U Cuncorsu di Bellezza di Pigeon hà mostratu l'imaghjini culurite

U Cuncorsu di Bellezza di Pigeon hà mostratu l'imaghjini culurite
U Cuncorsu di Bellezza di Pigeon hà mostratu l'imaghjini culurite

Un "Concursu di Bellezza di Piume" internaziunale hè statu tenutu in a cità da a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa. Circa 81 palummi cuncorsi in a cumpetizione, chì includeva a participazione di 8 pruvince di Turchia è 3 paesi.

U 1u Concorsu Internaziunale di Bellezza di Pigeon, urganizatu inseme da a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, Haliliye, Eyyübiye, a Municipalità di Karaköprü è l'Associazione Pigeon Lovers è tenuta à u Centru Fiera di Şanlıurfa, hà assistitu à l'imaghjini culuriti.

L'amatori di piccioni di paesi cum'è Qatar, Dubai, Giordania, Libanu, Siria, Germania, Belgio è Paesi Bassi anu participatu à u 1u Concorsu Internaziunale di Bellezza di Pigeon, chì riunisce a parte più orientale, occidentale, settentrionale è meridionale di Turchia in Şanlıurfa.

PIUMINI DI PACE RILASCIATI À U CIELU PER L'UCRAINA

Centinaie di colombofili si sò riuniti davanti à u Centru Fiera di Şanlıurfa è si sò divertiti cù a performance di ballu folk. Cù l'arrivu di u sindaco metropolitanu di Şanlıurfa Zeynel Abidin Beyazgül, migliaia di piccioni sò stati liberati in u celu per piantà a guerra è e lacrime in corso trà Russia è Ucraina. è per finisce a guerra. U presidente Beyazgül hà liberatu una culomba bianca è l'hà vistu batte l'ale per a libertà.

"PIGEON FA PART DI A FAMIGLIA IN SANLIURFA"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, hà dettu: "Ci sò participanti di tutte e 81 pruvince è 8 paesi stranieri, Germania, Belgio, Paesi Bassi, Dubai, Libanu, Siria, Giordanu è Qatar. Vulemu chì i nostri citadini vedanu l'acelli quì in a cumpetizione, chì si svolge in una atmosfera di festa. Continueremu tali cuncorsi in l'anni à vene. U palummu hè parti di a nostra famiglia, parte di a nostra vita. Ci era un scambiu di uccelli in i vechji case di Urfa. Ognunu di questi hè un travagliu d'arti. Pudete andà in l'antica "Casa Urfa" per vede queste opere d'arti.

U sindaco di Haliliye, Mehmet Canpolat, hà dichjaratu chì l'ambiente era assai bellu è ci era un mischju. Dicendu ch'elli crèdenu chì a misericòrdia è e benedizioni venenu à a fine di sta unità è sulidarità, Canpolat hà desideratu successu à tutti quelli chì anu participatu à a cumpetizione.
U presidente di l'Associazione per l'amatori di a flotta di Şanlıurfa, Abut Demirkan, è u membru di u Cunsigliu di l'Associazione, Nusret Nimetoğlu, anu ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, per i so grandi sforzi in l'urganizazione di a cumpetizione è tutti quelli chì anu cuntribuitu.

Trà i piccioni chì cumpetenu in diverse categurie in u 1u Concorsu Internaziunale di Bellezza di Piccioni Şanlıurfa, l'acellu damascatu blindatu di 700 mila TL hà vintu u premiu, è u so pruprietariu, Gökhan Göğüş da Gaziantep. Ellu disse chì ùn hà micca vindutu l'acellu damascu blindatu, chì hà curatu cum'è un zitellu di Göğüş, ancu s'ellu li offre 700 mila lire.

Ognunu di i palummi chì apparsu in u cuncorsu hè statu sceltu prima in e so caratteristiche. I membri di a ghjuria anu evaluatu l'acelli secondu i so ochji chjuchi, sopracciglia, nasu curtu, capu pienu, barba, culore chjaru, barra sottile, spaziatura di u collu, sanguinamentu è caratteristiche di a guancia è ricumpinsanu i vincitori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*