Secondu "Trenu di a Bontà" Addiu à l'Afghanistan cù Cerimonia

Secondu "Trenu di a Bontà" Addiu à l'Afghanistan cù Cerimonia

Secondu "Trenu di a Bontà" Addiu à l'Afghanistan cù Cerimonia

U sicondu "Trenu di a Bontà", custituitu da 16 containeri è materiali d'aiutu furnitu cù u sustegnu di 45 organizzazioni non governamentali (ONG) sottu a coordinazione di l'AFAD, hè statu mandatu da Ankara à l'Afghanistan cù una cerimonia.

U Vice Ministru di l'Internu İsmail Çataklı, u Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture Enver İskurt, u presidente di l'AFAD Yunus Sezer, u direttore generale di TCDD Taşımacılık AŞ Hasan Pezük è rapprisintanti di l'ONG anu assistitu à a cerimonia.

"Qualchissia pò dà una manu cù 1866 SMS"

Dichjarà chì u primu di u Trenu di a Bontà hà righjuntu u so scopu è l'attività di distribuzione di l'aiuti sò state iniziate, Çataklı hà dichjaratu chì grazia à u core riccu di a nazione, i "Treni di a Bontà" cuntinueghjanu cù l'intensi sforzi di l'ONG è tutti ponu prestà un aiutu cù u numeru SMS 1866.

U terzu trenu di a bontà serà mandatu in 15 ghjorni

Enver İskurt, Vice Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dichjaratu chì a fratellanza di a nazione turca cù u populu di l'Afghanistan data di 100 anni. Dichjarà chì ci hè una unità di u passatu cù l'Afghanistan in bontà, bellezza, dolore è gioia, İskurt hà dettu chì oghje hè unu di i boni esempi di questu.

İskurt hà sparte l'infurmazioni chì u sicondu di i materiali di l'aiutu umanitariu hè statu mandatu è chì u terzu "Trenu di a Bontà" serà mandatu in 15 ghjorni.

"Induve a Turchia si mette Nimu ùn hè lasciatu senza un solitario"

U presidente di l'AFAD, Yunus Sezer, hà lettu u missaghju di un rappresentante di l'ONG in Afghanistan per l'attività d'aiutu.

U missaghju leghje: "Stu locu hè in un statu deplorable. Possu dì chì a Siria hè 50 anni avanti quì. Chì Allah Onnipotente sia cuntentu prima di a nostra nazione, dopu u nostru presidente, i nostri ministri è voi. Sò in a regione Shibirgan avà è ognunu hà u Trenu di a Bontà nantu à a so lingua. Per dì cusì, a ghjente quì hà postu e so speranze per i ghjorni à vene nantu à l'alimentu ch'elli utteneranu da u trenu. Una volta, aghju vistu chì induve Turchia hà messu u pede, nimu hè lasciatu solu. " Sezer hà dettu chì hè capitu una volta di più quantu hè impurtante l'urganizazione.

Dichjarà chì u numeru di l'ONG chì cuntribuiscenu à a caravana di a gentilezza hè in crescita gradualmente, Sezer hà dettu chì l'aiutu serà furnitu in u megliu modu pussibule.

"Un viaghju di 4 ghjorni nantu à una strada di 168 chilometri"

U direttore generale di TCDD Tasimacilik AS, Hasan Pezük, hà dichjaratu chì dopu à un viaghju di 4 ghjorni nantu à una strada tutale di 168 chilometri in Turchia, Iran, Turkmenistan è Afganistan, 12 tunnellate di materiali d'aiutu purtati da u Trenu di a Bontà, cumpostu di 46 vagoni, sò stati consegnati à quelli chì anu bisognu.

Pezuk hà dettu: "Manderemu un totale di 921 cuntainer chì portanu 45 tunnellate di materiale d'aiutu in Afganistan cù i nostri treni per esse consegnati à i nostri fratelli afgani. Cum'è ferrovieri, simu felici di rializà stu scopu elevatu ".

Dopu à a preghiera di Ankara Mufti Yusuf Doğan, u 2u Trenu di Bontà hè statu mandatu in Afganistan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*