Kanal Istanbul Exiles Rivolta

Kanal Istanbul Exiles Rivolta
Kanal Istanbul Exiles Rivolta

I citadini, chì i so atti di titulu sò stati prima distribuiti è poi immediatamente deportati, anu realizatu una manifestazione di protesta in u distrittu di Şahintepe nantu à a strada di u Canal Istanbul. In a so dichjarazione, i residenti di u quartieru anu dettu: "Oghje, ùn permetteremu micca chì Şahintepe sia consegnatu à nimu. "Cum'è vittime, vulemu i nostri diritti", disse.

In u Distrettu di Şahintepe di Istanbul Başakşehir, nantu à a strada di u Canale Istanbul, i titoli sò stati prima distribuiti à i citadini, è dopu una decisione di esiliu hè stata emessa. I lucali si sò ribellati contr'à a decisione.

I citadini marchjavanu oghje in u quartieru è anu fattu una dichjarazione di stampa. A polizia hà pigliatu misure di sicurezza estensive in e strade.

"VULemu i nostri diritti"

In a so dichjarazione, i residenti di u quartieru anu dettu: "Avemu pussede stu quartiere. Avemu creatu stu quartiere da nunda. Semu noi chì purtonu stu quartieru in sta situazione. Nimu hà custruitu questi edifici cum'è una benedizzione per noi. Avemu datu a nostra vita, i nostri risparmi, è u futuru di i nostri figlioli. Sapiamu ancu andà à pusà in altri lochi. Avemu fattu tuttu u nostru investimentu in Şahintepe, dicendu "Şahitepe hè u nostru". Oghje, ùn permetteremu chì Şahintepe sia consegnatu à nimu. Hà espresu e so dumande dicendu: "Cum'è vittime, vulemu i nostri diritti". (Portavoce)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*