L'esercizii curretti durante a gravidanza facenu a nascita più faciule

L'esercizii curretti durante a gravidanza facenu a nascita più faciule

L'esercizii curretti durante a gravidanza facenu a nascita più faciule

U Fisioterapeuta Specialista di l'Hospital di l'Università di l'Oriente, Fatma Sökmez Ogün, dici chì l'esercizii fatti durante a gravidanza facilitanu a consegna, ma u prugramma di eserciziu deve esse principiatu da a 12a settimana di gravidenza.

Avè un prugramma di muvimentu custituitu da l'esercizii ghjusti hè estremamente impurtante per passà a nostra vita di ogni ghjornu più sana è più fitter. A so impurtanza aumenta ancu di più durante i periodi spiciali cum'è a gravidanza ! Un prugramma di eserciziu currettu hè assai utile per e donne incinte per mantene a so cundizione fisica, prevene i disordini di postura, regulà e funzioni circulatori è digestive, sustene l'attività musculare necessaria per a nascita, cuntrullà l'aumentu di pesu maternu è facilità a ricuperazione postpartum.

Enfatizendu chì l'attività fisica facilita a nascita, a Fisioterapeuta Specialista di l'Hospital di l'Università di Near East Fatma Sökmez Ogün hà fattu suggerimenti nantu à esercizii sicuri chì e donne incinte ponu fà. Fzt hà dettu chì a natazione, a caminata, l'eserciziu aerobicu di bassa intensità è i pilates clinichi sò trà l'attività più sicura per fà durante a gravidanza. Fatma Sökmez Ogün dice: "Jogging, danza aerobica, ginnastica, basketball, volleyball, ski d'acqua, tutti i sporti di cuntattu, sporti sottumarini, esercizii d'altitudine è tutte l'attività chì necessitanu cumpetizione sò cunsiderate periculose".

L'esercizii deve esse programati per a furmazione di postura propria.

Fzt hà dettu chì i prugrammi di eserciziu duveranu include una furmazione di postura propria. Fatma Sökmez Ogün hà dichjaratu chì l'insignamentu di a meccanica propria di u corpu hè impurtante per avè un gravidenza più còmode. Fzt hà dichjaratu chì u prugramma di l'eserciziu deve include esercizii di rinfurzà per a circunferenza di l'anca per sopportà u pesu di u corpu crescente durante a gravidanza, è esercizii chì rinforzanu i musculi di u bracciu per a cura di i zitelli. Fatma Sökmez Ogün "Hè impurtante di fà esercizii per prevene edema, varice è cramps durante a gravidanza. "À u stessu tempu, rinfurzà i musculi per esse usatu durante a nascita, esercizii per u cuntrollu di i musculi di u pianu pelvic, rinfurzà i musculi addominali è l'insignamentu di tecniche di rilassazione chì ponu esse utili durante a nascita deve esse inclusi in i prugrammi di eserciziu".

Per principià l'esercitu, a 12a settimana di gravidenza deve esse cumpletata.

Fzt hà dettu chì un specialista deve esse cunsultatu in i casi induve ci hè dulore, sagnamentu, ritmu cardiacu irregulare è altu, marea, sensazione debbuli, svenimenti, dolore di cintura o pubis è difficultà à caminari mentre esercitassi. Fatma Sökmez Ogün hà dichjaratu chì e donne incinte chì eserciteranu duverebbe avè l'appruvazioni di u so duttore prima di u so prugramma di eserciziu. Fzt hà ancu enfatizatu chì a 12a settimana di gravidenza deve esse cumpletata per inizià l'esercitu. Fatma Sökmez Ogün: "Mentre l'eserciziu, vestiti spessi chì aumenteranu a temperatura di u corpu è vestiti stretti ùn deve esse purtati. Duranti l'esercizii di stretching, l'esercizii chì ponu causà parechji gruppi di musculi à strincà simultaneamente è causanu cramps deve esse evitata. A durazione di sdraiata supina ùn deve esse più di cinque minuti à partesi da u quartu mese, è si deve alzà lentamente da a pusizioni mentida per evità l'ipertensione. A frequenza di l'esercitu deve esse disposta trà trè è sei ghjorni à settimana. "Hè impurtante esse attivu durante a gravidanza è implementà approcci preventivi di salute per mantene una qualità di vita megliu sia durante a gravidanza, in i gravidenza sussegwenti è in u periodu post-gravidanza", hà suggeritu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*