İmamoğlu Pruvatu u Novu Veiculu Metrobus

İmamoğlu Pruvatu u Novu Veiculu Metrobus
İmamoğlu Pruvatu u Novu Veiculu Metrobus

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluvisitatu a fabbrica in Sakarya, induve 100 autobus novi per esse inclusi in a flotta di metrobus di Istanbul sò stati pruduciuti. Dichjarà chì riceveranu 1 autobus in una settimana è aghjunghjenu à a flotta, İmamoğlu hà spartutu l'infurmazioni: "Un totale di veiculi 20 seranu cumpletati in aprile è maghju". Ricordendu chì aspittàvanu l'appruvazioni presidenziale per un bellu pezzu per u rinnuvamentu di a flotta di metrobus restante di 100 autobus, chì hè custituita da veiculi assai vechji, İmamoğlu hà dettu: "Avemu autobus cù più di 670 milioni di chilometri in a nostra flotta di metrobus. L'aspettemu. Semu fieri di cuntinuà à investisce in questi ghjorni difficili è tempi difficiuli per a nostra cità è u nostru paese. Speru; "Continueremu à dà megliu nutizie à a ghjente di Istanbul", disse.

Presidente di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). Ekrem İmamoğluhà visitatu a fabbrica in Sakarya Arifiye, induve i veiculi chì si uniscenu à a flotta di metrobus cù risorse di equità sò pruduciuti, inseme cù u General Manager IETT Alper Bilgili. İmamoğlu, chì hà visitatu a fabbrica è e linee di produzzione sottu a guida di u Direttore Generale di Otokar, Serdar Görgüç, hà trasmessu i so desideri di successu à l'impiegati. İmamoğlu hà ancu fattu u so discorsu di valutazione annantu à u novu autobus chì si uniscerà à a flotta di metrobus di Istanbul. "Oghje, avemu principiatu u ghjornu è a settimana in Arifiye in Sakarya", disse İmamoğlu, aghjustendu: "Semu in a fabbrica Otokar, a preziosa impresa industriale di u nostru paese. Cù l'offerta di acquisti di metrobus-bus chì avemu tenutu l'annu passatu, 100 di i nostri veiculi sò fabbricati da Otokar. Quì, avemu visitatu i nostri veiculi in custruzzione. Perchè i nostri primi 20 veiculi ghjunghjeranu in Istanbul in una settimana - micca longu. "Un totale di veiculi 100 seranu cumpletati trà aprile è maghju".

"A FLOTTA DI BUS DI ISTANBUL HA INVECCHIATA"

Indittendu chì a flotta di autobus di Istanbul hè invechjata, İmamoğlu hà dettu: "A media hè assai alta. A nostra istituzione hà avutu una mancanza d'investimentu in questu sensu per parechji anni. Avemu fattu passi appena ghjunti. U nostru primu passu; Era una compra di capacità più grande. Tuttavia, u nostru prestitu ùn hè statu appruvatu. Dopu, andemu à l'offerta per a compra cù i nostri mezzi è paghendu in rate. Hè cusì chì avemu compru i nostri 160 veiculi. 100 di i nostri veiculi sò in questa cumpagnia, 60 di i nostri veiculi sò in una altra cumpagnia. A so custruzzione cuntinueghja. Hà datu a bona nova chì "tutti seranu cun noi di novu in questi mesi". Dichjarà chì u veiculu in quale si trova hè unu di i veiculi chì saranu inclusi in a flotta, İmamoğlu hà dettu:

"Cuntinuemu à dà una bona nutizia à l'ISTANBULLIANS"

"U prublema di rinnuvamentu di a flotta di autobus in Istanbul hè impurtante. In questu sensu, vulemu veramente cuntinuà a compra si ricevemu l'appruvazioni da a Unità di Monitoraghju di l'Investimenti, chì hè sempre in attesa di l'appruvazioni presidenziale. Questu hè un serviziu à Istanbul. I veiculi rinnuvati significanu un serviziu più sicuru. Significa un viaghju più sicuru. Quandu ancu questi 160 veiculi si uniscenu à a flotta di metrobus, i nostri citadini vederanu chì veramente cumincianu à riceve un serviziu più còmode, più altu è più perfettu. Perchè avemu più di 2 milioni di chilometri di autobus in a nostra flotta di metrobus. L'aspettemu. I nostri investimenti cuntinueghjanu. Semu fieri di cuntinuà à investisce in questi ghjorni difficili è tempi difficiuli per a nostra cità è u nostru paese. Speru; "Continueremu à dà megliu nutizie à a ghjente di Istanbul".

L'OFFERTA S'È FATA U 5 AGOSTO 2021

L'età media di i veiculi 670 chì operanu nantu à a linea di metrobus di IETT, una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè aumentata à 10 anni. Quandu a Presidenza ùn hà micca appruvatu u prestitu straneru di 300 milioni d'euro per mesi per cumprà 90 veiculi per rinnuvà i metrobuses, chì hà causatu intense lagnanze, IETT hà pigliatu l'azzione per cumprà autobus cù e so risorse. In u risultatu di l'offerta tenuta è trasmessa in diretta u 5 d'aostu di u 2021, l'offerta di a cumpagnia Otokar per 21 autobus di 100 metri di lunghezza è l'offerte di a cumpagnia Akia per 25 autobus di 60 metri sò state ritenute adatte. L'autobus Otokar di 21 metri di lunghezza da cumprà avarà una capacità di 200 passageri. I veiculi attualmente usati sò longu 18,5 metri è 185 passageri ponu viaghjà à u stessu tempu. 25 autobus Akia, longu 60 metri, anu una capacità di 280 passageri. L'autobus attualmente utilizati sò longu 26 metri, ma ponu purtà 225 passageri. E spedizioni di l'autobus, u 15 per centu di i quali sò acquistati in anticipu è u restu cù una maturità di 72 mesi, saranu fatti in i primi mesi di u 2022.

Durante a visita di a fabbrica, İmamoğlu hè statu accumpagnatu da u Vicepresidente di u Gruppu CHP İBB Doğan Subaşı è u Cunsigliu di u Presidente rispunsevule per e filiali Ertan Yıldız.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*