250 Tunnellate di Latte per esse Distribuite à i Produttori in Istanbul

250 Tunnellate di Latte per esse Distribuite à i Produttori in Istanbul
250 Tunnellate di Latte per esse Distribuite à i Produttori in Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluparlava à a cirimonia di distribuzione di 250 tunnillati di mangimi di latti chì ghjunghjeranu à l'allevatori. Dicendu chì ogni segmentu da l'agricultore à u guvernu lucale hè statu affettatu da u collu di bottiglia ecunomica, İmamoğlu hà dettu: "Tutti u sà; A fattura di l'electricità, chì era mille lire per a so casa o splutazioni ieri, hè avà trè mila lire ", disse. Ricordendu chì cum'è 11 Municipalità Metropolitana, anu spartutu e so pruposte di suluzione cù u guvernu, İmamoğlu hà dettu: "In un ambiente induve l'electricità hè aumentata trè volte, se aumentate u salariu minimu di u 50 per centu, micca di u 100 per centu, ùn ne fate micca abbastanza. . Dicemu, andemu inseme nantu à certi prublemi. Portate esenzioni fiscali per passà stu periodu difficiule, dà u carburante di l'agricultore più prezzu. Ùn pigliate micca alcune tasse da l'electricità per chì a municipalità pò furnisce l'acqua più convenientemente ", disse.

L'alimentazione gratuita di bovini è di latte di bufali iniziata da a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) per i pruduttori impegnati in l'allevamentu di bovini in Istanbul, cù una cerimonia. U presidente İBB hà assistitu à a cerimonia tenuta in u Mercatu di Pesci Beylikdüzü Gürpınar. Ekrem İmamoğlu, u sindaco di Tekirdağ Kadir Albayrak, u sindaco di Beylikdüzü Murat Çalık, u membru di u Cunsigliu di u Partitu CHP Gökhan Günaydın, u capu di u dipartimentu di i servizii agriculi di l'IMM Ahmet Atalık, i capi di e camere prufessiunali è l'agricultori d'Istambul. Dichjarà chì a Turchia passa per un collu di bottiglia ecunomica profonda, İmamoğlu hà nutatu chì l'agricultori deve esse sustinutu. Dichjarà chì l'altu costu di a vita afecta profondamente tutti i segmenti di a sucità, İmamoğlu hà dettu chì i costi anu righjuntu un livellu insopportabile per i agricultori è tutti i pruduttori.

"Cerchemu SOLUZIONI, NON RECLAMI"

Nutendu chì i guverni lucali sò ancu affettati negativamente da i costi crescente, İmamoğlu hà dettu: "Noi, cum'è 11 sindaci metropolitani, cercemu suluzioni, micca lagnanze, per chì u nostru paese pò esse bè, è u nostru paese pò sbarazzarsi di queste difficultà è stu collu di bottiglia. Mentre circhemu una suluzione, avvisemu u guvernu, u guvernu di u paese, u guvernu di tutti noi. Dicemu; Fighjate, ùn fate micca questu. Se fate questu, l'agricultore serà in prublemi è ùn pò micca pruduce. U pruduttu nantu à u bancu diventa più caru. Ùn pò vene à a tavula di i citadini. I nostri citadini affrunteranu a fame ", disse.

"DICE chì ùn ci hè micca eccessione ùn hè micca una suluzione"

Dichjarà chì e fatture di l'electricità anu triplicatu, İmamoğlu hà fattu i seguenti suggerimenti riguardanti i guverni lucali in a continuazione di u so discorsu:

"In questu ambiente, ancu s'è vo cresce u salariu minimu micca u 50 per centu, ma u 100 per centu, ùn sarete micca abbastanza. Avvisemu ancu. Dicemu, andemu inseme nantu à certi prublemi. Portate esenzioni fiscali per passà stu periodu difficiuli, dà u carburante di l'agricultore più prezzu. A municipalità pò furnisce l'acqua più convenientemente, ùn pigliate micca alcune tasse da l'electricità. A causa di l'aumentu di i prezzi di u gasoil o di l'energia, offremu i nostri servizii suvventendu u trasportu publicu cun grande difficultà. Venite micca raccoglie alcune tasse da noi per un periodu. Serviremu megliu i citadini. I citadini ponu passà issi ghjorni in un ambiente induve sò chjapputi sottu à sti aumenti di prezzu in questu tempu di miseria. Avemu sparte e nostre idee chì stu travagliu ùn pò esse superatu solu cù l'assistenza suciale. Noi, chì purtamu u pesu di quasi cinquanta per centu di a pupulazione di u guvernu lucale di Turchia mentre cumpiendu u nostru duvere è rispunsabilità malgradu tutte e difficultà, dumandemu a cooperazione cù u nostru guvernu mentre cumpiendu tutte e rispunsabilità. Estendemu a nostra manu. Dicemu à tutti i cumuna chì tù, cum'è noi, trasmetti i to pinsamenti, ancu s'è tù sì di u listessu partitu puliticu. Truvemu una suluzione inseme. Altrimenti, ùn hè micca pussibule per noi di truvà una suluzione in questi affari dicendu chì ùn ci hè micca prublemi à esagerà ".

"PROCESSAmu L'APPLICAZIONI CHE NON SANO MAI FATTE"

Spartendu chì u so sustegnu à i pruduttori cuntinueghja, İmamoğlu hà dichjaratu chì Istanbul si distingue cù a so storia, industria, cummerciu è cultura, ma hà ancu opportunità impurtanti legate à l'agricultura, è hà dettu:

"Cù tutti i mo amichi, mettimu in pratica pratiche chì ùn sò mai state fatte prima in l'agricultura. Cum'è l'Amministrazione Locale d'Istanbul, avemu aduttatu u principiu di basa di furnisce tutte l'attività ligati à l'agricultura in i nostri paesi, micca solu à i nostri citadini è agricultori chì sò impegnati in l'allevu è l'allevamentu di pecuri è bovini. una grande figura. Per riduce sta spesa, vi offremu supportu per l'alimentazione di latte.

FEED SUPPORT TO 12 DISTRICT E 110 QUARTIERS

İmamoğlu hà ancu datu infurmazioni nantu à u sustegnu datu: "Distribuiremu 2,5 tunnellate di alimentazione per impresa di allevamentu di vacche è 1,5 tunnellate per impresa di allevamentu di bufali. Cusì, un agricultore chì tratta di l'allevamentu di vacche serà salvatu da un costu di circa 11 500 TL. L'esche chì vedete quì ghjunghjeranu à i 12 distretti è i 110 quartieri di Istanbul. Serà distribuitu à 569 agricultori chì sò membri di l'Associazione Provinciale di l'Allevatori di Bovini d'Istanbul è l'Associu Pruvinciale di l'Allevatori di Buffalo di Istanbul. Cumpremu i nostri feed da a Municipalità Metropolitana di Tekirdağ. Cusì, simu ancu felici di cuntribuisce à i nostri pruduttori in a nostra pruvincia vicina Tekirdağ ".

TEKIRDAG L'UNICA MUNICIPALI CU UNA FABRICA DI FEED

U sindaco Kadir Albayrak, chì hà fattu un discorsu in a ceremonia, hà infurmatu chì sò l'unicu cumuni in Turchia cù una fabbrica di mangimi è hà dettu chì anu coperto una grande distanza investendu in l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. U presidente di l'Uffiziu Agricultural di Çatalca, Seyit Çetin, è u presidente di l'Associazione Pruvinciale di l'Allevatori di Vacche d'Istanbul, Tamer Tunca, anu fattu un brevi discorsu è sparte i prublemi di i pruduttori. Hanu trasmessu i so ringraziamenti per u sustegnu di l'IMM in i campi di l'agricultura è l'allevamentu di l'animali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*