I Clubs Sportivi Metropolitani di Ankara Correnu da u Successu à u Successu

I Clubs Sportivi Metropolitani di Ankara Correnu da u Successu à u Successu
I Clubs Sportivi Metropolitani di Ankara Correnu da u Successu à u Successu

I club sportivi in ​​u corpu di a Municipalità Metropolitana di Ankara, chì cuntinueghja à sustene l'sport è l'atleti in a capitale, ùn ponu micca abbastanza di successu. '07. Participendu à u Campionatu Internaziunale di Taekwondo Open di Turchia, a Municipalità Metropolitana Ankaraspor hè diventata u club sportivu chì hà guadagnatu u più medaglie in u torneu cù 13 medaglie. Ankaraspor hà puntuatu un puntu impurtante per l'Olimpiadi di Parigi 2022 cù e medaglie chì hà ricivutu, è hà tornatu da u Campionatu di Turchia WUSHU cù 49 medaglie.

Continuendu à sustene l'sport è l'atleti in a capitale, a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à sustene tutti i rami di u sport.

Cuntinuendu e so attività in a Municipalità Metropolitana, ABB EGO Spor, ASKİ Spor è Ankaraspor anu cuminciatu à fà i so nomi cunnisciuti à u mondu battendu record di successu in cuncorsi naziunali è internaziunali.

SUCCESSU STORICO DA ABB ANKARASPOR

Ankaraspor, a Municipalità Metropolitana, hà participatu à u 07u Campionatu Internaziunale di Taekwondo Open di Turchia, chì si hè tenutu in Antalya trà u 13 è u 2022 di ferraghju 49, in quale circa 500 atleti di 2024 paesi anu participatu è guadagnatu punti per l'Olimpiadi di Parigi 9.

Ankaraspor, u club sportivu chì hà vintu u più medaglie cù 16 medaglie in u torneu, hà ottenutu un successu storicu prima di l'Olimpiadi di Parigi 2024.

Atleti di a Municipalità Metropolitana Ankaraspor Club;

  • Elifsu Özpayı, Bilge Nur Karakurt, Emre Talha Evin, Murat Semih Uzun è Sıla Irmak Uzuncavdar medaglie d'oru,
  • İbrahim Öter, Bogachan Ceylan, Rüveydanur Evin medaglia d'argentu,
  • Elif Aktepe, Melisa Karakuş, Atilla Yurdakul, Büşra Öztürk, Berat Can Demir, Zehra Gürbüz, Ahmet Arif Gül è Yunuscan Akkayun anu ancu vintu medaglie di bronzu.

28 MEDAGLIE À WUSHU TURKEY CAMPIONSHU

Corsu da successu à successu cù i so risultati, u Club Ankaraspor hà participatu ancu à u "WUSHU Turkey Championship" tenutu in Antalya u 05-16 di ferraghju 2022 cù 38 atleti.

L'atleti di a Municipalità Metropolitana Ankaraspor Club anu vintu 28 medaglie in u torneu, dendu a capitale Ankara doppia gioia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*