Karaismailoglu: Çerkezköy Ci sò travaglii impurtanti nantu à a Linea di Trenu Kapıkule High Speed ​​​​

Karaismailoglu Çerkezköy Ci sò travaglii impurtanti nantu à a Linea di Trenu Kapıkule High Speed ​​​​
Karaismailoglu Çerkezköy Ci sò travaglii impurtanti nantu à a Linea di Trenu Kapıkule High Speed ​​​​

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù u so omologu Nikolay Sabev in Bulgaria. Dopu à a riunione bilaterale, una dichjarazione cumuna hè stata firmata. Karaismailoğlu, chì hà fattu una dichjarazione à a Porta di a fruntiera di Kapıkule dopu i so cuntatti, hà dettu chì e priorità di i prublemi sperimentati à e porte di l'autostrada chì passanu per a Bulgaria sò in cima à i prublemi. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci era una densità eccessiva à e porte di u cunfini di Hamzabeyli è Kapıkule, è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì era accunsentutu per aumentà e capacità è migliurà e cundizioni quì.

Ci sò OPRA PER CUSTRUIRE PORTE DI PASSANTE SUPPLEMENTARI

Spieghendu chì sin'à 30 per centu di aumenti seranu fatti in e capacità di transizione à e porte in u cortu termini, Karaismailoğlu hà dettu: "In più, ci sò studii impurtanti nantu à a custruzzione di porte supplementari in modu permanente. Speremu, avemu accunsentutu cun elli chì queste porte permanenti seranu custruite è sviluppi impurtanti seranu sperimentati in 6 mesi. E boni relazioni cù a Bulgaria cuntinueghjanu, sia in u transitu stradale sia in u transitu bilaterale, è avemu da travaglià inseme per minimizzà i prublemi chì i nostri trasportatori sò quì. Avemu accunsentutu annantu à questu ", disse.

Ci sò òpiri impurtanti nantu à a linea di trenu di velocità ÇERKEZKÖY-KAPIKULE

Esprimendu chì sti muvimenti logistichi continuanu sempre più cum'è a capacità, i figuri di l'esportazione, a produzzione è u cunsumu aumentanu, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Allora serà assai più altu ch'è i numeri d'oghje. Hè per quessa chì avemu bisognu di aumentà a capacità nantu à l'autostrada, è avemu ancu bisognu di attivà rotte alternative à l'autostrada è aumentà e capacità quì. Avemu ancu accunsentutu chì duvemu aduprà a ferrovia è a via marittima attivamente. Realizzeremu ancu travaglii assai impurtanti in u trasportu ferroviariu, chì hà una capacità assai bassa à u mumentu. Çerkezköy-Ci sò ancu travaglii impurtanti nantu à a linea di Trenu Kapikule High Speed ​​​​. In i prossimi 2 anni Çerkezköy-Puderemu mette in opera a parte Kapikule. Çerkezköy- I nostri travaglii di offerta è di custruzzione cuntinueghjanu febbrilmente trà Istanbul. Questu hè un corridore assai impurtante per u sviluppu di a logistica. Hè ancu in u core di a Strada di a Seta di Ferru da a Cina à Londra. Stu locu assumerà una funzione assai impurtante à longu andà in l'anni à vene. Perchè avemu u scopu di piglià u 710 per centu di u voluminu cummerciale di 30 miliardi di dollari in u Corridor Nordu à u Corridor Mediu. Quì, avemu fattu i nostri piani, u nostru travagliu cuntinueghja. Di novu in Bulgaria, ci anu dettu chì simu d'accordu annantu à sta questione è chì ci anu da a listessa impurtanza, enfaticamente ".

AVERIAMO APERTURA A LINEA RO-RO VARNA

Ricordendu chì a Bulgaria, a Serbia, l'Ungheria è a Turchia anu decisu di riunione in Istanbul in marzu, in particulare in u trasportu ferroviariu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu ancu urganizatu sta riunione. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i studii seranu realizati per aumentà sta capacità è mudernizazione in a ferrovia, è hà dettu: "Avemu cunsultatu cù u latu bulgaru di l'impurtanza di i trasporti RO-RO di Karasu-Varna o Istanbul-Varna. Semu felici di vede ch'elli sò ancu cuscenti di l'impurtanza di sta questione. Avemu bisognu di apre a linea Varna RO-RO assai rapidamente. I nostri culleghi anu iniziatu immediatamente u so travagliu annantu à questu tema ", disse.

U PONTE ÇANAKKALE SERÀ A ROUTE IMPORTANTE DI CORROD LOGISTICS

Nutendu chì hà dettu à u so cullegu chì u ponte di Çanakkale di u 1915 serà apertu u 26 di ferraghju, Karaismailoğlu hà dettu: "U ponte di Çanakkale serà ancu una strada impurtante di questi corridori logistici. Perchè u Ponte di Çanakkale serà u corridore di a Turchia occidentale, e regioni di l'Egeu è di Marmara chì si apre à l'Europa. Assumirà ancu una funzione assai impurtante in questi movimenti logistichi. Seremu in Çanakkale stu sabbatu è u ghjornu di apertura a settimana prossima. Questu guidà i muvimenti logistichi di u mondu. 1915 Çanakkale Bridge hè unu di i più grandi travaglii tecnologichi in u mondu. Hè ancu unu di i prughjetti di trasportu assai impurtanti chì avemu purtatu à u nostru paese sottu a guida di u nostru presidente. Hè unu di i prughjetti più impurtanti chì u mondu sanu seguita cun invidia. Spergu chì a metteremu à u serviziu di u mondu sanu a settimana prossima ", disse.

Hè IMPORTANTE DI MIGLIORARE I CORRODI LOGISTICI PER AUMENTA U VOLUME DI CUMMERU ESTERNIU

Sottulineendu chì e relazioni cù a Bulgaria sò à un livellu assai bonu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu osservatu questu una volta di più in u risultatu di e nostre riunioni oghje. I nostri cunsultazioni continueranu. Avemu preparatu una dichjarazione cumuna è elencu i nostri obiettivi. Avemu da seguità avà à queste à u livellu ministeriale. In novu, a nostra bona cooperazione cù tutti i nostri paesi vicini è i paesi in questi corridori logistichi nantu à a nostra strada continuerà sempre più. Perchè per aumentà u nostru voluminu di u cummerciu di 225 billion dollars à 500 billion dollars, hè assai impurtante sia per migliurà questi corridori logistichi sia per aumentà e so capacità. Hè per quessa chì travaglià duramente cù tutta a nostra squadra per fà a nostra parte ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*