Karaismailoğlu hà participatu à l'11a Reunione di i Ministri di i Trasporti ECO

Karaismailoğlu hà participatu à l'11a Reunione di i Ministri di i Trasporti ECO
Karaismailoğlu hà participatu à l'11a Reunione di i Ministri di i Trasporti ECO

Parlendu à l'apertura di a 11a riunione di i Ministri di i Trasporti di l'Organizazione di Cooperazione Economica (ECO), u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà valutatu l'evoluzione in i settori stradali, ferroviari, marittimi è aviazione. Karaismailoğlu hà dettu: "Spergu chì l'applicazioni cum'è l'applicazione di test PCR è l'obbligazione di trasferimentu, chì sò ancu applicati in alcuni di i paesi ECO, sò riveduti. "Invece di queste misure restrittive è costose supplementari, u cummerciu internaziunale deve esse pavimentatu cù misure cum'è a digitalizazione di i documenti di trasportu", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à l'apertura di a 11a riunione di i Ministri di i Trasporti di l'Organizazione di Cooperazione Economica (ECO) in linea. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a questione più impurtante discututa in u cuntestu di l'Accordu Quadru di Trasportu ECO Transit per anni hè u salariu, e quote è i visi di i cunduttori ricevuti da u trasportu stradale, è hà dettu: "Avemu sempre favuritu chì i tariffi pigliati da u trasportu duveranu esse abuliti. , sia in e nostre riunioni bilaterali sia in tutte e piattaforme multilaterali. In listessu modu, credemu chì l'applicazione di quota in u trasportu bilaterale è di transitu deve esse abulita per fà u trasportu più efficiente è per u sviluppu regiunale. In questu cuntestu, sustenemu ogni tipu di travagliu nantu à a liberalizazione di i trasporti bilaterali è di transitu.

I VISA PER I CONDUCTORE DEVI ESE FACILITATI

Ricordendu chì in più di queste restrizioni sperimentate in u settore è parzialmente risolte, cù l'emergenza di l'epidemie, restrizioni supplementari sò state fatte da tutti i paesi, Karaismailoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U nostru paese avia da implementà e regule chì afectanu u trasportu internaziunale per prutege a salute publica à u principiu di l'epidemie. Hè impurtante di mantene a catena di furnimentu ininterrotta per chì l'ecunumia di u paese sopravvive è per a lotta contru covid-19 per continuà. Spergu chì l'applicazioni cum'è l'applicazione di test PCR è l'obbligazione di trasferimentu, chì sò attualmente applicate in alcuni di i paesi ECO, sò riveduti. Pensu chì u cummerciu internaziunale deve esse pavimentatu cù misure cum'è a digitalizazione di i documenti di trasportu invece di sti misure restrittive è costose supplementari. Spergu chì u travagliu nantu à a facilità di visa per i cunduttori, realizatu in coordinazione cù l'ECO è in cooperazione cù u Ministeru di l'Affari Esteri di i Stati membri, serà cunclusu in u periodu à vene.

"İSTANBUL-TEHRAN-ISLAMABAD HIGHWAY CORRIDOR" UNA DI I RISULTATI PIÙ IMPORTANTI IN U TRANSPORTE AUTOSTRADA

Sottulineendu chì l'iniziu di u trasportu nantu à u "Corridor Autostradale Istanbul-Teheran-Islamabad" hè u successu più impurtante in quantu à u trasportu stradale in 2021, Karaismailoğlu hà dettu: "U primu spedizioni di camion in u Corridor Autostradale Istanbul-Teheran-Islamabad partì da u Pakistan. u 24 di settembre di u 2021. Dopu chì i veiculi sò ghjunti in Istanbul, u corridore hè statu annunziatu à u publicu cù una ceremonia tenuta à a Direzzione Doganale Muratbey. I carichi di ritornu da u nostru paese sò stati ancu mandati cù successu in Pakistan. Vogliu chì u corridore sia benefiziu per i paesi di a regione ", disse.

I CORRIDORI "FERRU" CHE HAN GUSTATU IMPORTANZA CONTRIBUIRÀ À A RICHEZZA DI A NOSTRA REGIONE

Toccu à u trasportu ferroviariu in u so discorsu, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà fattu e seguenti valutazioni:

"Cum'è Turchia, avemu fattu investimenti significativi in ​​ferrovie in l'ultimi anni, è cuntinuemu à fà cusì. I nostri grandi investimenti cum'è e linee di treni d'alta velocità, Marmaray, Baku-Tbilisi-Kars sò prughjetti chì serve micca solu Turchia, ma ancu a regione ECO è a cunnessione intercontinentale. Sò piacè di seguità chì investimenti impurtanti sò fatti in ferrovie in altri paesi ECO, è crede chì i corridori ferroviari, chì guadagnanu in impurtanza, cuntribuiscenu à a prosperità di a nostra regione. Cum'è unu di i successi più impurtanti di u 2021 in e ferrovie, rimettimu in funziunamentu u "Trenu di merci Istanbul-Teheran-Islamabad". Comu sapete, u "Trenu di merci Istanbul-Teheran-Islamabad" hè statu messu in opera in 2009, ma i servizii sò stati fermati perchè a linea ùn era micca cumpetitiva. U nostru trenu, partitu da Islamabad u 21 di dicembre di u 2021, hà finitu u so cursu di circa 6 mila chilometri in 13 ghjorni. Avemu annunziatu à u publicu chì u trenu hè statu messu in funziunamentu di novu cù a ceremonia chì avemu tenutu in a Stazione Ferroviaria di Ankara. I studii cuntinueghjanu à aumentà a varietà di carichi, accurtà i tempi di trasportu è à purtà carichi per u trenu, chì hà cuminciatu à esse operatu di novu cù l'opere di e nostre amministrazioni ferroviarie. Vogliu chì a linea sia benefica per tutti i paesi di a regione ".

A TURCHIA hè un paese di spedizione

Rimarchendu chì u puntu principale di l'agenda di i travaglii realizati sottu a responsabilità di l'ECO in u campu marittimu hè di rinfurzà l'infrastruttura di trasportu di i paesi membri chì ùn anu micca una cunnessione marittima, Karaismailoğlu hà dettu chì oghje solu trè di i 10 ECO. I paesi membri (Turchia, Iran, Pakistan) anu coste nantu à u mare apertu. Esprimendu chì a Turchia hè un paese marittimu cù 194 strutture portuali aperte à u trafficu internaziunale è quasi tutti operati da u settore privatu, Karaismailoğlu hà dettu: "U nostru paese, chì ghjoca un rolu impurtante in u trasportu trà a Cina è l'Europa, offre grandi opportunità per rinfurzà e cunnessione logistiche di i paesi membri non custieri. Semu piacè di sustene i paesi ECO cù tutta a nostra infrastruttura logistica, in particulare in i nostri porti Trabzon è Mersin. A 6a "Reunione di i Capi di l'Amministrazioni Marittime", induve a nostra cuuperazione in u campu di u marittimu hè statu discutitu, hè stata in linea l'aprili scorsu sottu a presidenza di u Turkmenistan. Credu chì sta piattaforma, induve tutta a nostra cuuperazione in u campu marittimu hè trattatu à un altu livellu, duverebbe riunisce regularmente ".

CU MISURE È SUPPORTU, FIAmu PASSI PÀ TERMINA L'INDUSTRIA AVIAZIONE CU DANNI MINIMI

Enfatizendu chì u settore più affettatu da l'epidemie in u mondu hè "l'aviazione", Karaismailoğlu hà dettu chì oghje parechje cumpagnie aeree in u mondu sò in fallimentu per via di a cessazione di i voli. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu fattu passi per aiutà l'industria di l'aviazione à superà stu prucessu cù u minimu dannu cù e misure è i supporti chì avemu pigliatu da u primu ghjornu", hà dettu Karaismailoğlu. Cum'è Turchia, vogliu enfatizà chì simu pronti à sparte l'esperienza è à cooperà in u scopu di l'ECO in i sforzi per a ricuperazione di l'industria di l'aviazione. In questu cuntestu, u "Gruppu di travagliu di l'aviazione civile 1st Meeting" hè statu tenutu in 2020 sottu a presidenza di u nostru paese. Vogliu ringrazià l'Iran per l'urganizazione di a seconda riunione quist'annu. Dopu à a prima reunione, avemu dichjaratu chì pudemu furnisce furmazione in diversi campi di l'aviazione civile à i paesi esigenti. In questu cuntestu, i funzionari di l'amministrazione di l'aviazione civile di l'Uzbekistan anu dumandatu furmazione da u nostru paese in i campi di "Vehiculi Aerei Unmanned", "Certificazione di l'Aeroporti", "Certificazione di Operazioni di Volu è Surveglianza è Controlu di Operazioni di Volu". I nostri amichi sò in cuntattu annantu à questa materia. In novu, s'ellu ci hè una dumanda di educazione da altri paesi, simu pronti à risponde à queste richieste quant'è pudemu ".

Ricordendu chì u calendariu di l'attività per 32 hè statu determinatu cù a 2022a Reunione di u Cunsigliu di Pianificazione Regionale ECO tenuta a settimana passata, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu assai travagliu davanti à noi. Spergu chì implementeremu studii orientati à i risultati cù risultati concreti per a nostra regione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*