Air Conditioning Giant Systemair acquisisce a cumpagnia italiana Tecnair

Air Conditioning Giant Systemair acquisisce a cumpagnia italiana Tecnair
Air Conditioning Giant Systemair acquisisce a cumpagnia italiana Tecnair

Pioniere di a tecnulugia di l'industria di l'aria condizionata, Systemair hà u scopu di diventà ancu più forte in l'applicazioni di u centru di dati cù a cumpagnia Tecnair LV SpA, chì hà acquistatu.

Systemair, unu di i principali produttori mundiali di l'industria di l'aria condizionata, hà acquistatu a cumpagnia italiana Tecnair LV SpA, u fornitore internaziunale di unità di climatizazione cuntrullate di precisione per ospedali è centri di dati. Systemair, chì produce in u mondu sanu di ventilatori, equipaghji di distribuzione d'aria, cortini d'aria è prudutti di raffreddamentu, in particulare unità di trattamentu d'aria, hà u scopu di ottene una pusizioni più qualificata in u mercatu europeu in u campu di i prudutti di l'aria condizionata è di rinfurzà u so rolu strategicu in u mondu. a corsia di sistemi di raffreddamentu di u centru di dati. U direttore generale di Systemair Turkey, Ayça Eroğlu, hà enfatizatu chì anu da cuntinuà i so investimenti in sistemi di rinfrescamentu di u centru di dati senza rallentà, cumpresu u so novu investimentu in a so fabbrica Dilovası, in più di questa acquisizione.

Systemair, chì dà vita à e tecnulugia pioniere, integrendu l'approcciu di produzzione di u futuru in l'industria di l'aria condizionata d'oghje, hà fattu un altru investimentu chì aghjunghjerà forza à u so putere è u so putenziale. Dopu avè acquistatu u giant produttivu talianu Tecnair LV SpA, chì hè specializatu in a produzzione di dispusitivi di rinfrescante di precisione per i spazii critichi cum'è unità di terapia intensiva, sale operatorie, laboratorii è applicazioni di data center, Systemair si prepara à apre e porte di una nova era. Cù sta cullaburazione, Systemair pensa à aumentà ancu a so impurtanza strategica in i centri di dati, una di e so aree di destinazione 2022.

Furtificà a so prisenza in u mercatu europeu

Roland Kasper, CEO di Systemair AB, hà dettu annantu à l'acquistu di Tecnair LV SpA: "Pudemu vede chì Tecnair hà cumpletu Systemair in parechje aree. Inoltre, a gamma di prudutti di Tecnair è a pusizione in u mercatu currispondenu assai bè cù e soluzioni Systemair. Inoltre, avemu firmatu un accordu di furnimentu à longu andà cù LU-VE per a pruvista di batterie. Avemu ancu trovu una bona sinergia trà e nostre fabbriche in Barlassina è a pruduzzione, u sviluppu di i prudutti è a vendita di Tecnair. Cridemu chì avemu da ottene una pusizione di mercatu più forte è boni sinergii in Europa grazia à questa acquisizione ".

U giant talianu hè avà sottu u paraplu di Systemair

Dicendu chì l'acquistu portarà un novu soffiu à u settore, Systemair Turkey General Manager Ayça Eroğlu; "Cum'è Systemair, operemu in 50 paesi, situati in Europa, Nordu è Sudamerica, Mediu Oriente, Asia è Sudafrica, è simu in una pusizione di punta in l'industria HVAC in parechji paesi. Cù u nostru scopu di u sviluppu cuntinuu è u prugressu, avemu u scopu di fà u nostru successu sustinibili, realizendu prughjetti innovatori è grandi investimenti. A nostra cumpagnia hà ottenutu un successu impurtante acquistendu a cumpagnia italiana Tecnair. Cridemu chì Tecnair, chì hà fattu un nome per ellu stessu cum'è un fornitore internaziunale di unità di climatizazione cuntrullati di precisione per ospedali è centri di dati, serà una marca nova per a nostra cumpagnia globale ".

I sistemi di raffreddamentu di u centru di dati acceleranu l'investimentu

Evaluendu a nutizia di l'acquistu, Systemair Turkey Turkey General Manager Ayça Eroğlu hà dettu; Cuntinuò e so parolle dicendu chì anu u scopu di aumentà e so suluzioni è i studii di R&D à u prossimu livellu, trasfurmendu a so cunniscenza in u campu di i sistemi di rinfrescamentu di u centru di dati in un investimentu glubale questu annu; "Cù u nostru investimentu in u laboratoriu di teste, chì ci preparamu à implementà in 2022, furniremu prudutti è servizii cumpleti à i nostri partenarii cummerciale eseguendu teste di accettazione di fabbrica, chì sò indispensabili per i sistemi di raffreddamentu di u centru di dati, in a nostra propria urganizazione. Cù l'acquistu fattu da a nostra sucietà, averemu cumpletu e nostre soluzioni di centru di dati cù i climatizzatori di cuntrollu di precisione Tecnair è ancu l'unità di raffreddamentu indirettu indirettu Geniox Tera chì fabricamu in Turchia. Pensemu chì questu investimentu hè un grande passu avanti per l'applicazioni di u centru di dati, chì hè a nostra zona di destinazione in 2022 ".

Cambiarà u so rolu strategicu in soluzioni di data center

Dichjarà chì a crescita in u numeru di utilizatori cunnessi à Internet è l'aumentu di e dati hà causatu un aumentu di u numeru è u voluminu di i centri di dati in parallelu, Eroğlu hà dettu: "A suluzione di rinfrescante in i centri di dati determinarà e cumpagnie chì volenu stà. fora in u settore HVAC di u futuru. I sistemi di rinfrescamentu sensittivi sò necessarii per assicurà a sicurità di u hardware in i centri di dati, induve grandi quantità di dati sò archiviati è processati è sò diventati l'organi vitali di l'imprese. I centri di dati, un spaziu specialmente climatizatu induve a temperatura è l'umidità sò cuntrullati, u supplyu di l'electricità hè stabilizatu, è senza interruzzione, anu una alta densità d'energia per metru quadru. Avè un sistema di rinfrescamentu efficiente energeticu hè criticu, postu chì u risparmiu in i costi di l'energia pò cuntribuisce assai à a prufittuità di un centru di dati. Cum'è Systemair, avemu partenariatu cù cumpagnie per parechji anni per cuncepisce un centru di dati cù un impattu ambientale bassu è un altu livellu di efficienza energetica. Avemu u scopu di risolve a necessità in questu campu in una manera assai più efficace, sia cù u nostru laboratoriu di teste, chì implementemu, sia cù a cumpagnia Tecnair chì avemu acquistatu. Cù sta cooperazione, cum'è Systemair Group è Turchia, vulemu rinfurzà ancu a nostra presenza è u rolu strategicu in questu campu ".

Questa cullaburazione darà una nova vita à l'industria HVAC europea

Ayça Eroğlu hà dettu chì attribuisce una grande impurtanza à u putenziale di Tecnair per migliurà a pusizione di Systemair in u mercatu europeu; "Cum'è Systemair, simu u capu di u mercatu di unità di trattamentu d'aria in Europa cù e nostre 13 fabbriche di impianti di trattamentu d'aria in u mondu. Semu trà e prime 3 marche in u mondu in l'equipaggiu di distribuzione di fan è aria. U nostru scopu hè di cuntinuà a nostra storia cù cumpagnie di viaghjatori chì portaranu stu successu à livelli ancu megliu. Avemu piena cunfidenza chì avemu da ottene questu cù Tecnair, chì hè avà sottu u paraplu di Systemair. U mercatu talianu cuntene circa 25 per centu di e vendite di Tecnair, è u restu hè esportatu principalmente in Europa. Sta cuuperazione purterà u nostru viaghju europeu, chì avemu cuntinuu per parechji anni cum'è un capu, assai più luntanu è farà una diferenza soprattuttu in l'applicazioni di u centru di dati induve a cumpetizione hè in crescita. Cridemu chì seremu a prima scelta in Systemair per creà è mantene soluzioni è prudutti HVAC cumpleti per un centru di dati adattatu ".

1 Comment

  1. Je suis climaticien au Cameroun déjà 16 ans d'expérience, votre technologie tecnair surgical room ma vraiment impressionné désireux d'en savoir plus.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*