I dirigenti di a difesa si riuniscenu à Milipol Qatar

I dirigenti di a difesa si riuniscenu à Milipol Qatar
I dirigenti di a difesa si riuniscenu à Milipol Qatar

Milipol Qatar, u principale avvenimentu internaziunale per a sicurità interna è a difesa civile in u Mediu Oriente, si terrà à u Doha Exhibition and Convention Center u 24-26 di maghju per affruntà i sfidi sempre più cumplessi di a sicurità interna in un momentu di crescente dumanda di innovazione. suluzioni è sistemi avanzati di sicurità (DECC).

L'avvenimentu internaziunale di sicurezza interna è difesa civile si svolge in Doha da u 24 à u 26 di maghju.

L'apertura ufficiale di u 14 Milipol Qatar, urganizata sottu u patronu di Sheikh Tamim Bin Hamad Al-Thani, Emir di Qatar, serà tenuta da Sheikh Khalid bin Khalifa bin Abdulaziz Al Thani, Primu Ministru è Ministru di l'Interior di Qatar. L'avvenimentu hè urganizatu cumuna da l'urganizatore di l'avvenimenti internaziunali di Parigi, Comexposium, è u Ministeru di l'Interior di Qatar.

Milipol Qatar 2022 hè previstu di accoglie più di 30 delegati ufficiali è dignitarii di 240 paesi, cumpresi ministri di l'Iraq, u Libanu, a Moldavia è l'Ucraina.

U CEO di Civipol è u presidente di l'attività di Milipol, u guvernatore Yann Jounot hà dichjaratu chì i decisori, e forze di sicurezza, i pratichi tecnichi, i sviluppatori di l'infrastruttura è i citadini cercanu novi suluzioni per superà questi prublemi di sicurezza in rapidu sviluppu in un ambiente di Covid, intensa minaccia cibernetica è instabilità geopolitica; hà sottolineatu chì l'avvenimentu di questu annu diventerà un centru d'innuvazione. "Milipol Qatar hà rinfurzatu l'incomparabile status di l'avvenimentu di sicurezza interna è di difesa civile di a regione l'annu passatu cù un voluminu di cuntrattu chì supera i 89 milioni d'euros è un tassu di satisfaczione di i participanti di 82 per centu", disse Jounot.

L'avvenimentu di Milipol Qatar quist'annu hè previstu di superà l'avvenimentu di l'annu passatu, chì hà attiratu più di 17 espositori da 220 paesi è più di 80 8 visitatori da XNUMX paesi.

U direttore di Milipol Events, François Jullien, hà dettu: "L'industria hè assai ansiosa di mostrà e so innovazioni è soluzioni à i cumpratori è i capi d'opinioni, à scuntrà delegazioni internaziunali ufficiali, à sviluppà affari in u Mediu Oriente, à scambià infurmazioni cù esperti di sicurezza, è ancu à participà à u prugramma di seminariu di spartera di cunniscenza di Milipol Qatar.

Dichjarà chì u mercatu di a sicurità di a patria di u Mediu Oriente hè previstu di cresce à un ritmu annu di 2019 per centu da u 2025 à u 14,5, secondu u Market Research Engine, Jullien hà dettu: "U locu strategicu di Qatar in u core di a regione face u settore previstu. hè un puntu di scontru ideale per accede à u putenziale cummerciale chì nasce da a so crescita. I participanti anu ancu l'uppurtunità di cuntribuisce à i bisogni di a difesa domestica è civile di Qatar in u scopu di a Visione Naziunale 2030 di u paese, chì richiede soluzioni di sicurezza avanzate è grandi investimenti in prughjetti infrastrutturali chì necessitanu sapè fà lucale è internaziunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*