I travagliadori di l'ESTRAM protestanu à a municipalità

I travagliadori di l'ESTRAM protestanu à a municipalità
I travagliadori di l'ESTRAM protestanu à a municipalità

Railway-İş Union Eskişehir Branch hà annunziatu chì i salarii di l'impiegati in Estram, chì hè affiliatu à a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, sò insufficienti.

L'impiegati di Estram di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir anu agitu per migliurà e cundizioni di vita è di travagliu, in particulare un salariu decentu è i diritti suciali.

SI PAGAmu E FATTE, NON POSSIAMO SCONTRARE A RENTA

L'impiegati di Estram, affiliati à l'Unione Ferroviaria-İş, riuniti davanti à a Municipalità Metropolitana di Eskişehir, anu annunziatu chì i so salari ùn eranu micca abbastanza. I travagliadori di Estram cantavanu slogan cum'è "Semu i travagliadori, avemu ragiò, vinceremu", "Pigliate l'aumentu di ritornu", aprendu striscioni cù e parolle "Ùn pudemu micca sopravvive", "Semu schiacciati da l'inflazione", "No à a viulenza". contr'à u driver'.

"L'ELECTRICITÀ, U GAS NATURALE AU 100 PER CENTU"

In u so discorsu, Ramazan Uysal, presidente di a succursale Eskişehir di l'Unione Demiryol-İş, hà dettu chì a crisi economica, cum'è sempre, hà affettatu i salariati fissi, bassi è salariati. Uysal hà dichjaratu chì l'aumentu di i prezzi sperimentati da nuvembre hà righjuntu un livellu dulurosu è chì e spese più essenziali da l'alimentari basi à l'affittu di a casa sò diventate inaccessibili. Aumenti di più di 100 per centu per i bisogni indispensabili cum'è l'electricità, u gasu naturale, l'affittu di casa. è l'alimenti principali sò diventati insupportable. Iè, cari decisori, quelli chì ci guvernanu, simu à a fine di a parolla. U nostru salariu va à i pagamenti di fattura struitu senza mai entre in i nostri sacchetti. Se paghemu a tarifa chì ricevemu per l'affittu di casa, ùn pudemu micca scuntrà e nostre fatture. Se paghemu e fatture, ùn paghemu micca a lucazione. Venemu in casa a mani viote. Avemu rinunciatu à cumprà scarpi per a nostra moglia, bagel soldi per i nostri figlioli, è ùn pudemu mancu cumprà calzini ", disse.

IMPIEGATI VICTIMIZATI

Uysal, chì hà dichjaratu ch'elli ùn puderanu micca guadagnà a vita è ùn puderanu micca permette di ciò chì anu ricevutu, hà dettu chì l'impiegati avianu a paura di fighjà a faccia di e so famiglie. Uysal hà enfatizatu chì sta situazione ùn pò esse evitata criticendu solu quelli chì guvernanu u paese in generale, è chì hè inaccettabile chì l'amministratori lucali ùn si avvicinanu micca à i so prublemi cù un approcciu orientatu à suluzione, ignurà a voce di u populu chì guverna o facendu scuse derivanti da a legislazione, è hà dichjaratu chì questu serà solu persecuzione. Uysal hà aghjustatu chì e discussioni chì anu avutu cù i funzionari di a municipalità eranu sfurtunatamenti inconcludenti è hà elencu e so dumande cum'è seguente:

  • L'impiegati di Estram sò stati vittimati perchè l'esenzione fiscale di 638,01 TL, chì hè stata cumprita da a mudificazione fatta in a lege fiscale, ùn hè micca stata pagata à l'impiegati. Mentre i nostri ex culleghi anziani aspittavanu a migliione, à u cuntrariu, ci sò stati diminuzioni di i salarii.
  • A causa di l'aumentu di u salariu minimu è l'aumentu di i salarii di i novi assuciati, a gap salariale trà l'anziani è l'anziani impiegati hè sparita. Questi prublemi devenu esse risolti.
  • I bonus derivanti da l'accordu cullettivu di i travagliadori chì travaglianu in Estram A.Ş. ùn sò micca stati pagati puntualmente dapoi anni. U bonus dovutu à a fine di ghjennaghju durante stu periodu hè statu pagatu cù un ritardu di 19 ghjorni.
  • Cuntrolli di scarpi è vestiti d'estate per u 2020 ùn sò micca stati ancu dati.
  • A tarifa d'assistenza di trasportu di 1 mese, chì deve esse pagata in u scopu di u Cuntrattu Cullitivu, ùn hè micca pagata in tuttu da nuvembre 2021.
  • I salari di pasti ùn sò micca pagati à u persunale chì travaglia in u turnu di notte, ancu s'ellu hè determinatu.

(Portavoce)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*