Pacient Flamingo Ritruverà a Salute

Pacient Flamingo Ritruverà a Salute
Pacient Flamingo Ritruverà a Salute

A Policlinica Küçük Havyan, affiliata à a Direzzione di i Servizii Veterinari di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà ancu datu una manu à u flamingo malatu. U flamingo, chì hè statu trattatu da i veterinari, serà liberatu in u salvaticu dopu à ricuperà.

A Policlinica di Picculi Animali Kültürpark, affiliata à a Direzzione di i Servizii Veterinari di a Municipalità Metropolitana di Izmir, induve l'animali vagabondi sò trattati è curati, accoglie animali è uccelli salvatichi è i misgi è i cani. L'ultimu paziente di a clinica era un flamingo. U flamingo, chì ùn pudia micca migrà perchè ùn pudia vulà, hè statu trovu da un citatinu sensibile in Çeşme è consegnatu à i veterinari di a Municipalità Metropolitana di Izmir.

U veterinariu Ceren Kaplan, chì hà fattu i primi cuntrolli è hà trattatu u flamingo malatu, hà dettu: "U flamingo hà ferite di frizione perchè ùn pò micca volà per via di a debule è a malnutrizione. Puderemu un trattamentu chì durà una settimana è deci ghjorni. Quandu diventa autoalimentatu, l'introduceremu in a natura da Izmir Natural Life Park. Duranti sta stagione, i flamingos avianu digià migratu. Se l'acellu ùn si senti micca prontu à migrà, pò stà. Questu pò ancu esse ligatu à u so sviluppu. "Faremu ciò chì hè necessariu è purteremu u flamingo in salute", disse.

Flamingo serà liberatu in natura dopu à u trattamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*