Giovani donne chì creanu u so prughjettu futuru introduttu in Istanbul

Giovani donne chì creanu u so prughjettu futuru introduttu in Istanbul
Giovani donne chì creanu u so prughjettu futuru introduttu in Istanbul

U nostru Ministru di Famiglia è Servizii Suciali, Derya Yanık, hà dettu: "Tutte i ghjovani donne trà l'età di 18-29, nè in l'impieghi nè in l'educazione, ma soprattuttu i ghjovani donne, sò un tesoru per noi". disse.

Per assicurà l'empowerment di e giovani donne di 18-29 anni, chì ùn sò nè in educazione nè in impiegu (NEET), è a so participazione attiva à a vita suciale è ecunomica, in cuuperazione cù u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali è u Ministeru di u travagliu è u travagliu. A Sicurezza Soziale, cù u sustegnu di u Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite (UNDP) è di a Fundazione Sabancı, hè statu introduttu "Giovani Donne chì Creanu U So Futuru Project".

Parlendu à u prugramma, u Ministru di a Famiglia è i Servizii Suciali, Yanık, hà dichjaratu chì, cum'è u Ministeru, travaglianu per elevà u statutu di e donne è rinfurzà a so pusizioni suciale in ogni campu, sia in servizii è prughjetti, sia in u travagliu chì sò implicati. in. Facemu i nostri prughjetti ". disse.

"Avemu ancu i vantaghji di e nostre risorse umane qualificate"

U Ministru Yanık hà rimarcatu chì u disoccupazione di i ghjovani hè unu di i prublemi principali chì i paesi sviluppati anu focu annantu à l'ultimi anni, ma chì sò ancu affruntati cù una realità sfarente chì include un cuntestu più prufondu è cumplessu di u disoccupazione di i ghjovani, è hà dettu: include individui chì ùn sò micca ecunomicamenti attivi per ragioni involuntarii, cum'è a participazione à e faccende domestiche. Avemu una populazione dinamica cù circa un terzu di a pupulazione sottu à l'età di 18 anni. Cum'è Turchia, a nostra ricchezza più impurtante hè e nostre risorse umane. Prufitemu ancu di i vantaghji di e nostre risorse umane qualificate in parechji spazii ". disse.

Dichjarà chì Turchia hè ancu un paese chì invechja assai rapidamente, u Ministru Yanık hà dettu:

"Sfurtunatamente, u nostru tassu di anziane hè assai davanti à esempi simili in u mondu. Cù l'anziane di a nostra pupulazione, a finestra demugrafica di l'uppurtunità si chjude pianu pianu per noi, cum'è in i paesi europei. In i prossimi anni, a pupulazione anziana è i so effetti occupanu più di a nostra agenda. In questu sensu, duvemu trasfurmà u vantaghju di a nostra pupulazione ghjovana è dinamica in un guadagnu orientatu à u futuru è rende stu vantaghju sustinibili. Hè per quessa chì u gruppu NEET, tuttu u gruppu d'età di 18-29 anni, hè un tesoru per noi, nè in l'impieghi nè in l'educazione, ma soprattuttu e donne ghjovani.

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì l'identificazione di i ghjovani chì ùn sò nè in educazione nè in impiegu è a so reintegrazione in u mercatu di u travagliu o l'educazione cuntribuiscenu micca solu à i so benefici persunali, ma ancu à l'aumentu di u benessere suciale è ecunomicu di a sucità.

Nutendu chì a pupulazione di u gruppu di età 2021-15, chì ùn pò nè participà à l'educazione nè à l'impieghi, hè di 24 milioni 3 mila persone, secondu a dati di u terzu trimestre di TUIK per 115, Burning hà dettu: "U rapportu di sta figura à a pupulazione in questa gamma hè 26 per centu, questu hè un quartu. Circa 3 milioni di i 115 milioni 2 mila ghjovani sò donne. Questa dati ci indica una situazione significativa, sfurtunatamenti ci sò più donne trà i disoccupati è in u gruppu NEET ". disse.

"Asperemu chì i nostri 1 milione di zitelli prufittànu"

Spieghendu u so travagliu nantu à l'impieghi di i ghjovani è di e donne, Yanık hà cuntinuatu cusì:

"Oghje, una di e più grande rispunsabilità di e società hè l'obligazione di prisentà a direzzione ghjusta è a strada di a so ghjuventù. Hè più faciule per e società chì anu determinatu a so direzzione currettamente per aumentà u so benessere in pace è sicurità è per sparte a prosperità resultanti. In questa direzzione, hè di grande impurtanza per aumentà l'educazione ubligatoria, chì hè stata implementata da u Ministeru di l'Educazione Naziunale da l'annu accademicu 2012-2013, à 12 anni. Cù sta applicazione, chì hà da scopu di prevene l'abbandunamentu di a scola, tutti i nostri ghjovani anu finitu a so educazione secundaria. Dopu à stu grande passu, u sustegnu ecunomicu di i nostri guverni vene à e famiglie chì ùn ponu micca mandà i so figlioli trà 6 è 17 anni à a scola o anu da caccià li fora di a scola per via di difficultà finanziarie. U sustegnu ecunomicu suciale è i trasferimenti di soldi cundiziunali sò trà i nostri aiuti educativi sempre chì e famiglie mandanu i so figlioli à a scola regularmente. Di novu, u nostru sustegnu di kindergarten / kindergarten, chì hè ghjustu pigliatu u so postu trà a nostra assistenza suciali, rende più faciule per i nostri figlioli à cuntinuà a so educazione furnisce una scola prima. Esperemu chì 1 milione di i nostri figlioli prufittà di questu. A ricerca mostra chì a participazione iniziale à l'educazione hà un impattu significativu in l'educazione cuntinua.

"Avemu ghjuntu à 54 mila studienti"

U Ministru Yanık, chì hà dettu chì in u settore di serviziu è sustegnu di u Ministeru, cuntinueghja à travaglià nantu à e donne giovani in u gruppu di pupulazione NEET, "Seminaires d'alfabetizazione finanziaria è di empowerment ecunomicu di e donne" hè unu di sti studii. Circa 700 mila persone anu ricivutu furmazione in i seminarii tenuti sottu a coordinazione di e direzzione pruvinciale di u nostru Ministeru per capisce i prublemi finanziarii è i risichi è per sustene a participazione di e donne in a vita ecunomica. "Turkey's Engineer Girls Project" hè un altru prughjettu di sustegnu di u nostru. Cù u prugettu, 710 studienti femine chì studianu in Facultà di Ingegneria, sottu a guida di u nostru Ministeru, in cuuperazione cù u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u Programma di Sviluppu di e Nazioni Unite (UNDP) è u Settore Privatu, anu beneficiatu da u nostru prugramma di borsa di studiu, stage, impiegu, Formazione in lingua inglese, prugrammi di certificatu è mentoring, è continuanu à prufittà. Cum'è parte di u prugramma di u liceu, avemu ghjuntu à 54 mila studienti cù attività di sensibilizazione è sensibilizazione ". usatu e frasi.

"Travagliemu inseme"

U Ministru Yanık hà dichjaratu chì trà i prublemi chì li interessanu hè chì e donne sò più attive in l'attività ecunòmica è a vita cummerciale, è chì e cooperative di e donne offrenu un putenziale impurtante in particulare in u sviluppu di l'imprenditorialità di e donne in a zona lucale, è hà dettu: migliurà a capacità istituziunale di e cooperative di e donne è cresce a so visibilità, sottu à a coordinazione di u nostru Ministeru, u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta è Avemu travagliatu in partenariatu cù u Ministeru di u Cummerciu. In u scopu di u "Protokollu di Cuuperazione di e Cooperative di Rafforzamentu di e Donne" chì avemu firmatu, avemu stabilitu gruppi di travagliu di Cooperative di e donne in 81 pruvince. Avemu ghjuntu à circa 825 mila persone attraversu 40 attelli, riunioni di furmazione è infurmazione chì avemu tenutu attraversu gruppi di travagliu, è avemu permessu a creazione di 525 novi cooperative di donne. U numeru di e cooperative di donne di novu stabilitu cambia in ogni mo riunioni. Aghju cuminciatu cù 400, avà hè 420,430, avà hè 525. Offriamu supportu in questu sensu. Incuragemu è supportu logisticu, ma vogliu ringrazià i nostri attori in l'amministrazioni lucali chì anu stabilitu e cuuperative chì anu realizatu sti travaglii è sustene a so creazione. disse.

U prugettu durà per 3 anni

Enfatizendu chì attribuisce una grande impurtanza à ogni prughjettu è ogni sforzu chì rinfurzà e strategie per ottene i scopi futuri, u Ministru Yanık hà dettu:

"Aghju sempre dichjaratu chì simu pronti à cooperà cù e nostre istituzioni, organizzazioni non governamentali è rapprisentanti di u settore privatu chì agiscenu cù questa visione. Credu chì i "Giovani Donne chì Creanu U So Prughjettu Futuru", chì avemu annunziatu oghje, serà unu di i prughjetti chì darà un esempiu in questu sensu. Pensu chì avemu creatu u nostru prughjettu inseme cù una perspettiva assai cumpleta è olistica, chì includerà attività cum'è a realizazione di l'analisi di a situazione attuale è di i bisogni, a preparazione di prugrammi di furmazione, u sviluppu di raccomandazioni politiche, è l'abilità di i ghjovani donne NEET à accede à l'educazione, u stage è u travagliu. opportunità in l'ambiente digitale. Spergu chì u nostru prughjettu, chì durà per 3 anni è chì duremu cum'è multi-stakeholder, hà da risultatu in bona furtuna per e giovani donne di u nostru paese, è esse un passu forte davanti à i so grandi sogni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*