'annu 2022 mettenu i citadini in grandi prublemi, u sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen hà reagitu à l'alti bills è hà fattu una pruposta à u guvernu cintrali.

Mentre i bills aumentati anu ricevutu una grande reazione in tutta a Turchia, u presidente Büyükerşen hà manifestatu a so reazione cù i posti chì hà fattu nantu à u so contu di e social media. Rimarchendu chì e fatture superanu e spese di affittu in u so primu postu, u sindaco Büyükerşen hà dettu: "A causa di e bollette di l'elettricità chì superanu l'affittu, i nostri citadini stanu in difficultà, i nostri cummercianti chjudenu e so persiane una per una. Hà sustinutu i citadini dicendu chì hè indispensabile à rivalutà sti chjassi, chì sò stati fatti ingiustamente è causanu grandi difficultà à i nostri citadini in l'invernu.

Citendu a fattura di l'electricità di ESTRAM, u sistema operatore di u tram, u presidente Büyükerşen hà reagitu à u fattu chì a fattura di l'electricità di 2021 milione 1 mila TL in dicembre 846 hè ghjunta à 2022 milioni 4 mila TL in ghjennaghju 890. U presidente Büyükerşen hà spartutu, "A situazione ùn hè micca sfarente in u settore publicu. A nostra aspettazione da u guvernu cintrali hè di furnisce sussidi à i guverni lucali nantu à tematiche d'impurtanza vitale per i nostri citadini. Hà fattu cunsiglii à u guvernu cintrali. Dichjarà chì l'esenzioni di VAT è SCT duveranu esse purtate à u trasportu publicu, u sindaco Büyükerşen hà dichjaratu chì e riduzioni fiscali duveranu esse fatte per riduce i costi di l'energia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*