54 Residenti di u Parcu Naturale di a Vita di İzmir sò avà Uşaklı

54 Residenti di u Parcu Naturale di a Vita di İzmir sò avà Uşaklı

54 Residenti di u Parcu Naturale di a Vita di İzmir sò avà Uşaklı

12 animali salvatichi di 54 spezie nati in Izmir Metropolitan Municipality Natural Life Park sò avà da Uşak.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà mandatu 12 animali salvatichi di 54 spezie nati in u Parcu Naturale di a Vita à Uşak nantu à dumanda, cunsiderendu a qualità di vita. L'animali, cumpresi struzzi, cervi rossi, daini, poni, capre salvatichi è anatre, sò stati consegnati à e squadre di a municipalità di Uşak.

Şahin Afşin, Direttore di Izmir Wildlife Park, hà dichjaratu chì a pupulazione di l'animali in u Parcu Naturale di a Vita hè aumentata perchè si sentenu sicuri è hà dettu: "Cumu u numeru aumenta, facemu donazioni per ùn riduce a qualità di vita di l'animali è per permette à i nostri citadini in altre pruvince per vede diversi tipi d'animali in i zoo ".

Flamingo hè ancu sottu trattamentu

Flamingo

Per d 'altra banda, i veterinari di Izmir Wildlife Park anu trattatu u flamingo feritu in Inciraltı. U flamingo, chì hè statu nutatu chì ùn pudia micca volà perchè era esauritu è ​​hè statu cunsegnatu à a Direzzione Veterinaria di a Municipalità Metropolitana di Izmir da i pompieri, hè statu trasferitu à u Parcu Naturale Sasalı. Hè statu dichjaratu chì u flamingo serà liberatu in a natura dopu u so trattamentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*