U Supportu Alimentariu per l'Animali Stray in İzmir Cuntinueghja Senza Interruzzione

L'assistenza alimentaria per l'animali stray in İzmir cuntinueghja senza interruzzione
L'assistenza alimentaria per l'animali stray in İzmir cuntinueghja senza interruzzione

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà aumentatu u sustegnu di l'alimentariu chì hà cuntinuatu tuttu l'annu per l'animali di strada cù u clima fretu. E squadre di a Municipalità Metropolitana distribuiscenu cibo è furnisce servizii di cura è riabilitazione per i cari amici chì anu difficultà à truvà cibo in 30 distretti di a cità.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, cù u sustegnu di l'urganisazioni non governamentali è l'amatori di l'animali, hà aumentatu a distribuzione di l'alimentariu per l'animali vagabondi chì anu avutu difficultà à truvà l'alimentariu in u clima fretu. A distribuzione settimanale di l'alimentariu di e squadre metropolitane, chì riunisce l'alimenti d'alta energia cù l'animali di strada ogni ghjornu, si avvicina à 3,5 tunnellate.

A Branca di l'Affari Veterinarii di u Dipartimentu di Controlu di u Cambiamentu Climaticu è di a Proteczione Ambientale furnisce ancu servizii di cura è di riabilitazione à i cari amici chì e so cundizioni di vita sò difficiuli da a stagione invernale.

"I nostri acquisti alimentari cuntinueghjanu à aumentà ogni annu"

U direttore di a succursale di l'affari veterinari di a municipalità metropolitana di İzmir, Umut Polat, hà dichjaratu chì ùn lascianu micca l'animali vaganti solu in i ghjorni friddi d'inguernu è hà dettu: "U nostru sustegnu alimentariu cuntinueghja à aumentà, soprattuttu in i periodi d'invernu quandu ci hè un fretu intensu è e cundizioni climatichi avversi aumentanu. A nostra distribuzione annuale di 150 tunnellate di manciari per l'animali vaganti cuntinueghja in cumpagnia di i nostri vuluntarii è di u persunale. A quantità di a nostra ingesta alimentariu cuntinueghja à aumentà ogni annu. Realimu attività di alimentazione in i nostri distretti attraversu e nostre filiali di servizii lucali è i capi di quartiere. Ricevemu ancu sustegnu da l'urganisazioni non governamentali è i vuluntarii lucali di prutezzione di l'animali ".

"Ringraziemu u nostru presidente, i nostri misgi è i nostri cani ùn sò micca fami"

Esin Önder, presidente di a Federazione per i diritti di l'animali (HAYTAP), hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru sindaco. I nostri misgi è i nostri cani ùn sò micca fami. I citadini piglianu ancu assai cura di stu travagliu. Ùn ci sò micca tali prughjetti in altre pruvince. A nostra cità hè assai megliu. U nostru sindaco ùn hà mai recullatu animali vaganti eccettu per emergenze è incidenti isolati ".

"Sò felice chì ci hè a municipalità metropolitana di Izmir"

Press HAYTAP SözcüSüle Baylan hà dettu: "Avemu travagliatu cù a Municipalità Metropolitana di İzmir dapoi anni. U nostru presidente Tunç Soyer U nostru travagliu hà guadagnatu impulsu dopu ch'ellu hà pigliatu u postu. Grazie à l'alimentu chì distribuiscenu à i vuluntarii, i nostri amichi pawed ùn anu micca fami durante i mesi d'invernu. Vulemu ringrazià a Municipalità Metropolitana di Izmir. I prezzi di l'alimentariu sò ancu in u mezu. Fortunatamente, ci hè a municipalità metropolitana di Izmir ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*