İBB Inizia i travaglii di Restaurazione di l'Edificiu Storico di l'Appartamenti Botter

İBB Inizia i travaglii di Restaurazione di l'Edificiu Storico di l'Appartamenti Botter
İBB Inizia i travaglii di Restaurazione di l'Edificiu Storico di l'Appartamenti Botter

İBB hà iniziatu u travagliu di restaurazione di l'Appartamentu Botter di 123 anni, una di e strutture simboliche abbandunate di Beyoğlu. Spartendu l'infurmazioni chì İBB Heritage svolge u travagliu in i punti 1200 in Istanbul, İmamoğlu hà enfatizatu chì attribuisce una impurtanza speciale à l'edifizii storichi chì sò stati trascurati per anni. İmamoğlu hà dettu: "Una sucità chì sente, vive è ricorda bè a so memoria passata, guarda à u futuru cun più speranza. Perchè ci sò parechje occasioni in u passatu di sta cità è di stu paese chì ci farà guardà l'avvene cù speranza.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà iniziatu u travagliu di restaurazione di u storicu appartamentu Botter, una di e strutture simboliche abbandunate di Beyoğlu. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, Sultan II. Parlava à a ceremonia d'iniziu di u travagliu di risturazione per principià in l'Appartamentu Botter, chì era custruitu da Abdülhamid per a Maison Olandese Jean Botter, u sartu ufficiale di u palazzu. Enfatizendu chì Istanbul hè una cità magnifica in u sensu storicu, İmamoğlu hà sottolineatu chì Istiklal Street hè un centru impurtante in questu cuntestu. Dicendu: "Beyoğlu hè un locu chì si trova in u centru di i passi chì facemu per prutege stu patrimoniu, chì tentemu di sparghje in Istanbul", hà dettu İmamoğlu, aghjustendu: "Qui, soprattuttu da Piazza Taksim à Tünel, Galata è Karaköy. , si cumplementarii è questu rifletterà ancu a memoria ch'e aghju dettu.Continuemu à travaglià intensamente nantu à i punti chì vi farà sentu in ogni mumentu. U nostru scopu principale quì; Hè un sforzu di fà a vera identità di a cità, a so esistenza sia à quelli chì campanu oghje, sia à prisintà lu à u mondu sanu ».

"Ammurcimu a manu cun un prucessu assai trasparente"

Enfatizendu chì hè indispensabile per ricurdà è aghjurnà l'identità persa di Istanbul, İmamoğlu hà enfatizatu chì anu stabilitu "İBB Heritage" per questu scopu. Spartendu l'infurmazioni chì İBB Miras travaglia in 1200 punti in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Cuntinueghja à toccu ogni puntu trascuratu in parechji punti di Beyoğlu", disse. Dichjarà chì Botter Apartment hè u primu edifiziu "Art Nouveau" di l'Imperu Ottumanu, İmamoğlu hà dettu:

"À u stessu tempu, hè un edifiziu chì pudemu qualificà cum'è a prima casa di moda chì porta l'ispirazione di moda europea à Pera. Botter Fashion House apre in questu appartamentu, chì data di 1900-19001. In fatti, ancu questu ci dà una grande eccitazione. Allora imaginate, 123 anni fà, una casa di moda di classe mundiale hè stata aperta quì. Sapia chì i mo amichi avianu determinatu chì stu preziosu edifiziu era in un statu assai derelict, ch'elli avianu principiatu u travagliu di a facciata, è sapia chì anu analizatu u prucessu quì. Dopu, avemu strintu a manu dopu à un prucessu assai trasparente, assai participativu, assai raziunale è bè intenzionatu, soprattuttu cù i pruprietarii. È quì avemu fattu un travagliu assai preziosu è assai speciale per Istanbul. In questu prucessu, sò cuntentu di rinvià stu locu à l'Istambuli, è ancu à a vita culturale mundiale, cù un accordu in cambiu di risturazione, soprattuttu in questu locu, chì serà focu annantu à a cultura è l'arte ".

"PURTEremu U CENTRU DI DISEGNU CHE NE ABBIAmu DREED IN ISTANBUL"

Ricordendu chì Istanbul era una cità chì hà guadagnatu u titulu di "Città di Design UNESCO" in 2017, İmamoğlu hà dettu: "Ma à u listessu tempu, una cità chì hà vintu un tali titulu ùn hà ancu un centru di design. Questa ùn hè micca veramente una bona situazione. In questu sensu, purteremu stu centru di design chì sognu à Istanbul cù Casa Botter. Di sicuru, simu cuscenti di u fattu chì serà un grande guadagnu per offre spazii chì anu u scopu di fà sente a ghjente è di mustrà u putere di disignu di e persone di talentu in questa cità. Hè più impurtante per noi di avè fattu questu in l'Appartamentu Botter, in Istiklal, chì hè u centru di attrazione per a moda è l'architettura in a storia di a cità ".

"U SECUNDU CENTRU DI DESIGN SERA À ZEYTINBURNU ÇIRPICI"

İmamoğlu hà spartutu l'infurmazioni chì, fora di l'Appartamentu Botter, prestu riparà una zona in Zeytinburnu Çırpıcı, chì serviva l'industria tessile, cum'è un "Centru di Design". "Casa Botter funziunarà cum'è un tettu induve si riuniscenu disinfettori, attori culturali è artistici, individui è istituzioni chì sò stati messi da parte per un tempu in Beyoğlu", hà dettu İmamoğlu.

"Sutta stu tettu, ci saranu diverse aree di attività cum'è a Sala di Esposizioni, u Centru di Screening, l'Archive Film Documenter d'Istanbul, u Centru di Documentazione d'Infurmazione, a Sala di Conferenza, l'Atelier di Design, l'Uffiziu di Design Open Space, u Artist Design Hub Open Space è Artist Hub. In a risturazione, chì prucederemu passu à passu, u nostru scopu hè di compie l'opere in u giardinu, u pianu di a terra è u primu pianu è apre à i Istanbuliti. I Istanbuliti anu ancu a pussibilità di rilassate, socializà è passà un tempu piacevule in Botter Apartment. Avemu pensatu à aduprà u giardinu cum'è una zona di attività di novu. Quelli chì vulianu puderanu scopre Botter mentre hè sempre in restaurazione. Mura di a Terra, Palazzu Bukoleon, Fortezza Anatolian-Rumeli è u situ di custruzzione di l'Appartamenti Botter, chì hà attiratu un grande interessu di pocu tempu, seranu aperti à l'Istambulites appena principia a risturazione, cù u "principiu di custruzzione aperta", chì attachemu una grande impurtanza. à. Avemu l'alegria è l'orgogliu di rinvivisce ciò chì hè stata trascurata per anni, chì i nostri travaglii di risturazione cuntinueghjanu intensamente in parechji punti cum'è Anadolu Hisarı è Rumeli Hisarı. Sò chì tutti sti prughjetti è un ricordu Beyoğlu seranu bè per tutti noi, è ancu per quelli chì campanu in Istanbul. Una sucetà chì si sente, campa è ricurda bè a so memoria passata, guarda à l'avvene cù più speranza. Perchè ci sò parechje occasioni in u passatu di sta cità è di stu paese chì ci farà guardà l'avvene cù speranza.

POLAT: "U DESTINU DI ISTANBUL..?"

Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di IMM, hà ancu spartutu infurmazioni detallate nantu à a storia è u prucessu di restaurazione di Botter Apartment Building in u so discorsu. Dichjarà chì anu scontru una ispezione durante a risturazione esterna di Botter Apartment Building, Polat hà dettu: "Ùn sò micca sapè s'ellu hè u destinu d'Istanbul, tali tesori preziosi si stendenu versu l'abbandonu, l'abbandunamentu è una tragedia cù i blocchi purtati da a lege di conservazione. Botter Apartment Building hè un edifiziu chì l'IMM hà pigliatu cun rispunsabilità publica per a conservazione di a facciata, cù l'aiutu di IMM Heritage, chì hè statu stabilitu durante u regnu di u nostru presidente, chì hè l'istituzione eminente di a nostra municipalità metropolitana di Istanbul, sottu a pandemia. cundizioni l'annu passatu. Per via di sta attività, sfurtunatamenti, era sottumessu à l'ispezione. "Salvemu a facciata di un tali valore in Istanbul da a distruzzione. U sughjettu chì avemu trattatu, "Femu qualcosa", hè diventatu un sughjettu di ispezione ", disse.

GRAZIE À İMAMOĞLU DA POLAT

Nutendu chì anu superatu tutte e difficultà burocratiche è di diritti di pruprietà chì anu sperimentatu in u prucessu, Polat hà dettu: "Avemu avutu un putere è un sustegnu assai preziosi davanti à noi per pudè superà tutti questi sforzi, prucessi burocratici fastidiosi è tutte e difficultà. derivanti da a legislazione. Senza quellu sustegnu, nè u patrimoniu di l'IMM nè issi lochi ùn sariani stati capaci di cuntinuà sti prughjetti. In presenza di voi tutti, sgiò presidente Ekrem İmamoğluVulemu ringrazià.

Dopu i travaglii di risturazione, l'Appartamentu Botter serà purtatu à Istanbul cum'è una zona d'esposizione è di visita turistica.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*