İlgezdi: Quante Dosi di Vaccina sò state amministrate à i Prigiuneri in Prigiuneri?

Quante Dosi di Vaccina sò state amministrate à i Prigiuneri in Prigiò Ilgezdi ?
Quante Dosi di Vaccina sò state amministrate à i Prigiuneri in Prigiò Ilgezdi ?

U vicepresidentu di CHP, Gamze Akkuş İlgezdi, hà dichjaratu chì u publicu ùn hè micca statu infurmatu nantu à i prublemi, e misure è e pratiche in prigiò dapoi u principiu di a pandemia.

U vicepresidentu di u Partitu Populare Republicanu è u deputatu di Istanbul Gamze Akkuş İlgezdi hà revelatu chì a situazione in i prigiuneri hè ancu peghju durante u prucessu di pandemia chì ùn hè micca gestitu in modu trasparente, "Sicondu l'ultima dichjarazione di u Ministeru, almenu 51 prigiuneri anu persu a vita per via di u sgiò. covid dapoi u principiu di a pandemia. "I morti chì ùn sò micca stati rilevati per esse covid per a mancanza di teste generalizate ùn sò micca inclusi in questu numeru", disse.

U Vicepresidente di CHP, Gamze Akkuş İlgezdi, hà dichjaratu chì u publicu ùn hè micca statu infurmatu nantu à i prublemi, e misure è e pratiche in prigiò dapoi u principiu di a pandemia, è hà dettu: "Cum'è tuttu u prucessu, i dati di a prigiò ùn sò ancu trasparenti. Ancu sicondu i dati annunziati da u ministeru, hè chjaru chì parechji morti prevenibili sò accaduti. Per d 'altra banda, l'affirmazioni chì i diritti attualmente limitati di i prigiuneri sò stati ancu limitati cù a pandemia è chì a so cumunicazione cù l'esternu hè stata minimizzata cù u risicu di malatia ùn cade micca fora di l'agenda ", disse.

Akkuş İlgezdi di CHP hà dettu: "A causa di u prucessu micca trasparente, ùn pudemu micca avè abbastanza informazioni da e prigiò. Ci hè parechje allegazioni assai serii chì venenu à noi. Cume a malatia si sparse rapidamente, i morti anu aumentatu per via di i prigiuneri sani chì stavanu cù i malati, è a malatia ùn pudia esse cuntrullata perchè ùn ci era micca teste. "L'amministratori è i funzionari di u ministeru chì sò spettatori di morti prevenibili sò i perpetratori di sti morti", disse.

A 3a è a 4a dose ùn sò micca datu?

Attenti à l'impurtanza di a vacuna, Akkuş İlgezdi hà enfatizatu chì, secondu e statistiche di vaccinazione annunziate da u Ministeriu u 4 di ghjennaghju, a tarifa di quelli chì anu ricevutu a prima dosa di vaccina era di 1 per centu, è a rata di quelli chì anu ricevutu a vacuna. A 95a dosa di vaccina era 2. "Questu lascia a ghjente in prigiò vulnerabile à e novi varianti", disse.

U Vicepresidente Gamze Akkuş İlgezdi, chì hà ancu purtatu u prublema à l'Agenda di u Parlamentu, in a so dumanda parlamentaria à u Ministru di a Ghjustizia Bekir Bozdağ,

"A prova PCR regulare hè stata fatta in prigiò durante u prucessu di pandemia? Se no, chì hè u mutivu?

Quanti prigiuneri sò stati diagnosticati cù Covid-19 in prigiò da u principiu di a pandemia, è quanti sò morti per via di Covid-19?

Quante dosi di quali vaccini sò stati dati à i prigiuneri in prigiò in quali periodi?

Sò l'allegazioni in a stampa chì i prigiuneri chì stanu in i quartieri di quarantena ùn sò micca datu i so bisogni cum'è i ghjurnali, a radiu, a TV è i libri? Sò pruibizioni di ghjurnali, TV, libri è radiu inclusi in u regulamentu di trattamentu è isolamentu preparatu da u Ministeru di a Salute? Queste interdizioni anu un significatu in a lotta contru Covid-19?

Hè veru chì i detenuti è i cundannati chì sò stati trasferiti da diverse prigiò o ammessi in l'istituzione per diverse ragioni sò stati inizialmente purtati in i quartieri induve si stavanu in i quartieri di quarantena senza aspittà ?

Sò l'affirmazioni chì i detenuti è i cundannati in u gruppu di risicu perchè anu malatie croniche è i prigiuneri chì duveranu stà in a sala di quarantena sò tenuti in e stesse zone?

Sò l'allegazioni fatte à u publicu chì i zoni amministrativi in ​​prigiò sò disinfettati è chì sti prucedure ùn sò micca realizati in i spazii cumuni utilizati da i prigiuneri, sò veri ?

I zitelli chì stanu cù e so mamma in prigiò stanu cù e so mamma quandu i testi PCR di a so mamma sò pusitivi? Per quessa, ci hè un zitellu prigiuneru catturatu in Covid-19? Sì sì, ci hè qualchissia chì hè statu trattatu in ospedali è hè mortu? Chì ghjè a distribuzione di sti zitelli per gruppi di età ?

In a dichjarazione di l'Istituzioni Penitenziarii Durante u Prucessu Pandemicu Kovid-19 -II publicata da a Direzzione Generale di Prigioni è Case di Detenzione: "Tutti i detenuti è i cundannati in prigiò sò distribuiti gratuitamente materiale di pulizia è igiene, è maschere gratuiti (per à aduprà quandu anu bisognu di esce da e so stanze o di i so quartieri) è sò furniti i guanti ». Tuttavia, lagnanza di i prigiuneri indicanu chì ci hè un prublema per accede à questi prudutti. Quantu spessu i prigiuneri sò furniti cù maschere? Hè vera chì certi prigiuneri ùn ponu accede à ellu è ponu ottene per soldi in prigiò ?

Hè veru di dichjarà chì i prudutti di pulizia ùn sò micca stati distribuiti à i prigiuneri malgradu l'applicazioni per l'accessu liberu ? Hè vera chì in certi prigiò, pruvisti gratuiti sò dati à certi ward mentre chì altri ùn sò micca?

Quali prudutti sò dati gratuiti à quale sala è in quali cundizioni, è quale hè a raghjoni per quessa chì questi prudutti ùn sò micca datu à tutti i prigiuneri chì li dumandanu?

Sì sti allegazioni sò veri, chì hè u mutivu perchè a regula "Pulizia - Maschera - Distanza", chì avete accurtata cum'è TMM, ùn hè micca applicata in prigiò? Pensate à ricumpinsà u persunale chì cundanna a ghjente à morte è persiste in questa pratica, chì significa "punizione in punizione"? cercava risposte à e so dumande.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*