U Tram Nostalgicu di Istanbul hà 108 anni

U Tram Nostalgicu di Istanbul hà 108 anni
U Tram Nostalgicu di Istanbul hà 108 anni

U 108 anniversariu di u Tram Nostalgicu, unu di i simboli di Istanbul, hè statu celebratu cù una ceremonia in a piazza Tünel.

A cerimonia di u 108 anniversariu di u Tram Nostalgicu hà cuminciatu cù un cuncertu di musica. Tandu hè stata cantata una stonda di silenziu è l'Innu Naziunale. U Diputatu General Manager Murat Altıkardeşler hà fattu un discorsu in a ceremonia à a quale participà i dirigenti è l'impiegati IETT. In u so discorsu, Altıkardeşler hà parlatu di rùbbriche da a storia di l'IETT da i tramvii di cavalli à u presente; "Hà passatu 11 anni da l'1914 di ferraghju 108, quandu u primu tram elettricu hà cuminciatu à travaglià", hà cuminciatu.

Altınkardeşler hà dettu: "U IETT di 150 anni hà cuntribuitu à a scrittura di a storia di u paese mentre cumpiendu i duveri richiesti da u periodu, vale à dì scrive a so propria storia".

Questa presentazione richiede JavaScript.

Altınkardeşler hà dettu chì u Tram Nostalgicu, chì serve entusiasti, persone precipitose, turisti, in particulare quelli chì volenu piglià foto trà Piazza Tünel è Piazza Taksim, hà cuminciatu di novu in u 1991 è hà dettu: "Questa storia ch'e aghju citatu brevemente hè ancu a storia. di Istanbul. A nostra storia. Per d 'altra banda, Istanbul hà cuminciatu à fà a storia cù e so linee di Metro. Da i tramvii trainati da cavalli à l'elettricu, da i trolebus à i metro sotterranei, questu hè u prucessu di crescita è maturazione di Istanbul. Cum'è IETT, simu di fronte à u compitu di adattà à stu prucessu di maturazione è adattà à novi modi di trasportu. U nostru presidente cù u Tram Nostalgicu, a linea Metrobus è l'autobus elettrici chì avemu annunziatu seranu aduprati prestu. Ekrem İmamoğlu Sta storiografia cuntinueghja sottu a so guida, è cuntinueghja dopu à noi.

Dopu à a ceremonia, l'esposizione custituita da ritagli di ghjurnali è ritratti di u periodu hè stata visitata à l'entrata Taksim è Karaköy di Tünel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*