U Nasu Sensitivu Tatya Prutege i Commandos Da Trapponi Bomb

U Nasu Sensitivu Tatya Prutege i Commandos Da Trapponi Bomb

U Nasu Sensitivu Tatya Prutege i Commandos Da Trapponi Bomb

Pigliendu un rolu attivu in l'attività di ricerca è scanning per truvà l'esplusivi piantati da l'urganisazione terrorista separatista PKK in Erzincan rurale, Tatya, u cane chì cerca di bombe, hè attualmente travagliatu cù Mehmetçik in campi innevati.

U cane di u nasu sensitivu Tayta di l'Erzincan Provincial Gendarmerie Command sustene i cumandamenti in l'operazioni contr'à l'urganisazione terrorista PKK in Munzur è Mercan Mountains.

Sharp-nose Tatya, chì hà pigliatu un rolu attivu in a ricerca di bombe, splusivi artighjanali, mine è armi piantati da l'urganisazione terrorista separatista PKK in l'area rurale, è ancu in ricerche in u centru di a cità, travaglia attualmente cù Mehmetçik in campi innevati.

Aiutendu e forze di sicurezza cù u so sensu superiore di l'olfattu, Tatya prutegge i cumandamenti da ogni tipu di trappule bomba.

Gendarmerie Specialist Sergeant Yasin Demirci, chì hè incaricatu di u cane di ricerca di bombe, hà dettu chì ellu è Tatya anu participatu à l'operazioni per sustene l'unità di cummandu.

U usemu soprattuttu in a rilevazione di esplosivi

Esprimendu chì Tatya, un lupu belga di 3 anni addestratu apposta, hà pigliatu un rolu attivu in parechje operazioni in 2021, Demirci hà dettu: U nostru cane hà ricevutu furmazione nantu à splusivi per 4,5 mesi à u Cumandante di u Centru di Addestramentu di Cani di Gendarmerie. Tatya hè u più grande sustegnu di e squadre di cummandu in operazioni. U usemu soprattuttu per a rilevazione di splusivi. U nostru cane trova assai splusivi cum'è TNT, C4, fusibile di detonazione di polvere da fucile è second fuse cum'è splusivi. U nostru cane hè adupratu in ogni tipu di terreni, spazii interni è publichi, edifici, veiculi, grotte, rifugi, ponti è culverts.

A furmazione di Tatya Cuntinueghja Regularmente

Demirci hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu regularmente a furmazione di Tatya à u Cumandante di a Gendarmeria Pruvinciale, aghjustendu chì anu u scopu di fà a definizione di l'odore di u cane cù entrenamentu di ogni ghjornu.

Spieghendu chì u cane hè diventatu più sensibile è sensibile cù a definizione di l'odore chì hà ricevutu durante l'entrenamentu, Demirci, Bomb search dog Tatya hà participatu à parechje attività operative. Tatya, chì hà rializatu bè u compitu datu à ella per prevene incidenti di bombe è attacchi, hà pigliatu un rolu attivu in truvà parechje armi è munizioni. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*