A mostra di fotografia tematica di rifiuti alimentari hè stata aperta in Başkent

A mostra tematica di i rifiuti alimentari hè stata aperta in Başkent
A mostra tematica di i rifiuti alimentari hè stata aperta in Başkent

A Municipalità Metropolitana d'Ankara accoglierà a mostra fotografica tematica "Cultivatu per esse ghjittatu in a Trash" finu à u 15 di ferraghju, per riduce e perdite di cibo in tuttu u paese è prevene a perdita di cibo. A mostra di fotografia, urganizata in cuuperazione cù l'Organizazione di l'Alimentazione è l'Agricultura di e Nazioni Unite (FAO) è u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, per sensibilizà in a lotta contru i rifiuti, hà scontru cù i citadini di a Capitale in a Galleria d'Arte di Metro di a Mezza Rossa.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì hà firmatu prughjetti chì dà priorità à a salute di a cumunità è di l'ambiente, cuntinueghja i so sforzi per sensibilizà nantu à i rifiuti alimentari.

A Municipalità Metropolitana, chì hà accoltu a mostra fotografica cù u tema "Grown to Be Trash" in cuuperazione cù l'Organizazione di l'ONU per l'Alimentazione è l'Agricultura (FAO) è u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, à a Galleria d'Arte di Metro di a Mezzaluna Rossa, hà u scopu di riduce. pèrdite alimentari è i rifiuti in tuttu u paese, è di piglià misure naziunali è glubale, è hà u scopu di trasmette à e generazioni future.

FOTOGRAFIE DESCRIBE STAGES DI ROOT E WASTE OF FOOD

U Sicritariu Generale ABB Faruk Çınkı, Capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute Seyfettin Aslan, u Capu di u Dipartimentu di a Cultura è l'Affari Suciali Ali Bozkurt, l'Organizazione di l'ONU per l'Alimentazione è l'Agricultura Turchia Vice Rappresentante Dr. I residenti di Başkent anu ancu mostratu un grande interessu in l'apertura di a mostra, à a quale Ayşegül Selışık è u Capu di u Dipartimentu di Armonizazione di l'Unione Europea Zeynep Özkan anu assistitu ancu.

U capu di u Dipartimentu di l'Affari di Salute, Seyfettin Aslan, hà enfatizatu chì anu u scopu di sensibilizà a sucietà è di incuragisce l'attività à tutti i livelli per prevene u risidu di l'alimentariu, ospitandu una mostra di 32 ritratti di l'artista austriacu Klaus Pichler chì raffiguranu e diverse tappe di decadenza di i prudutti alimentari. scarti alimentari eccessivi truvati:

"In u nostru mondu induve e risorse naturali sò limitate è chì a pupulazione hè prevista di aumentà rapidamente, hè a nostra rispunsabilità à e generazioni future di piglià misure naziunali è glubali per riduce e perdite alimentari è i rifiuti. Per ottene stu scopu, tutti i stakeholders anu bisognu di cooperà in una manera pianificata. BELKA A.Ş., a filiale di ABB, chì hà apertu un stand quì. da l 'altra banda, hà stabilitu u Campus Energie Rinnovabili è Tecnulugia Ambientale, chì serà u primu in Turchia, è sta facilità hè stata custruita nantu à una superficie tutale di 13 mila 400 metri quatratu. Cù u slogan "Rendemu à a terra ciò chì avemu da a terra", avemu pensatu à cullà l'erba tagliata da i parchi è i giardini in Ankara in l'estiu, è i scarti di frutti è verdura in forma di verdura in l'invernu, trasformali in fertilizante organicu cumpostendu è riutilizà in parchi è giardini.

OBJECTIVE : SENSIBILIZZA CUNSENSIBILI À RISCUTI ALIMENTARI

Vice Rappresentante FAO per Turchia Dr. Ayşegül Selışık hà dettu: "Un terzu di l'alimentu pruduttu hè persu. Hà ancu un costu assai altu. Per quessa, avemu bisognu di perdi menu "è sottolineatu chì sparte assai nantu à e social media nantu à perchè a ghjente ùn perde micca u so alimentu è cumu per prevene stu rifiutu, Zeynep Özkan, Capu di u Dipartimentu di Armonizazione di l'Unione Europea, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Semu inseme cù l'Organizazione di l'ONU per l'Alimentazione è l'Agricultura è a Municipalità Metropolitana di Ankara in un altru avvenimentu induve a campagna "Pruteghje l'alimentariu, prutegge a tavola" chì avemu iniziatu in 2020 hà righjuntu u cunsumadore. Sta mostra, chì si svolge in a Stazione di Metro, hè veramente impurtante. Perchè avemu avutu una longa fase di preparazione. Per a prima volta in Turchia, avemu publicatu u pianu d'azzione di u pianu di strategia per riduce, prevene è riciclà a perdita di l'alimentariu. Avemu ancu battutu u record mundiale Guinness. Avemu pigliatu a parolla da 790 mila persone è stu premiu hè statu datu à Turchia ".

Yaşar Kurçözey, chì hà visitatu l'esposizione, hà spartutu e so impressioni di a mostra rimarchevule, "Prutegà a terra significa prutezzione di e sementi. Sta mostra hè assai utile in quantu à sensibilizà e persone. Sò totalmente contru à i rifiuti di ogni tipu. I rifiuti dannu à l'ecunumia è a natura di u paese, è ancu à u nostru budgetu. Invitu a ghjente à esse più sensibile ".

Questa presentazione richiede JavaScript.

BELKA INC. EXHIBITS I SO PROPRI PRODOTTI NATURALI

BELKA A.Ş, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana, mostra ancu e varietà di chips, pellets è fertilizzanti chì pruduce in u so propiu stand.

Mentre hè destinatu à urganizà periodicamente manifestazioni simili per sensibilizà e cause è suluzioni di a perdita di l'alimentariu è di i rifiuti alimentari, per furnisce furmazioni nantu à a prevenzione è a riduzione di i rifiuti, è per aumentà u livellu di cuscenza di i cunsumatori, a mostra tematica "Protect". u vostru alimentu, prutegge a to tavula" cuntinuerà finu à u 15 di ferraghju di u 2022. Serà apertu à u publicu in a galeria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*