U Panel "Who Changes First" hè statu tenutu à u Cunsigliu Climaticu cù a Participazione di Nomi Famosi

U Panel "Who Changes First" hè statu tenutu à u Cunsigliu Climaticu cù a Participazione di Nomi Famosi
U Panel "Who Changes First" hè statu tenutu à u Cunsigliu Climaticu cù a Participazione di Nomi Famosi

In u scopu di u Cunsigliu Climaticu urganizatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu in Konya, i nomi di a cumunità di i media, l'arti è a televisione anu participatu à u panel "Who Changes First".

U panel "Who Changes First", tenutu in u scopu di u Cunsigliu di u Clima in corso à u Centru di Cungressu Selçuklu, hè statu moderatu da a personalità televisiva è u presentatore Mesut Yar; U Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu Murat Kurum, l'attore Engin Altan Düzyatan, i programatori di televisione Güven İslamoğlu è Ayhan Sicimoğlu, è u ghjucatore di successu di İttifak Holding Konyaspor Abdülkerim Bardakçı anu assistitu cum'è oratori.

AVERIAmu ESSERE FIERU DI NOSTRE PAESE

Parlendu à u panel, u ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, Murat Kurum, hà dichjaratu chì u nostru paese è u mondu sò affettati negativamente da u cambiamentu climaticu è hà dettu: "Siccomu simu un bacinu chjusu, u bacinu di u Mediterraniu hè diventatu più caldu è sentimu chjaramente u clima. effetti di u cambiamentu climaticu. Perdemu i nostri criaturi, e nostre cità sò seriamente dannuti. À questu puntu, a rispunsabilità storica di Turchia hè quasi inesistente. Avemu da esse fieru di u nostru paese. Quandu guardate i paesi sviluppati, anu contaminatu u mondu parechje volte più di noi è anu utilizatu risorse crudamente. "Ancu in Africa, cù e culunie, mettenu quelli paesi in prublemi in termini di emissioni". disse.

U Ministru Kurum hà cuntinuatu u so discorsu è hà parlatu di u travagliu chì facenu cum'è ministeru in a lotta contru u cambiamentu climaticu.

Cum'è un listener à u pannellu; Vice Ministru di l'Affari Esteri è Direttore per l'Affari di l'UE Ambasciatore Faruk Kaymakcı, Governatore di Konya Vahdettin Özkan, Procuratore Generale Ramazan Solmaz, Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay, Direttore di Turchia di u Bancu Mondiale Auguste Kouame, Capu di a Delegazione di l'UE in Turchia Nikolaus Meyer-Landrut, Sottosegretariu di l'Ecunumia di l'Ambasciata Giapponese in Ankara, Nobuhiko Watanabe, u presidente provinciale di AK Party Konya Hasan Angı è parechji invitati anu assistitu.

I PREMI sò stati datu à i studienti chì anu pianificatu in u cuncorsu di pittura "BICYCLE CITY KONYA"

À a fine di u prugramma, i rigali sò stati dati à i studienti chì sò stati classificati in u cuncorsu di pittura tematica "Bicycle City Konya" urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Konya per i studienti di a scola primaria di 4th in u quadru di a Settimana Europea di a Mobilità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà ringraziatu i panelisti è tutti i studienti chì anu participatu à a cumpetizione. U sindaco Altay hà dettu: "Hè statu ancu significativu di tene a cerimonia di premiazione di sta cumpetizione durante sta settimana, quandu avemu ospitu u Cunsigliu di u Clima, in un prucessu induve l'effetti di u cambiamentu climaticu è e soluzioni sò stati discututi. "Felicitu tutti i nostri studienti chì anu participatu à a cumpetizione". disse.

I panelisti anu prisentatu i so premii à u vincitore di u cuncorsu, Sevim Ece Yorgancı da u distrittu Selçuklu, u sicondu à Ahmet Eren Çataltepe da u distrittu Karatay, è u terzu à Mevlüt Utku Kendir da u distrittu Derebucak. Comu parte di a cumpetizione, un totale di 31 studienti di 91 distretti vincenu biciclette è equipaghji di ciclismu, è i dipinti vincitori seranu esposti à u Centru di Cungressu Selçuklu durante u Cunsigliu di u Clima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*