L'Eufrate restringe Snowy Munzur è Mercan à i terroristi

L'Eufrate restringe Snowy Munzur è Mercan à i terroristi
L'Eufrate restringe Snowy Munzur è Mercan à i terroristi

I cumandamenti di a gendarmeria, cunnisciuti cum'è "Euphrates" è chì facenu e so operazioni contru l'urganisazione terrorista PKK in Erzincan cun determinazione, ùn lascianu micca i membri di l'urganisazione fighjà nantu à e muntagne Mercan è Munzur nevicate.

E squadre di cummandu di u battaglione di Refahiye Gendarmerie Commando, cunnisciute cum'è "Fırats" affiliate à u Command Gendarmerie Provinciale, cuntinueghjanu e so operazioni per decifrare è prevene l'attività di l'urganisazione terrorista, per catturà o neutralizà i membri di l'urganizazione, è per impediscenu basi invernali di terroristi distrughjendu i so rifugi.

Fıratlar, chì hè sempre prontu à u duvere per a pace è a sicurità di e persone, valuta l'intelligenza ricevuta senza aspittà alcun avvisu è principia operazioni contr'à i terroristi.

In e prime ore di a matina, i cumandamenti, chì portanu novi camouflage nanotecnologici cù proprietà repellenti di l'acqua preparati cù tessuti fatti di filati d'alta resistenza, è mettendu e so armi, vanu à u campu cù veiculi blindati in linea cù a pianificazione è l'ordini necessarii. da i so cumandanti.

A squadra di cummandu d'elite, chì porta à operazioni contr'à i terroristi cù u principiu di "ricercà, truvà, distrugge" in i zoni rurali di a so rispunsabilità, in particulare in i Muntagni Munzur è Mercani, cuntinueghja a so missione cun determinazione malgradu u terrenu difficiule è e cundizioni climatichi. cum'è i terreni innevati, temperature glaciali, scoglii rocciosi è boschi.

E squadre, chì ùn permettenu micca à i terroristi di ripiglià l'inguernu per circà i terri induve u gruixu di neve righjunghji 2 metri in i posti, ùn permettenu micca à i terroristi di ripiglià l'inguernu, truvà è distrughje e grotte, rifugi è rifugi induve u i terroristi ponu rifuggià.

Fıratlar, chì rileva è distrugge l'esplusivi chì i terroristi pusonu nantu à a terra di tantu in tantu in a so ricerca di campu cù disciplina è meticulosità, inflige ancu un colpu pesante à l'urganizazione in termini di logistica cuntrullendu e grotte, rifugi è rifugi induve i membri. di l'urganisazione pò esse truvata, è catturà diverse armi è munizioni.

E squadre Refahiye Gendarmerie Battalion Command, chì sò state stabilite in a regione strategicamente impurtante per u fattu chì i terroristi sò in a strada di transizione à a regione di u Mar Neru, travaglianu nantu à a basa di 7 ghjorni è 24 ore, è ùn lascianu micca i terroristi. in.

Questa presentazione richiede JavaScript.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*