Cunsigliu di u Clima hà iniziatu in Konya

Cunsigliu di u Clima hà iniziatu in Konya
Cunsigliu di u Clima hà iniziatu in Konya

U Cunsigliu Climaticu tenutu in Konya da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà iniziatu. A Sessione di a Ghjuventù hè stata prima di u prugramma di apertura di u Cunsigliu Climaticu in u Centru di Cungressu Selçuklu. U Ministru di l'ambiente, l'urbanistica è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, u guvernatore di Konya Vahdettin Özkan, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, anu parlatu di u cambiamentu climaticu cù i ghjovani chì anu scontru. sohbet Mentre u Ministru Istituzione è u presidente Altay risponde à e dumande di i ghjovani nantu à u cambiamentu climaticu.

A DICHIARAZIONE DI A GIOVANI hè spartuta

À l'inaugurazione di u Cunsigliu di u Clima, l'Assemblea Generale di u Cunsigliu di u Clima, u Cunsigliu di u Cunsigliu è u Cunsigliu Esecutivu sò stati formati prima. Dopu, a Dichjarazione di a Ghjuventù hè stata sparta da quattru ghjovani studienti universitari chì rapprisentanu 209 Ambasciatori di u Clima di 209 università chì participanu à u Cunsigliu di u Clima.

U presidente di u cambiamentu climaticu, Orhan Solak, in u so discorsu à l'apertura, hà dettu: "In u risultatu di a vulintà di u nostru paese di diventà parti à l'Accordu Climaticu di Parigi, avemu principiatu u prucessu verde per u nostru paese cum'è "Una Rivuluzione, un Milestone" cù l'espressioni succinte di u nostru presidente. A Rivuluzione di u Sviluppu Verdu indica un cambiamentu cumpletu è una trasfurmazioni chì ponu affettà tutti i settori è tutti i campi di a nostra vita ". disse.

KONYA, A CITTA PIÙ AFFECTATA DA CAMBIAMENTI CLIMATI

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà iniziatu u so discorsu ringraziendu à l'Istituzione Ministru per u fattu chì u Cunsigliu di u Clima hè statu tenutu in Konya, a cità più affettata da u cambiamentu climaticu.

Rimarchendu chì u cambiamentu climaticu glubale hà disturbatu l'equilibriu di a natura, minacciatu a vita di parechje spezie viventi è hà fattu u mondu menu è menu vivable, u sindaco Altay hà datu esempi di u travagliu chì anu fattu nantu à questu sughjettu cum'è Konya Metropolitan Municipality.

Nutendu chì in Konya, u granariu di Turchia, l'acqua in i laghi diminuì è l'acqua di terra hè stata ritirata per via di a siccità, u sindaco Altay hà dettu: "Per quessa, ci hè stata una grande diminuzione di i pruduzzioni di culturi. Grazie à Allah; Duranti i mesi di l'invernu, avemu avutu a nevicata più pesante di l'ultimi anni 20-30 in a nostra cità. Questu; Ùn solu ùn hà datu speranza à e nostre digue è laghi, ma ancu cuntribuitu assai à l'alimentazione di l'acqua di terra in a piaghja. Cù e piove, i nostri agricultori è noi ridiamu. Perchè sapemu chì u prublema in Konya, chì hè u centru di a sicurità alimentaria di u nostru paese, tocca tutta a Turchia. Per quessa, hè di grande impurtanza per urganizà stu cunsigliu in Konya, chì hè a cità più affettata da u cambiamentu climaticu. Quì; Più di 650 scientisti, istituzioni è urganisazioni, chì sò esperti in i so campi, discuteranu ciò chì ùn solu Konya, ma ancu tutta a Turchia, deve fà per u cambiamentu climaticu ". disse.

Dichjarà chì seguitanu u travagliu da fà nantu à questu tema in u mondu sanu durante a Presidenza di l'Unione Mondiale di i Municipi, chì ripiglià in ghjugnu, è chì hà 240 mila membri in u mondu sanu, u presidente Altay hà dettu à a fine di e so parolle chì U presidente Recep hà ringraziatu Tayyip Erdoğan è u Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu Murat Kurum.

PUGHJEMU A NOSTRA RESPONSABILITÀ COME LEGISLAZIONE

U Vicepresidentu di u Partitu AK è u Deputatu di Konya Leyla Şahin Usta hà dettu: "Di sicuru, i risultati di stu cunsigliu seranu assai preziosi è impurtanti. Sapemu chì risultati impurtanti è pruposte di suluzione emergeranu cù u cambiamentu climaticu chì avemu statu affettatu di pocu tempu, sia per u nostru paese sia per i paesi di a nostra regione. Noi, chì simu ubligatori di fà a legislazione per rapprisintà u parlamentu, abbracciaremu cumplettamente i nostri duveri è rispunsabilità cù i risultati di stu cunsigliu, è faremu u nostru megliu per fà l'arrangiamenti necessarii per a so implementazione ". disse.

U guvernatore di Konya, Vahdettin Özkan, hà dettu: "Una cunniscenza chì si focalizeghja nantu à e persone sempre dà priorità à a sicurità di e persone, a sicurità di e generazioni future è a so vita in un ambiente sano. In questu rispettu, hè di grande valore chì e nostre istituzioni è tutti l'individui sò in questa tendenza. Sottu à a dirigenza di u nostru presidente, l'ideale di lascià l'aria, l'acqua è a terra, soprattuttu umanitarii, necessariu per a nostra ghjuventù di dumane, in u quadru di a perspettiva di u publicu, impone un duvere à ognunu di noi. usatu e frasi.

KONYA Hè UNA CITTA PROFUNDAMENTE AFFECTATA DA CAMBIAMENTI CLIMATICI

U Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà dettu ancu chì Konya hè una cità assai affettata da u cambiamentu climaticu. Dichjarà chì Konya hà affruntatu a siccità, a sete, i dolini giganti è hè in risicu di perde i so laghi, u Ministru Kurum hà dettu: "Credemu chì sta cità, chì hà vistu parechje difficultà à traversu a storia, ma hà resistutu, serà ancu successu è pioniera in a lotta contru u cambiamentu climaticu ". disse.

NEW HORIZON DI TURCHIA; 2053 IS NET ZERO EMISSIONS È A RIVOLUZIONE VERDE DI Sviluppu

Enfatizendu chì Turchia hè stata unu di i paesi rari chì hà sappiutu diventà u centru di cambiamentu è trasfurmazioni in ogni campu da l'educazione à a salute, da a cultura à i trasporti, da a pulitica estera à l'ambiente è l'urbanismu, u Ministru Kurum hà dettu: prucessu assai impurtante firmendu successi esemplarii in stu sensu per tutta l'umanità. Infine, cù u discorsu di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, à l'Assemblea Generale di e Nazioni Unite, Turchia hà daveru determinatu u so novu orizzonte è imbarcatu in una nova strada. Questa hè a rivoluzione di u sviluppu verde di u 20 à emissioni nette zero. Vogliu sprimà a mo gratitudine infinita à u nostru presidente, chì hà apertu e porte à u scopu di Turchia, u paese di punta di u sviluppu verde ". disse.

U SO TRAVAIL SERÀ UN RIFERIMENTU PER TUTTU U MONDU

U Ministru Kurum hà dettu: "Quale fermarà a distruzzione di i nostri arburi, mari è fiumi? Chì novi disastri portarà sta grande crisa ? Quale hà da salvà u futuru di u mondu ? In fatti, a risposta à queste dumande hè ovvia. Quellu chì hà contaminatu salverà. Allora tutti noi, vale à dì, tutta l'umanità salverà. Speremu, aghjusteremu novi dimensioni à a nostra lotta chì cuntinuemu dapoi anni cù tutti i nostri invitati in questa sala. Truvendu suluzioni innovatori, prutegeremu a fiducia inseme spalla à spalla. Siate assicurati chì ogni suggerimentu chì fate farà grandi cuntribuzioni à un mondu più pulitu è ​​​​una Turchia più pulita. Credu chì queste opere seranu una riferenza per u mondu sanu. In novu, crede chì a più alta a parolla di Turchia, più u so impattu serà risentitu à u livellu glubale, è accelerà a dirigenza di Turchia in a strada di u sviluppu verde. I ghjovani seranu in prima linea di sta questione. I ghjovani seranu u più grande attore in a nostra lotta contru u cambiamentu climaticu. Perchè i ghjovani à quale confiaremu u nostru avvene sò cuscenti di tuttu. Grazie à tutti i nostri ghjovani ". hà fattu a dichjarazione.

QUÀ FAREmu DECISIONI CHE MARCARANU I PROSSIMITI 100 ANNI DI U NOSTRU PAESE

Dichjarà chì u presidente Erdoğan hà revelatu un novu prucessu per a Turchia in u so discorsu storicu à e Nazioni Unite, u Ministru Kurum hà dettu: "Anu annunziatu u nostru scopu neutrale in carbonu 2053 è a Rivuluzione di u Sviluppu Verde à u mondu sanu. Avà hè u tempu di definisce a nostra strada di strada è a pulitica di priorità. Sicondu l'opinione cumuna formata quì, ci sarà una riunione induve prepareremu inseme a dichjarazione di cuntribuzione naziunale di u nostru paese è una strategia è un pianu d'azzione à longu andà in 2022. Spergu chì avemu da piglià decisioni chì marcaranu i prossimi 100 anni di u nostru paese, cù e decisioni da piglià in u prossimu prucessu, cù u sustegnu di a nostra legislatura inseme à a lege è e pratiche chì faremu. Cumbatteremu sta lotta cù i nostri 84 milioni di fratelli è faremu u nostru megliu per mustrà à u mondu sanu u nostru putere di luttà contr'à u cambiamentu climaticu. Hè imperativu chì prumumumu una mubilizazione tutale à u livellu di u paese in questa lotta ". disse.

À u Cunsigliu di u Clima induve a lotta di Turchia contru u cambiamentu climaticu serà discututu cù a participazione di più di 650 scientisti; I rapprisentanti di l'istituzioni pubbliche, l'amministrazioni lucali, l'università, u mondu cummerciale, l'urganisazioni internaziunali, u settore privatu è l'ONG assistenu ancu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*