L'autostrada di Istanbul Izmir hà rivitalizzatu a vita è l'ecunumia

L'autostrada di Istanbul Izmir hà rivitalizzatu a vita è l'ecunumia
L'autostrada di Istanbul Izmir hà rivitalizzatu a vita è l'ecunumia

L'autostrada Istanbul-Izmir, chì riduce u trasportu stradale trà Istanbul è Izmir à 3,5 ore è impiega migliaia di persone, ùn solu accurtà a distanza trà e duie cità, ma ancu cuntribuisce positivamente à l'ecunumia di e pruvince chì passa. U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì 306 novi strutture cù certificati operativi sò stati aperti nantu à a strada è hà dettu: "Mentre u prughjettu hà cuntribuitu 8,5 miliardi di lire à u PIB in u settore di a produzzione, 8 novi OIZ sò stati posizionati nantu à a strada di l'autostrada. In a regione, chì hè diventatu un centru di attrazione per i investituri, una espansione di 13 mila 2 ettari hè stata fatta in 635 OIZ in l'esistente.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una dichjarazione scritta annantu à l'autostrada Istanbul-İzmir; Hà nutatu chì u prughjettu, chì hè statu implementatu cù u mudellu di finanziamentu Build-Operate-Transfer, copre un totale di 384 chilometri, di quale 42 chilometri sò autostrade è 426 chilometri sò strade di cunnessione.

Dichjarà chì ci hè ancu un ponte Osmangazi cù una lunghezza di 5 mila 2 metri nantu à l'autostrada Istanbul-Izmir O-907, Karaismailoğlu hà dettu, 21 viadutti, dui di i quali sò fatti di acciaio, cù una lunghezza totale di 571 mila 38 metri, Tunnels 6 di 445 mila metri 3, ponti 179, culverts di scatula idraulica 715, passaggi sotterranei 291. Hà dichjaratu chì ci sò culverts box, junctions 22, zoni di serviziu 18, centri di mantenimentu è operazione 4, un centru di cuntrollu principale è cabine di pedaggio 21.

TAMBI A VITA CUTIANA È L'ECONOMIA REVISU

Karaismailoğlu, Ministru di i Trasporti, hà dettu: "U prughjettu in a regione, chì include e cità di Istanbul, Kocaeli, Yalova, Bursa, Balıkesir, Manisa è İzmir, induve una grande parte di a pupulazione vive, è chì hè unu di i più impurtanti. e porte d'esportazione di Turchia chì si aprenu à u mondu, anu ancu benefiziu u sviluppu lucale. Mentre u prugettu hà rivitalizzatu ancu a vita di ogni ghjornu è l'ecunumia in a regione, hà cuntribuitu à u sviluppu di u turismu è l'industria in a regione. Migliaia di persunali sò stati impiegati in strutture ricreative, centri di mantenimentu è operazione è altre zone cummerciale longu a strada di l'autostrada Istanbul-Izmir.

U NUMERU DI FACILITÀ IN A ROUTE AUMENTA

Enfatizendu chì a distanza più corta è l'accessu più veloce à e cità via l'autostrada Istanbul-Izmir attivanu ancu l'attività turistica in a regione, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, grazie à u prugettu, e pruvince di a regione anu superatu e so capacità, è sò stati pavimentati novi investimenti. "Dopu à u prugettu, 306 novi strutture cù licenze operative sò state aperte nantu à a strada. Dicendu chì 31 mila camere novi cù certificati operativi si sò uniti à u turismu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà continuatu cusì:

"61 mila letti sò stati aghjunti. Mentre a stagione turistica in a regione s'allarga, u numeru di visitatori in i centri turistici hè ancu aumentatu. A causa di l'esistenza di porti cummirciali, a regione, induve una parte significativa di l'esportazioni è l'impurtazioni da Turchia hè realizata, hà cuntinuatu u so sviluppu dopu à e comodità furnite in u trasportu. Mentre u prugettu hà cuntribuitu 8,5 miliardi di lire à u PIB in u settore di a produzzione, 8 novi OIZ sò stati posizionati nantu à a strada di l'autostrada. In a regione, chì hè diventatu un centru di attrazione per i investituri, 13 mila 2 ettari sò stati allargati in 635 OIZ. Ancu quì, 54 mila persone sò impiegati ".

EXPANSION IN I SETTORI AGRICULTURA È ALLEVATORE

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì ci sò stati sviluppi dopu à u prugettu in u settore agriculu, chì hà cuntribuitu significativamente à l'ecunumia di u paese, hà dettu chì, grazia à e cundizioni geografiche adattate è e caratteristiche climatiche di a regione, tutti i rami di l'attività agricula sò stati inclusi, 300 mila. i decares di a superficia piantata anu aumentatu in i zoni agriculi è 408 mila tunnellate d'aumentu di u voluminu di produzzione hè stata ottenuta. Karaismailoğlu hà dettu: "In l'allevamentu di l'animali, hè statu vistu un aumentu di 713 mila animali in pecuri è 350 mila in bovini. Grazie à l'autostrada, i prudutti prudutti in i terreni agriculi ghjunghjenu à u cunsumadore in un tempu assai più cortu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*