U tassu di occupazione di Kartalkaya Dam hè aumentatu à 50 per centu

U tassu di occupazione di Kartalkaya Dam hè aumentatu à 50 per centu
U tassu di occupazione di Kartalkaya Dam hè aumentatu à 50 per centu

U tassu di occupazione di Kartalkaya Dam, chì hà sappiutu una seria diminuzione di u nivellu di l'acqua per via di l'estiu seccu è l'irrigazione agricula intensiva, hà aumentatu à 50 per centu cù l'ultima nevicata in a regione. Sicondu l'ultimi dati, hè stimatu chì l'occupazione serà 2 per centu in 100 mesi.

Sicondu i dati di Gaziantep Water and Sewerage Administration (GASKİ), chì hè affiliata à Gaziantep Metropolitan Municipality, u tassu di occupazione di Kartalkaya Dam, chì hè una di e fonti chì furnisce l'acqua à a cità, hè stata misurata cum'è 82 per centu, tenendu 50. millioni di metri cubi d'acqua cù a nevicata in ghjennaghju.

Dopu chì l'ultimi mesi di l'estate eranu secchi è u tassu di occupazione di a presa hè diminuitu finu à u 20 per centu per via di l'intensu fornimentu d'acqua à l'irrigazione agricula, u tassu d'occupazione di a presa serà di 1 per centu in 2 mesi, cù a nevicata efficace in u a regione è a cità di Gazi è u flussu di ogni ghjornu di 100 milione di metri cubi d'acqua.

A causa di l'intensa nevicata in l'alti parti di u bacinu, hè stimatu chì ùn ci sarà mancanza d'acqua in i mesi di l'estiu.

SÖNMEZLER: ASPETTEMU chì E PIOVI ESSERE UTILIZZATE PER L'IRRIGAZIONE AGRICOLA È PER U CONSUMU UMANO

U direttore generale di GASKİ, Hüseyin Sönmezler, chì hà fattu una dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dichjaratu chì oghje, 80 per centu di l'acqua di Düzbağ hè datu à a cità di Gaziantep, è l'acqua di Mizmilli hè datu à e parti più alte di a cità:

"Secunnu i registri meteorologichi, 1968 centimetri di neve cascanu in ghjennaghju 67 in Gaziantep è 1 metru in ferraghju di u stessu annu. In l'anni dopu, 1972 centimetri di neve sò stati misurati in ferraghju di u 40, 2003 centimetri in u frivaru di u 47, è 2016 centimetri di neve in ghjennaghju di u 15. In ghjennaghju di l'annu passatu, ci era 10 centimetri di nevicata. Dopu un bellu pezzu, a nostra cità hà ricivutu a nevicata longu aspittata in ghjennaghju, è dopu à 54 anni, 60 centimetri di nevicata sò stati. Hè piacevule chì e nevicate venenu in questu periodu quandu parlemu di u cambiamentu climaticu globale è di scenarii di seca. Speremu chì si trasformerà in beneficii sia in l'attività di irrigazione agricula sia in u so usu per u cunsumu umanu.

SPEREMU A NOSA REGIONE RICEVE PIÙ PIU, SPECIALE IN MARZO È APRILE

In a continuazione di a so dichjarazione, u Direttore Generale Sönmezler hà dichjaratu chì a nevicata hè accaduta ancu in i bacini di Aksu è Göksu, chì furniscenu acqua potabile à a cità, è hà dettu: "L'altezza di a neve in e parti più alte di Çağlayancerit, chì alimenta u bacinu di Aksu, era più di 1 metru è mezu. In novu, in u bacinu di Göksu, induve u regulatore di l'acqua potabile di Düzbağ hè alimentatu, 1 metru è mezu di nevicata hè accadutu. In u frivaru, a quantità di precipitazione diminuì assai. Ùn ci hè ancu abbastanza pioggia. Avemu ricevutu precipitazioni assai sottu à a media di ferraghju. A precipitazione per metru quadru ùn hà ancu righjuntu 20 kilogrammi. Speremu chì a nostra regione riceverà più precipitazioni in i ghjorni à vene, in particulare in marzu è aprile.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*