U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluInteressu intensu in Üsküdar

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluInteressu intensu in Üsküdar

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluInteressu intensu in Üsküdar

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluesaminò i prughjetti corporativi in ​​u distrittu di Üsküdar in situ. Dà a bona nutizia chì diversi prughjetti seranu finiti u prossimu maghju, da u "Dominion Milliye Bazaar and Underground Parking Lot Construction", chì purterà una nova piazza à Üsküdar, à u "Crossroad Tunnel", chì salverà u Bosforu da esse pittatu. rossu soprattuttu durante e Vacanze di Sacrificiu, İmamoğlu hà dettu: Vogliu dichjarà chì mi piace à serve senza alcuna discriminazione pulitica ", disse. U sindaco di Üsküdar Hilmi Türkmen hà accumpagnatu İmamoğlu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluesaminò i prughjetti di l'IMM in Üsküdar in situ. Imamoglu, rispettivamente; Tomba di Köstendilli Ali Efendi in u Distrettu di Selamiali, chì hè stata restaurata da e squadre İBB Heritage, "Hakimiyeti Milliye Bazaar and Underground Parking Lot Construction" in Mimar Sinan District, "İSKİ İstavroz Tunnel Construction Site" in Beylerbeyi District, è "Cokpecker" in Çengelköy District. Hà fattu visite à l'"Edificiu di u Serviziu Funzionale" è a "Custruzzione di Custruzzione di l'Indoor Sports Hall" in Küçüksu Mahallesi. U sindaco di Üsküdar, Hilmi Türkmen, hà accumpagnatu İmamoğlu in u so viaghju di studiu in u distrittu di Mimar Sinan.

"ÜSKÜDAR AVRÀ A SUA FACCIA NOVA"

Imamoglu, chì hà ricevutu infurmazioni detallate nantu à u prugressu di i prughjetti di l'IMM in Üsküdar da u so persunale, hà fattu a so valutazione nantu à a visita di u distrittu in u situ di custruzzione di a sala di sport indoor in Küçüksu Mahallesi. Dichjarà chì anu visitatu prughjetti assai impurtanti di Üsküdar, İmamoğlu hà dettu: "Avemu visitatu u nostru travagliu quadratu in Üsküdar è quì simu à a fine. In questu prucessu, chì hè statu iniziatu in u passatu cù a municipalità di Üsküdar, avemu eliminatu alcune carenze legali è amministrative. Avemu da fà a custruzzione rapidamente ", disse. Enfatizendu chì Üsküdar averà una nova faccia cù u cumpletu di u Bazar Hakimiyeti Milliye in u Distrettu di Mimar Sinan è u parcheghju sotterraneo per i veiculi 1000, İmamoğlu hà dettu: "Porta e tracce di Mimar Sinan, à u stessu tempu risponde à i so bisogni culturali. , dà un soffiu d'aria fresca in a cità è cunsirva u so verde. Avemu aspittendu à sparte questu cù i nostri cuncittadini di Üsküdar, cù un disignu quadratu, dopu a festa, cum'è una bona nutizia di vacanze ".

"L'IMMAGINE SANGUENUTI ÙN SERRANNI SPIRITU IN U BOSFORU"

Dichjarà chì l'acqua residuale è l'acqua di pioggia chì scorri da Beylerbeyi à l'Istavroz Creek, chì scorri in u mare, seranu siparati cù l'investimenti chì anu fattu, İmamoğlu hà datu a bona nutizia chì e scene sanguinanti sperimentate durante i Festival di Sacrificiu in l'ultimi anni. serà impeditu. "Vede chì a mistura di l'acqua residuale in u Bosforu hè una situazione veramente straziante", disse İmamoğlu, aghjustendu: "Dopu tuttu, u Bosforu hè un locu perle. A parte più preziosa di Istanbul. Avemu visitatu u locu quì. Ma ùn hè micca solu ellu. Eccu un travagliu infrastrutturali chì integra u sistema chì raccoglie l'acqua residuale, separa l'acqua di piova è li pompa à u trattamentu Küçüksu in parechji punti, da Bülbül Stream à Çengelköy. In altre parolle, quandu guardemu u valore attuale di İSKİ cù i mo amichi, trasferemu un investimentu di forse più di 1 miliardi di dollari à Üsküdar in solu 2,5 anni.

Cross Tunnel Site

"U DORMITORIU DI L'ANTICHIA DI MANAGEMENT SERÀ USATA COME MULTIFUNZIONALE"

Ricordendu chì l'edificiu di serviziu multifunzionale in u Distrittu Çengelköy hè statu cuncepitu cum'è un edifiziu di dormitori da l'antica amministrazione İBB, İmamoğlu hà dettu: "Era un locu chì avia qualchì prublema in quantu à l'accessu è u trasportu. I nostri amichi anu riarrangiatu stu locu per risponde à i bisogni di quella regione. Avemu un vivace assai stylish, grande cù 8 aule, è ancu una casa di quartiere è spazii per risponde à i bisogni di altre unità, cumpresu l'uffiziu di u capu. In altri palori, hè un edifiziu assai bellu chì serve u quartiere è incorpora assai di e nostre unità, cumprese i servizii suciali. Avemu seguitatu u compiu di un travagliu preziosu, da u so palcuscenicu à a so bellissima bibliuteca, in quale seranu messe in scena picculi pezzi di teatru. Spergu chì apparirà in una forma cumpleta in maghju ", disse.

Cengelkoy District edificio di serviziu multifunzionale

"FAREMU UN REGALU À ÜSKÜDAR À A FINE DI Ramadan"

Dicendu: "A custruzzione di a sala di sport indoor in Küçüksu hè stata fermata è a decisione di liquidà hè stata presa quandu avemu pigliatu u so postu", İmamoğlu hà spartutu l'infurmazioni seguenti:

"Ci hè statu un longu prucessu legale. Allora aghju vinutu à visità u principiu di u travagliu, cù a ricuperazione di stu prucessu da i nostri amichi, un novu prucessu di offerta, è u funziunamentu sanu di u cuntrattu. Avemu tramindui una palestra interna è una piscina interna quì. À u listessu tempu, avemu un parcheghju internu per 130 veiculi chì serviranu sia quì è l'ambiente. Ma à u stessu tempu, avemu ancu campi sportivi chì utilizanu spazii aperti intensivi in ​​i parti suprani. Questi, cum'è campi aperti, furnisceranu boni servizii à i nostri residenti quì. Tutte queste cose appariscenu cum'è una spezia di bona nutizia per noi, cum'è e zone chì presenteremu cum'è rigali à a ghjente di Üsküdar subitu dopu à u mese di Ramadan è à a fine di a Festa di Ramadan.

EMPOWERMENT MENTALE COMUNE

In u so discorsu di valutazione, İmamoğlu hà dettu: "Ovviamente, ciò chì guardemu in fondu hè di risolve alcuni prublemi ligati à u passatu, di implementà a custruzzione di novi prughjetti, di attribuisce una grande impurtanza à l'infrastruttura, ma ancu di revelà a vera necessità in a suprastruttura è di cullà e richieste di tutti i citadini ci, per assicurà chì tutti l'attori pulitichi, Per permette à l'Assemblea di sprime u so apprezzamentu è i so pinsamenti, è dopu piglià a decisione amministrativa più ottima. Tutti questi sò un prucessu di cuncepimentu di prughjettu raziunale passu à passu, passu à passu. Da avà, a cunniscenza di u serviziu di Istanbul deve esse cusì. Altrimenti, fà una licitazione da sola, à volte senza currispundenza, à volte senza accordu interistituzionale o cunciliazione, hè una postura chì veramente ferisce è disturba l'istituzioni. Francamente, avemu avutu a pace è a gioia d'avè fattu questu arrangiamentu cù tutti i mo amichi. À u listessu tempu, vogliu sprimà chì; Vogliu dichjarà chì aghju u piacè di serve 39 distretti senza discriminazione pulitica. Bona furtuna à Üsküdar ", hà cunclusu.

İmamoğlu hà cunclusu a so visita à Üsküdar scontru cù i citadini è i cummercianti in u mercatu di u distrittu di Yavuztürk District.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*