Annunziatu u novu Direttore Generale d'Arte di i Teatri IMM City

Annunziatu u novu Direttore Generale d'Arte di i Teatri IMM City
Annunziatu u novu Direttore Generale d'Arte di i Teatri IMM City

Ayşegül İşsever hè statu numinatu Direttore Generale d'Arte di i Teatri İBB City. İşsever, chì hà agitu in parechje opere cum'è attrice per anni, hà occupatu diverse pusizioni artistiche in l'istituzione, è più recentemente hà servitu cum'è Direttore di scena, hè diventata a terza donna à esse numinata à sta pusizione à i Teatri di a cità IMM.

Ayşegül İşsever hè statu numinatu Direttore Generale d'Arte di i Teatri di a Città Metropolitana di Istanbul (İBB), chì hà riunitu a cità cù l'arte da a so creazione in u 1914. İşsever diventò a terza artista femina à esse numinata à sta pusizione, dopu à Gencay Gürün è Ayşenil Şamlıoğlu.

Quale hè Ayşegül İşsever?

Aysegul Issever

Ayşegül İşsever hè natu u 20 di settembre di u 1962 in Ankara. Hà finitu a so scola primaria è secundaria à Yıldız College in Istanbul, è u liceu in Nişantaşı Girls' High School. İşsever intrì in u Dipartimentu di Teatru di u Conservatoriu Statale di l'Università di Istanbul in u 1984 è hà participatu à diversi teatri privati ​​(Hadi Çaman Yeditepe Players, Dormen Theatre, Ali Atik-Ayşegül Atik Children's Theatre etc.) durante stu periodu.

Dopu avè graduatu da u cunservatoriu, İşsever hè intrutu in u Teatru di a cità di Istanbul cum'è artista permanente, è hà servitu cum'è membru di u cumitatu disciplinariu in l'istituzione è cum'è attore. Era un membru di u cunsigliu di İŞTİSAN (Associazione d'Artisti di Teatru di a Città di Istanbul) trà 2010-2016. Hà travagliatu cum'è docente à l'Università Haliç trà 2014-2017.

Ayşegül İşsever, chì hà agitu attivamente in u Teatro di a cità di Istanbul per 33 anni, hà pigliatu u rolu di direttore di scena in 2019 in più di u so rolu di attore. Recentemente, hè statu numinatu cum'è Direttore Generale di l'Arte di i Teatri IMM City.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*