30th Anniversary of Khojaly Massacre

30th Anniversary of Khojaly Massacre

30th Anniversary of Khojaly Massacre

U Ministeru di l'Affari Esteri hà publicatu un missaghju annantu à u 30 anniversariu di u massacru di Khojaly. In una dichjarazione scritta da u Ministeru, hè statu dichjaratu:

"In l'attacchi di e truppe di a Republica d'Armenia à a cità di Khojaly in a regione di Karabakh in Azerbaijan u 26 di ferraghju di u 1992, 613 civili azerbaigiani innocenti, cumprese parechje donne è zitelli, sò stati ammazzati è centinaie di citadini azerbaigiani sò stati feriti. Inoltre, più di mille persone sò stati prigiuneri da e forze armene. U destinu di i spariti ùn hè ancu statu chjarificatu finu à oghje.

Sapemu chì e ferite causate da a brutalità sperimentata 30 anni fà davanti à l'ochji di u mondu sò sempre fresche, accettemu u dulore di u fratellu Azerbaijan cum'è u nostru dulore è spartemu più profondamente.

Vulemu a misericordia di Diu à i nostri fratelli azerbaigiani chì anu persu a vita in u massacru di Khojaly, reitemu e nostre sincere condolenze à tutti i cari azerbaigiani, è cummemorate cun rispettu i ricordi cari di quelli chì anu persu a vita. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*