Igloos Custruiti da a Gendarmeria è a Pulizzia in Hakkari Color the Snow Festival

Igloos Custruiti da a Gendarmeria è a Pulizzia in Hakkari Color the Snow Festival
Igloos Custruiti da a Gendarmeria è a Pulizzia in Hakkari Color the Snow Festival

In Hakkari, igloos (casi di neve) custruiti da e squadre di ricerca è salvata di a Gendarmeria (JAK) è a Pulizia di Operazioni Speciali attiranu l'attenzione di i visitori à u festival di neve chì si tene in a cità.

U 4th Festival di Neve, urganizatu in Merga Bütan Ski Center cù u sustegnu di l'Uffiziu di u Guvernatore, Municipalità, Direzzione Pruvinciale di Ghjuventù è Sport, Direzzione Provinciale di Cultura è Turismu è Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia Orientale (DAKA), cuntinueghja per sviluppà a cità. invernu è u turismu di natura.

U festival, chì durà 2.800 ghjorni in u centru di a cità à una altitudine di 2, serà a scena di sceni culuriti cù cuncerti di artisti famosi, spettaculi di folklore è balli.

In l'area di u festival, igloos cù una altezza di 3 metri è 8 metri per 25 persone, fatti da squadre JAK affiliate à u Cumandante di Gendarmeria Pruvinciale, è igloos per 6 persone, 2 metri di diàmitru è 20 metri 24 centimetri di altezza, fatti da a Pulizzia di l'Operazioni Speciali tagliendu blocchi di neve dura è maglia, attirò l'attenzione da i participanti di u festival.

I nostri citadini si pusonu in igloo cù sedi di neve, una tavola di caffè è candele, è bandiere turche è palloncini sò stati appesi à l'entrata, inseme cù e forze di sicurezza. sohbet hà desideratu successu in i so funzioni.

I visitori, chì anu piaciutu ancu à Linda, u cane di ricerca è salvata di a Gendarmeria, chì hè statu purtatu davanti à l'igloo è hà attiratu l'attenzione cù u so cumpurtamentu affettuosu, immortalizati u mumentu pigliendu ritratti.

L'igloo riceve un interessu intensu

Gouverneur et vice-maire, M. İdris Akbıyık hà ancu bevutu tè in l'igloos chì hà visitatu cù a so moglia Sevim Akbıyık è i membri di u protocolu.

a festa; Dichjarà chì i cummercianti, a Gendarmeria, e Forze di Pulizzia, alcune altre istituzioni pubbliche, urganisazioni non governamentali è i nostri citadini anu assistitu, Mr. Akbıyık hà dettu: "L'igloos sò assai belli. Grande è sfarente da i precedenti. Aghjunghje culore à u festival. Hè ancu attrae assai attenzione. Dicemu chì ci hè vita in Hakkari ". utilizatu l'espressioni.

İrem Öztürk, chì hè ghjuntu à Hakkari per u festival da Istanbul, hà ancu dichjaratu chì l'atmosfera era bella è piacevule è hà dettu: "Aghju scontru una scena assai oltre ciò chì m'aspittava. Tuttu pare bellu. E nostre forze di sicurezza travaglianu assai bè. Ci furniscenu un ambiente tranquillu. Grazie mille à tutti. L'internu di l'igloos hè ancu assai bellu. Avemu pigliatu assai ritratti. Rimarrà una bona memoria. " disse.

Ayşe Duran, un coach di sci da Kayseri, hà ancu dichjaratu chì a ghjente hà amatu u festival malgradu u clima nebbioso è fretu, aghjustendu chì l'igloos anu aghjustatu culore à l'avvenimentu è hè statu tenutu assai successu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*